Είστε εδώ

Air News

Swiss Air: Mεγάλη ταλαιπωρία από την άλλοτε βασίλισσα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η πτήση της Swiss Air LX 1953 ήταν προγραμματισμένη για την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου το πρωί στις 09:45 απο τη Βαρκελώνη με  προορισμό τη Ζυρίχη. Η επιβίβαση έγινε κανονικά και όταν το αεροσκάφος άρχισε να τροχοδρομεί για την απογείωση σταμάτησε. Πρόβλημα με διαρροή καυσίμων ανακοινώθηκε και οι επιβάτες παρέμειναν στις θέσεις τους μέχρι νεωτέρας.

Το πλήρωμα έκανε  ότι μπορούσε για να εξυπηρετήσει με ευγένεια τους επιβάτες και η ώρα περνούσε.Μετά από ώρα το αεροπλάνο αρχίζει να κινείται με πορεία προς τη φυσούνα. Η μπροστινή πόρτα ανοίγει για φρέσκο αέρα στην καμπίνα, και μέσω του κυβερνήτη γίνεται ανακοίνωση ότι αναμένουν το ανταλλακτικό.

Εάν υπάρχει στη Βαρκελώνη η  βλάβη θα επισκευαστεί και η πτήση θα αναχωρήσει είναι η νέα ενημέρωση. Εν τω μεταξύ κάποιοι επιβάτες κατεβαίνουν καθώς έχασαν το προκαθορισμένο ραντεβού που είχαν.

Η ώρα όμως περνάει, το ανταλλακτικό δεν υπάρχει και μετά από τρεις ώρες περίπου η πτήση ακυρώνεται. Οι επιβάτες παίρνουν τις αποσκευές και αποβιβάζονται. 

Με λεωφορείο φτάσουν στον χώρο του αεροδρομίου και εκεί αρχίζει το δεύτερος μέρος της ταλαιπωρίας .

Δεν υπάρχει κανείς να ενημερώσει και στο smartphone έρχεται ένα μήνυμα που σε καθοδηγεί. Αλλά πρέπει να έχεις Ολύμπια ψυχραιμία καθώς δεν ήταν και τόσο εύκολο με τις εφαρμογές (δεν εμφανίζονται  οι πτήσεις, ή δεν σου επιτρεπόταν  να κάνεις check -in...)  ώστε να προχωρήσεις για νέα check -in και να συνεχίσεις με πτήση της Lufthansa λόγω Star Alliance.

Δεν το συζητάμε ήταν μια βλάβη. Συμβαίνουν αυτά, αλλά η αντιμετώπιση από την άλλοτε βασίλισσα την Ευρώπης, την Swiss Air ήταν προσβλητική για τους επιβάτες.

Κανένα ενδιαφέρον , ένα άψυχο μήνυμα και τρέξε βρες άκρη.

Ακούσαμε όμως μια δικηγόρο να λέει ότι θα ανατρέξει στα δικαιώματα των επιβατών, και καλά θα κάνει...

Όσο για εμάς ...

Αντί να φτάσουμε στην Αθήνα γύρω στις 16:00 με την πτήση LX 1838 (Ζυρίχη -Αθήνα) μετά από νέεςκαθυστερήσεις  πήραμε την πτήση της Lufthansa LX1813 (Βαρκελώνη -Μόναχο)  και στις 21:30 την δεύτερη πτήση LH 1754 (Μόναχο-Αθήνα) που φτάνει στο Ελ. Βενιζέλος «βαθιά» μεσάνυχτα ...

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Στη μάχη καταπολέμησης του κορωνοϊού (covid-19) έχουν ριχτεί αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες έχουν αναλάβει την παραγωγή ιατρικού εξοπλισμού, ενώ η Mercedes δεν αποτελεί εξαίρεση.

Το North American International Auto Show (NAIAS), η πιο σημαντική έκθεση αυτοκινήτου που ήταν προγραμματισμένη τον Ιούνιο στη Μέκκα της παγκόσμιας αυτοκίνησης, στο Ντιτρόιτ, αναβλήθηκε, λόγω κορωνοϊού. 

Με τον κορωνοϊκό να θερίζει στην Ιταλία, ο ένας αγώνας μετά τον άλλον, όπως είναι φυσικό, αναβάλλεται.

Έχει αρχίσει να γίνεται μόδα. Το αυτοκίνητο που οδηγούμε καθημερινά, να στολίζει σε κλίμακα ένα μέρος του σπιτιού μας.

Ο Αντρέα Αντάμο είναι ο αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Motorsport. Αυτή την περίοδο το τμήμα υπολειτουργεί καθώς όλοι οι αγώνες έχουν ανασταλεί ή ακυρωθεί λόγω του κορωνοϊού, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία για ανάκριση στον ισχυρό άνδρα της Hyundai Motorsport. 

Lamborghini Urus

Η Ιταλία πλήττεται σφοδρά από την πανδημία του κορωνοϊού. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:

“Για λόγους πρόληψης της εξάπλωσης του COVID-19, ανακοινώνεται η προσωρινή απαγόρευση πτήσεων  από την Ολλανδία και την Γερμανία προς την Ελλάδα και αντίστροφα. 

Μπορεί ο Μπέρνι Έκλεστον να πούλησε στα τέλη του 2016 τη Formula 1 στη Liberty Media, όμως είχε βρεθεί στο τιμόνι του αθλήματος σχεδόν για σαράντα χρόνια, οπότε η άποψή του έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.

Με τα κρούσματα του κορωνοϊού στις Ηνωμένες Πολιτείες να έχουν ξεπεράσει τις 100.000, ο κρατικός μηχανισμός χρειάζεται κάθε βοήθεια που μπορεί να είναι διαθέσιμη, με την Toyota να είναι από τις εταιρείες που αποφάσισαν να συνδράμουν, με μία σειρά από ενέργειες.

Η καμπίνα του Volkswagen Atlas Cross Sport (το Atlas με coupe γραμμή οροφής και μικρότερο μήκος) μπορεί να μετατραπεί σε συναυλιακό χώρο με τον οδηγό και τους επιβάτες του να απολαμβάνουν «κρυστάλλινους» ήχους.