Είστε εδώ

Air News

ΥΠΑ: Οι κινήσεις των επιβατών

Από τα στατιστικά στοιχεία της ΥΠΑ για την κίνηση των αεροδρομίων το 11μηνο Ιανουαρίου- Νοεμβρίου του 2018 προκύπτει ιστορική άνοδος στην αεροπορική κίνηση της χώρας.

Συγκεριμένα ο συνολικός αριθμός των διακινηθέντων επιβατών το 11μηνο Ιανουαρίου- Νοεμβρίου του 2018 έφθασε τους 61.281.521 παρουσιάζοντας αύξηση 10,1% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017 όπου είχαν διακινηθεί 55.677.135 επιβάτες.

Αξίζει να αναφερθεί ότι ο Διοικητής της ΥΠΑ κ. Κωνσταντίνος Λιντζεράκος στις αρχές Νοεμβρίου σε ομιλία του που έγινε στο συνέδριο Ευρωπαϊκών Αερομεταφορών είχε επισημάνει ότι η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια της χώρας μας θα ξεπεράσει τα 60 εκατ. επιβάτες

Ο συνολικός αριθμός των πτήσεων στα ελληνικά αεροδρόμια ανήλθε στις 508.270 (από τις οποίες 193.215 εσωτερικού και 315.055 εξωτερικού) παρουσιάζοντας άνοδο 9,9%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017 όπου είχαν πραγματοποιηθεί 462.670 πτήσεις.

Από τα στατιστικά στοιχεία Νοεμβρίου 2018 προκύπτουν τα εξής: Διακινήθηκαν στα ελληνικά αεροδρόμια 2.585.312 επιβάτες, η άνοδος έφτασε το 13,8%. Ο συνολικός αριθμός των πτήσεων στα ελληνικά αεροδρόμια ανήλθε στις 24.924 παρουσιάζοντας αύξηση 16% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017 όπου είχαν πραγματοποιηθεί 21.488 πτήσεις.

Αξίζει να αναφερθεί ότι οι αφίξεις επιβατών εξωτερικού έφτασαν τα 640.251 παρουσιάζοντας επίσης άνοδο 17,1% σε σχέση με το 2017 που είχαμε 546.551 αφίξεις.

Στα αεροδρόμια Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου, Ρόδου και Χανίων καταγράφεται η μεγαλύτερη επιβατική κίνηση Νοεμβρίου 2018.

Ενδεικτικά τα αεροδρόμια Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου, Ρόδου και Χανίων σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της ΥΠΑ παρουσίασαν τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση για το μήνα Νοέμβριο.

§ ΑΘΗΝΑ 1.616.204

§ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 427.940

§ ΗΡΑΚΛΕΙΟ 169.957

§ ΡΟΔΟΣ 67.838

§ ΧΑΝΙΑ 59.033

Επίσης από την ΥΠΑ λάβαμε την εξής ανακοίνωση:

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ανακοινώνει ότι μετά από ενδελεχή έλεγχο που διενεργήθηκε την 11.12.2018 από κλιμάκιο Μηχανικών Αεροσκαφών της Υπηρεσίας άλλα και την επιθεώρηση της Διεύθυνσης Πτητικών Προτύπων η οποία πιστοποιεί την πλοϊμότητα του αεροσκάφους SX-ECI, δεν ισχύουν όλα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με την κατάσταση του αεροσκάφους της Υπηρεσίας.

Συγκεκριμένα η ΥΠΑ διαψεύδει ότι το αεροσκάφος έχει υποστεί φθορές στην κονσόλα οργάνων και ότι παρουσιάζει διάβρωση στο ριναίο σκέλος προσγείωσης.

Αναφορικά με την κονσόλα οργάνων του αεροσκάφους αυτά που παρατηρήθηκαν από τον μακροσκοπικό έλεγχο είναι ίχνη προερχόμενα από την συνήθη χρήση των διακοπτών και ροοστατών της κονσόλας.

Ειδικότερα σε κάποιους από τους διακόπτες οι οποίοι είναι ελατηριακού τύπου (όπου για την ενεργοποίησή τους θα πρέπει αρχικά να τραβηχτούν προ τα έξω) υπάρχουν ίχνη από την χρήση τους στις επιφάνειες της κονσόλας στα σημεία αυτά.

Αναφορικά με το ριναίο σκέλος κατά τον μακροσκοπικό έλεγχο δεν βρέθηκε ίχνος διάβρωσης. Το γεγονός αυτό συνεπικουρείται και από το ότι το σκέλος επανατοποθετήθηκε στο αεροσκάφος στις 8/8/2018 μετά από επισκευή που έγινε σε Επισκευαστικό Οργανισμό πιστοποιημένο κατά Part 145 ( CH.145.0202 Citation Service Center) στην Ελβετία με ημερομηνία έκδοσης πιστοποιητικού επισκευής την 20/7/2018.

Μετά από την επιθεώρηση που διενεργήθηκε στις 11/12/2018 αναφέρουμε ότι το αεροσκάφος βρίσκεται σε στεγασμένο χώρο (και όχι σε ανοιχτό χώρο όπως παραπλανητικά αναφέρθηκε) και συγκεκριμένα σε υπόστεγο του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών καθώς τελεί υπό καθεστώς μακροχρόνιας συντήρησης.

Ήδη η Υπηρεσία έχει διαβιβάσει την υπόθεση στις αρμόδιες Εισαγγελικές Αρχές ενώ διενεργείται ΕΔΕ προκειμένου να διερευνηθούν πιθανές ευθύνες εκείνων που διατυπώνουν αιτιάσεις σχετικά με την ασφάλεια των πτήσεων και την λειτουργία της Υπηρεσίας.

Επίσης για το θέμα που πρόεκυψε η Ένωση Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας έστειλε από τη μεριά τη δική ανακοίνωση που αναφέρει τα εξής:

Η Ένωσή μας, με ιστορία άνω των 60 ετών, ταυτίζει την διαδρομή της με τα πρώτα βήματα της αεροπορίας στην Ελλάδα.

Τα τελευταία χρόνια παρατηρούνται νοσηρά φαινόμενα που οδηγούν σε παρακμή, όσα γενεές αεροπόρων προσπάθησαν να κτίσουν.

Δηλώνουμε ότι:

Το «ότι δηλώσεις είσαι» δεν έχει χώρο στην αεροπορία.

Οι διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις των διεθνών οργανισμών, με τους οποίους η ΕΠΤΑΟΑ είναι σε διαρκή συνεργασία και αμφίδρομη ενημέρωση, επιβάλλουν σοβαρότητα και απόλυτο επαγγελματισμό σε διαδικασίες και επιλογές προσώπων άσκησης του αεροπορικού έργου.

Οι Μηχανικοί Αεροσκαφών μέχρι σήμερα και όσοι απασχολούνται στην ΥΠΑ, υπέστησαν διώξεις, άρνηση, απαξίωση και διετή διαθεσιμότητα από ανθρώπους άσχετους με το αεροπορικό αντικείμενο.

Η απάντησή μας ήταν, να τηρούμε στάση ενωτική, χαμηλών τόνων και προσπαθήσαμε με την συναδελφική προσφορά και διάθεση να αποδείξουμε και στον πιο κακοπροαίρετο την αναγκαιότητα της ύπαρξης του κλάδου μας στην ΥΠΑ, που άλλωστε επιβάλλεται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ από τους ξένους αεροπορικούς οργανισμούς.

Όσο για τη διαθεσιμότητα των δύο ετών, το λόγο είχε και θα έχει και στη συνέχεια η δικαιοσύνη και κανένας δεν θα μείνει ατιμώρητος εάν έτσι κρίνουν τα δικαστήρια για την ευκολία και προχειρότητα που αυτή έγινε πράξη με ψεύτικες διαδικασίες απάνθρωπης νοοτροπίας.

Η απασχόλησή μας σε όλες τις διευθύνσεις της ΥΠΑ ή ΑΠΑ, θα συνεχίσει να γίνεται με επαγγελματισμό, θέληση βελτίωσης των διαδικασιών, ενδυνάμωσης του αεροπορικού έργου και στήριξης του έργου των συναδέλφων οποιουδήποτε κλάδου, για τη διασφάλιση της ασφάλειας των πτήσεων.

Από την άλλη, δηλώνουμε προς πάσα κατεύθυνση, ότι όποιος σκεφτεί να απαξιώσει, είτε με πράξεις, είτε με λόγια, το έργο των Μηχανικών Αεροσκαφών, ως συντηρητές, επιθεωρητές, εκπαιδευτές ή εξεταστές στην ΥΠΑ ή στην ΑΠΑ, καλό θα είναι να το σκεφτεί καλά και να είναι προετοιμασμένος να υποστεί στη δικαιοσύνη τις συνέπειες των πράξεών του. Η εποχή της ψευτομαγκιάς ανήκει στις ασπρόμαυρες ελληνικές ταινίες. Η εποχή της δικής μας «αστικής ευγένειας» για χάρη της καλής συνεργασίας τελείωσε, διότι αυτή η ευγένεια εκλείφθηκε εσφαλμένα ως αδυναμία.

Στηρίζουμε όλους τους κλάδους που ασκούν αεροπορικό έργο εποικοδομητικό.

Στηρίζουμε όλες τις ενέργειες της διοίκησης που έχουν στόχο τη βελτίωση των διαδικασιών προστασίας της ασφάλειας των πτήσεων.

Στηρίζουμε τις προσπάθειες των Μηχανικών Αεροσκαφών της ΜΠΜ για τη συντήρηση των πτητικών μέσων κάτω από δύσκολες συνθήκες εξοπλισμού, εύρεσης ανταλλακτικών και στέγασης.

Στηρίζουμε το έργο των επιθεωρητών μας και την προσπάθειά τους για διαρκή εκπαίδευση και απλοποίηση των διαδικασιών μετακίνησης ανα την επικράτεια για την άσκηση των καθηκόντων τους.

Συνεχίζουμε τη συνεργασία μας με τους διεθνείς αεροπορικούς οργανισμούς ICAO, FAA και EASA καθώς και το Aircraft Engineers International με γνώμονα τη βελτίωση των συνθηκών ασφάλειας των πτήσεων.

Ενημερώνουμε τα αρμόδια στελέχη της Κυβέρνησης καθώς και τους σχετικούς τομείς των κομμάτων της αντιπολίτευσης.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

ERC

Το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι για το 2019 αρχίζει στις Αζόρες μεταξύ 21-23 Μαρτίου.

Ο αγώνας είναι χωμάτινος και περιλαμβάνει 15 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 219.04 χλμ.

Κάλε και Ήρο

Τι σχέση έχει η γνωστή «αττική σύνταξη» με τους δύο Φινλανδούς που τους αρέσει η ταχύτητα, αλλά σε διαφορετικά εδάφη.

Ο ένας είναι ο Κάλε Ροβάνπερα, ο πιτσιρικάς ετών 19 που έχει καταπλήξει με τις επιδόσεις στο μαγικό χώρο των ράλι και ο άλλος ο Ήρο Ετάλα, γνωστός snowboarder.

Liberty Media

Η Liberty Media ψάχνει συνεχώς νέους τρόπους να κάνει την παρακολούθηση των αγώνων της Formula 1 πιο ενδιαφέρουσα και μία από τις ιδέες που “έχουν πέσει στο τραπέζι” είναι η τοποθέτηση κάμερας πάνω ή μέσα στο κράνος των οδηγών.

Mercedes GLC Coupe

Αγωνία τέλος για την ανανεωμένη GLC Coupe, καθώς η Mercedes προέβη στην αποκάλυψη της, πριν από το επίσημο ντεμπούτο της στο Σαλόνι της Νέας Υόρκης.

Fiat 500X Cross 1.3 FireFly DCT

Η ελαφρώς ανανεωμένη εικόνα του Fiat 500X το φέρνει και πάλι στο προσκήνιο. Υπάρχει όμως και κάτι ακόμα. Οι δυο νέοι βενζινοκινητήρες FireFly 1.0 και 1.3 λίτρων. Εμείς στην προκειμένη περίπτωση εξετάζουμε τον ισχυρότερο.

Γκραν Πρι Μπαχρέιν

Το δεύτερο ραντεβού του φετινού πρωταθλήματος είναι στην έρημο του Μπαχρέιν και στην πίστα «Σακίρ» στις 31 Μαρτίου.

Ηνωμένες Πολιτείες

Στη Βόρεια Καρολίνα υπάρχει μία γέφυρα τρένου η οποία είναι ιδιαίτερα διάσημη στο internet αφού εξ’ αιτίας της έχουν καταστραφεί πολλά φορτηγά, τόσο πολλά ώστε υπάρχει πλέον και site στο οποίο ανεβαίνουν τα ανάλογα βίντεο.

Kia

Πριν ένα μήνα ακριβώς είχαμε δημοσιεύσει ένα σκίτσο, στο οποίο απεικονίζονταν η επερχόμενη crossover έκδοση του Kia Ceed. 

Porsche

Σε λίγο καιρό θα κυκλοφορήσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche, η Taycan, όμως η γερμανική μάρκα δε θα περιοριστεί εκεί αφού επιβεβαίωσε επίσημα ότι ετοιμάζει και μία πιο εκδοχή του μοντέλου με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος.

Bentley Continental GT coupe και convertible

Νέα είσοδο έχουμε κάτω από το καπό της Bentley Continental GT με coupe και convertible αμάξωμα, καθώς η πολυτελής βρετανική εταιρεία τοποθετεί πλέον εκεί το V8 twin-turbo κινητήρα βενζίνης των 4.0 λίτρων.