Είστε εδώ

Auto News

Aston Martin : Η εμπλοκή των Ρικιάρντο - Φερστάπεν με τη Valkyrie

του Σωτήριου Χάλλα

Η Aston Martin έχει στενή συνεργασία με τη Red Bull και κομμάτι αυτής της συνεργασίας ήταν η σχεδίαση της Valkyrie από τον αρχισχεδιαστή των “ταύρων”, Άντριαν Νιούι, ενώ τώρα υπάρχει πιθανότητα σε αυτή να εμπλακούν και οι οδηγοί της ομάδας.

Η βρετανική εταιρεία θέλει τους Ντάνιελ Ρικιάρντο και Μαξ Φερστάπεν να δοκιμάσουν τη Valkyrie στο πλαίσιο της εξέλιξης του αυτοκινήτου καθώς πιστεύει ότι είναι οι μόνοι οδηγοί μεταξύ αυτών με τους οποίους μπορεί να έρθει σε επαφή που έχουν τις ικανότητες να πάνε το hypercar στα όριά του.

Προς το παρόν οδηγός εξέλιξης της Valkyrie είναι ο Κρις Γκούντγουιν ο οποίος μέχρι πέρυσι είχε αυτόν το ρόλο στη McLaren όμως οι Βρετανοί του έκαναν πρόταση αφ’ ενός επειδή έχει εξαιρετικές ικανότητες στην εξέλιξη ενός αυτοκινήτου και στη μεταφορά πληροφοριών προς τους μηχανικούς και αφ’ ετέρου επειδή γνωρίζει τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας συμπεριλαμβανομένου του hyper – GT, BP23.

Αν τελικά οι Ρικιάρντο και Φερστάπεν οδηγήσουν τη Valkyrie αυτό θα γίνει είτε σε κάποιο κενό από τους αγώνες της Formula 1, πιθανότατα τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο αλλά και μέσα στο χειμερινό διάλειμμα όπου δεν υπάρχουν καθόλου αγώνες.

Ο κινητήρας της Valkyrie θα είναι ατμοσφαιρικός V12 με χωρητικότητα 6.5 λίτρων κατασκευής Cosworth, θα συνδυάζεται με υβριδικό σύστημα το οποίο θα προέρχεται από τη Rimac και το κιβώτιο ταχυτήτων θα έχει εφτά σχέσεις και θα προέρχεται από τη Ricardo. Η απόδοσή του εκτιμάται ότι θα φτάνει τους 900 ίππους και το βάρος θα κυμαίνεται περίπου στα 900 κιλά.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Μόντε Κάρλο

Από την έρημο του Ντακάρ και τη 3η θέση στο βάθρο, στα χιονιά και στο κρύο του Μόντε Κάρλο –σε διαδρομές γύρω από την Γκάπ-για τους Λεμπ-Ελενά την πρεμιέρα του WRC, το ράλι Μόντε Κάρλο 24-27 Ιανουαρίου.

Ράλι Μόντε Κάρλο-Citroen Racing

Όπως και να το κάνουμε όταν έχεις κερδίσει 5 φορές στη σειρά το ράλι Μόντε Κάρλο και μάλιστα τα τελευταία χρόνια, θεωρείσαι το Νο 1 φαβορί για τη νίκη.

Ο λόγος για τον Οζιέ (στο δεξί bucket πάντα ο Ινγκρασιά) που από το 2019 θα οδηγεί για τη Citroen Racing.

Ράλι Μόντε Κάρλο

Ο 39χρονος Ιρλανδός Κρις Μικ επιστρέφει στα μεγάλα σαλόνια του WRC, με την ομάδα της Toyota Gazoo Racing που ηγείται ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Τόμι Μάκινεν.

Κάρλος Γκον

Η Nissan μετά τη σύλληψη του Κάρλος Γκον στις 19 Νοεμβρίου ουσιαστικά έχει κηρύξει τον πόλεμο στο πρώην αφεντικό της και τώρα επανέρχεται με νέες κατηγορίες.

Land Rover Discovery

Όταν ένα μοντέλο, όπως το Discovery, έχει συμπληρώσει τρεις επιτυχημένες δεκαετίες ζωής και έχει σημειώσει πάνω από 1,7 εκατομμύρια πωλήσεις, τότε η δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης αποτελεί μάλλον μονόδρομο για τη Land Rover.

Ταξινομήσεις premium κατηγορίας

Για μια ακόμα χρονιά η Mercedes τόσο στη χώρα μας, όσο και στις τέσσερις γωνιές της Γης, δεν άφησε το πρώτο σκαλί του βάθρου, στην premium κατηγορία.

Volkswagen ID.R

Μετά το ρεκόρ που σημείωσε το ηλεκτροκίνητο Volkswagen ID.R στην ανάβαση του Πάικς Πικ στην Αμερική (4.302 χλμ. είναι η απόσταση από το ύψος της θάλασσας στην τερματισμό) με τον Ντιμά στο τιμόνι, ετοιμάζεται για ένα άλλο ρεκόρ.

Google Maps

Το Google Maps είναι ίσως η πιο δημοφιλής εφαρμογή πλοήγησης τόσο στη χώρα μας όσο και σε διεθνές επίπεδο χάρη στην ποιοτική και εύκολη πλοήγηση που προσφέρει.

Skoda

Την ευθύνη για τη στρατηγική εξάπλωση του Ομίλου Volkswagen στην Ινδία έχει αναλάβει η Skoda.

Porsche

Τη σχέση της με τα ράλι αποφάσισε να αναθερμάνει η Porsche, καθώς προετοιμάζει δυναμική επιστροφή.