Είστε εδώ

Ανακλήσεις

Suzuki: Ανακαλούνται 2.143 Grand Vitara στην Ελλάδα

Μια ενδεχόμενη βλάβη στον εμπρόσθιο αερόσακο οδηγεί στην ανάκληση συνολικά 2.143 Suzuki Grand Vitara που κυκλοφορούν στην Ελλάδα.

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με την εταιρεία Σφακιανάκης A.Ε.Β.E τα Grand Vitara που ανακαλούνται στη χώρα μας έχουν ημερομηνία παραγωγής από τον Ιανουάριο του 1998 έως τον Ιούνιο του 1999 και τους ακόλουθους αριθµούς πλαισίων:

Grand Vitara 1.6L: Από JSAFTA03V00100971 έως JSAFTA03V00104832

Grand Vitara 12.0L: Από JSAFTL52V00100312 έως JSAFTL52V00108843

Grand Vitara 2.5L: Από JSAFTD62V00100828 έως JSAFTD62V00113144

Grand Vitara 2.0L Diesel: Από JSAFTD32V00101514 έως JSAFTD32V00112177

Στον πυροκροτητή του εµπρός αερόσακου οδηγού των επηρεαζόµενων οχηµάτων, η εκτονωτική γόµωση µπορεί να απορροφήσει υγρασία, εξαιτίας ανεπαρκούς προστασίας έναντι αυτής, στο εσωτερικό της.

Λόγω του ανωτέρω, ο αερόσακος µπορεί να µη φουσκώσει κατάλληλα σε περίπτωση συµβάντος ενεργοποίησης αερόσακου, όταν έχει προηγηθεί επαναλαµβανόµενη απορρόφηση υγρασίας και στέγνωµα της εκτονωτικής γόµωσης. Μέχρι στιγµής δεν έχει αναφερθεί καµία περίπτωση ατυχήµατος, που να σχετίζεται µε το συγκεκριµένο θέµα.

Αµέσως µόλις γίνουν διαθέσιμα τα ανταλλακτικά, οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχηµάτων θα ενημερωθούν εγγράφως µέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτηµένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Suzuki σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει αντικατάσταση εµπρός αερόσακου οδηγού, χωρίς καµία οικονοµική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά µε την 24ωρη γραµµή Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας Σφακιανάκης A.Ε.Β.E. στο τηλέφωνο 210-3499940.

Σχετικά άρθρα

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.

Ένας οδηγός στην πόλη Νοβάτο της Καλιφόρνια κατέγραψε χάρη σε κάμερα που είχε τοποθετήσει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του, τη στιγμή που μία οδηγός τον χτύπησε και επέλεξε να φύγει, χωρίς να αφήσει τα στοιχεία της.

Οι οίκοι στην Ευρώπη «ψάχνονται» στο θέμα της διαφοροποίησης, ενώ δεν είναι λίγοι που «παντρεύουν» το παρελθόν με σύγχρονες τεχνολογίες. 

Ένας τέτοιος οίκος είναι ο Lazareth που έφτιαξε ένα Mini Moke με καρδιά Maserati. 

Έαν έχεις κέφι όλα γίνονται. 

Ο Ζακ Μπράουν, επικεφαλής της ομάδας της McLaren στη Formula 1, θεωρεί ότι αυτή τη στιγμή το άθλημα βρίσκεται σε πολύ “εύθραυστη” κατάσταση, καθώς εκτός από τα έσοδά του, ίσως να απειλείται και η ίδια του η ύπαρξη.

Μπορεί σήμερα η Skoda να μην είναι γνωστή για τα επαγγελματικά της οχήματα, όμως πριν από 113 χρόνια διέπρεψε στην κατηγορία αυτή.

Κάποιες χώρες έχουν θέσει στόχο να απαγορεύσουν εντελώς την πώληση οχημάτων με μοτέρ βενζίνης ή/και πετρελαίου μέσα στις επόμενες δεκαετίες, στοιχείο το οποίο μπορεί να οδηγήσει κάποιον στο συμπέρασμα ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης σταδιακά θα αποτελέσουν παρελθόν, όμως η Mazda διαφωνεί.

Tην περίοδο 2002-2009 η Toyota ενεπλάκη και στη Formula 1, ξεκινώντας την εξέλιξη του μονοθεσίου από το 1999.

Ξεκίνησε ο διαγωνισμός του WRC για τους φίλους των αγώνων όπου η ψήφος θα κρίνει το ποιος είναι ο κορυφαίος οδηγός ράλι από το 1979, εποχή που θεσπίστηκε το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. 

Όλο και συχνότερα παρατηρούμε στα νέα μοντέλα ότι οι οθόνες αφής στο κέντρο του ταμπλό αυξάνουν διαρκώς το μέγεθος τους, ωστόσο η Nissan επιθυμεί στα μελλοντικά της μοντέλα να ακολουθήσει διαφορετική κατεύθυνση στο συγκεκριμένο τομέα.

Το Volkswagen e-Golf οδεύει προς το τέλος της εμπορικής του πορείας, όμως φαίνεται ότι δεν έχει σκοπό να αποχωρήσει ακόμα, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία του έδωσε παράταση τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο.