Είστε εδώ

Air News

ΔΑΑ-Δημόκριτος : Το ρομπότ οδηγός….

Μια νέα συνεργασία ξεκινά μεταξύ του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ), με στόχο την αξιοποίηση σε πραγματικό αεροδρομιακό περιβάλλον των αποτελεσμάτων έρευνας και καινοτόμων εφαρμογών κοινού ενδιαφέροντος. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, η πρώτη κοινή δράση αφορά στην προβολή της ρομποτικής τεχνολογίας, συνδυαστικά με την τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης, οι οποίες αναπτύσσονται στο Ινστιτούτο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (ΙΠΤ) του ΕΚΕΦΕ «Δ».

O ΔΑΑ διαθέτει δύο ρομπότ Pepper, τα οποία έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί σε χώρους του κεντρικού αεροσταθμού, προσφέροντας πληροφορίες για τις πτήσεις και για τα καταστήματα του αεροδρομίου στα Αγγλικά αλλά και στα Κινεζικά, κατά το πρώτο 4μηνο του 2019. Οι δύο Pepper αποδείχθηκαν εξαιρετικά δημοφιλείς στους επιβάτες και στους επισκέπτες του αεροδρομίου, κερδίζοντας μάλιστα την αγάπη των νεότερων σε ηλικία.

Μάλιστα ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών  «παραχώρησε» στους ειδικούς ερευνητές του ΙΠΤ, τον “Pepper”, το ρομπότ του αεροδρομίου, για… καλό σκοπό! Στο πλαίσιο της συνεργασίας αυτής, οι ερευνητές του Εργαστηρίου Τεχνολογίας Γνώσεων και Λογισμικού (SKEL Lab) του ΙΠΤ, ανέπτυξαν στις εγκαταστάσεις του Κέντρου στην Αγία Παρασκευή ένα νέο λογισμικό διαλογικού συστήματος με την ενσωμάτωση τεχνητής νοημοσύνης στον Pepper, στα Ελληνικά και στα Αγγλικά. Το νέο διαλογικό σύστημα αναμένεται να βελτιώσει τη διαδραστικότητα του Pepper, επιτρέποντας την κατανόηση πρόσθετων ερωτημάτων για τη λειτουργία και τις υπηρεσίες του αεροδρομίου της Αθήνας  και προσφέροντας ενδιαφέροντες διαλόγους για τους επισκέπτες. Η νέα  λειτουργία του Pepper θα παρουσιασθεί για πρώτη φορά στην 84η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης στο περίπτερο του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων “Δημόκριτος” (κτίριο 13/31) και στη συνέχεια στη «Βραδιά του Ερευνητή», στις 27 Σεπτεμβρίου 2019 στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Κτήριο Αβέρωφ, Ιστορικό Συγκρότημα Πατησίων.

Σχετικά άρθρα

Formula 1 - 12 Φεβρουαρίου

Το διοικητικό συμβούλιο της Daimler θα συνεδριάσει στις 12 Φεβρουαρίου, ώστε να αποφασίσει αν η ομάδα της Mercedes στη Formula 1 θα συνεχίσει και μετά το τέλος του 2020 ή θα αποσυρθεί από το άθλημα.

Renault - Nissan

Ίσως κάτι να αλλάζει σιγά σιγά στη συμμαχία Renault – Nissan – Mitsubishi ή τουλάχιστον αυτό φαίνεται, καθώς ο επικεφαλής των μηχανικών της γαλλικής μάρκας θα ταξιδέψει στην Ιαπωνία ώστε να συναντηθεί με τον ομόλογό του της Nissan.

Formula 1, Λιούις Χάμιλτον

Το 2020 είναι η χρόνια που ο Χάμιλτον θα προσπαθήσει να εκθρονίσει τον Μίκαελ Σουμάχερ από τη μακριά λίστα των ρεκόρ που κατέχει ο Γερμανός οδηγός.

Συγκεκριμένα ο Χάμιλτον για το 2020 έχει σαν στόχο να κατακτήσει τον 7ο παγκόσμιο τίτλο του ισοφαρίζοντας τους τίτλους του Σουμάχερ.

Volkswagen T-Roc R

Εκτός από τους ταράνδους πάνω στο χιόνι μπορούν να τρέξουν και ίπποι, συγκεκριμένης ράτσας όμως, όπως αυτής που εκτρέφει ο δίλιτρος turbo τετρακύλινδρος κινητήρας του Volkswagen T-Roc R.

FCA Uconnect 5

Η FCA (Fiat Chrysler Automobiles), παρουσίασε τη νέα γενιά του infotainment με το οποίο θα εξοπλίζονται από εδώ και στο εξής τα μοντέλα του ομίλου, με την ονομασία του να είναι Uconnect 5.

Νέο SEAT Leon

Στις κεντρικές εγκαταστάσεις της SEAT, στο Μαρτορέλ της Ισπανίας κοντά στη Βαρκελώνη, ταξίδεψε το motori για να παρακολουθήσει από κοντά την παρουσίαση του νέου Leon.

Bugatti

Η Bugatti φαίνεται ότι θέλει να συνεχίσει να χρησιμοποιεί για αρκετό καιρό ακόμα τον W16 των 8.0 λίτρων με τα τέσσερα turbo, έναν κινητήρα ο οποίος είναι εντυπωσιακός ακόμα και με τα δεδομένα των hypercars.

Hyundai Ελλάς

Η παραπάνω αναμνηστική φωτογραφία τραβήχτηκε πριν από μερικές μέρες έξω από το εργοστάσιο της Hyundai στη Τσεχία.

Λούκα Ντε Μέο

Την ώρα που η Seat στη Βαρκελώνη παρουσίαζε το καινούργιο Leon, αρκετά χλμ. πιο βόρεια η Renault ανακοίνωνε τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο, τον Λούκα Ντε Μέο. Το Ιταλό κορυφαίο μάνατζερ που ανέβασε τη Seat στα ύψη.
Ο Ντε Μέο εδωσε την πινελιά του στο νέο Leon και έφυγε για Παρίσι.

Formula 1 - Williams

Η Williams στο πλαίσιο της ενίσχυσής της σε επίπεδο μηχανικών, ανακοίνωσε την τοποθέτηση των Ντέιβιντ Γουόρνερ και Τζόναθαν Κάρτερ, μεταγραφών από τους “ταύρους” και τη Renault στο τεχνολογικό τμήμα.