Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πλέον κατασκευάζουν λίγα τμήματα του αυτοκινήτου μόνες τους αφού για τα περισσότερα κάνουν μόνο τη σχεδίαση και τα αναθέτουν σε τρίτους προμηθευτές, τάση που θα ενισχυθεί με τα ηλεκτρικά που έρχονται.
Αυτό το σύστημα έχει αρκετά θετικά με βασικότερο τα μειωμένα κόστη αφού ο κάθε προμηθευτής είναι εξειδικευμένος σε ένα αντικείμενο, όμως ενέχει τον κίνδυνο να υπάρξει καθυστέρηση στην παραγωγή ολόκληρου του αυτοκινήτου ακόμα και αν μόνο ένας καθυστερήσει για οποιονδήποτε λόγο τις παραδόσεις.
Σε αυτή τη θέση έχει βρεθεί η Audi, σύμφωνα με βελγικά μέσα, με το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το E-Tron, λόγω του γεγονότος ότι η παραγωγή της LG, από την οποία οι Γερμανοί προμηθεύονται μπαταρίες, είναι χαμηλότερη του αναμενόμενου.
Συγκεκριμένα η Audi είχε προγραμματίσει για το 2019 να κατασκευάσει 55.830 μονάδες όμως τώρα αναγκάστηκε να αναθεωρήσει το στόχο της τοποθετώντας τον στις 45.242 μονάδες.
Η εταιρεία θέλει να αυξήσει την ημερήσια παραγωγή από τις 160 μονάδες/ημέρα στις 293 μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου και προκειμένου να το καταφέρει αυτό, οι ώρες εργασίας στα εργοστάσια που παράγεται το E-Tron πρέπει να αυξηθούν από έξι σε οχτώ.
Ακόμα μία επίπτωση του προβλήματος με την προμήθεια μπαταριών είναι ότι η έναρξη παραγωγής του E-Tron Sportback αντί για τα τέλη του 2019 θα ξεκινήσει στις αρχές του 2020.
Μένει να δούμε πώς θα αντιμετωπίσουν οι Γερμανοί αυτό το πρόβλημα που προέκυψε.