Είστε εδώ

Air News

Απαράδεκτοι στην British Air στην Ελλάδα και όχι μόνο

του Πέρη Χαλάτση

Μέχρι προχθές ένα εισιτήριο από Λονδίνο για Αθήνα (one way) κόστιζε από 120 -140 λίρες. Σήμερα τα εισιτήρια  εκτοξεύθηκαν στις  500 λίρες. Αυτό και αν είναι αισχροκέρδεια και εκμετάλλευση.

Αλλά δεν είναι μόνο η αισχροκέρδεια. 

 Όταν έχεις εισιτήριο και χρειασθείς να κάνεις αλλαγή η British σου λέει  βγάλε καινούργιο –πλήρωσε δηλαδή  τις 500 λίρες (one way) – και σου δίνω voucher να το χρησιμοποιήσεις κάποια άλλη στιγμή. Δηλαδή η εταιρία όχι μόνο δεν εξυπηρετεί τον κόσμο απεναντίας του τα παίρνει διπλά και τριπλά.

Όπως καταλαβαίνετε λόγω κορονοϊού όλοι θέλουν να φύγουν από την Αγγλία πριν βγάλει η ΥΠΑ notam για διακοπή πτήσεων όπως έκανε με την Ιταλία και την Ισπανία . ‘Άλλωστε εκεί ο πρωθυπουργός επίσημα είπε ότι το καλύτερο είναι να κολλήσει με τον κορονοϊό το 80% του αγγλικού πληθυσμού. Φαντασθείτε τι έγινε με αυτούς που σκέφτονται και δεν τα παίρνουν όλα αψήφιστα.

Από τη στιγμή που τα πανεπιστήμια θα συνεχίσουν τα μαθήματα διαδικτυακά οι ‘Έλληνες φοιτητές δεν έχουν λόγο να μένουν σε μια χώρα που μέχρι σήμερα δεν έχει πάρει κανένα μέτρο προφύλαξης.

Η British βλέποντας την ξαφνική αυξημένη ζήτηση  διπλασίασε και τριπλασίασε τις τιμές.

Γονείς μας καταγγέλλουν  ότι  τα παιδιά τους επικοινώνησαν τηλεφωνικά με τα γραφεία της British για να αλλάξουν τις ημερομηνίες και τηλεφωνητής τους ενημέρωνε ότι για τις επόμενες 72 ώρες δεν μπορούν να τους εξυπηρετήσουν. 

Οι γονείς επιχείρησαν να επικοινωνήσουν στην Αθήνα με την αγγλική αεροπορική εταιρία στον  αριθμό 8011156000 που έχει η εταιρία στην επίσημη ιστοσελίδα της αλλά τέτοιος αριθμός δεν ανταποκρίνεται.

Στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας στο αεροδρόμιο η υπάλληλος  ενημερώνει όσους καλούν ότι δεν έχει πρόσβαση  στις λίστες με τα εισιτήρια  και τους δίνει τον αριθμό επικοινωνίας 0080044146798.

Παίρνοντας αυτόν τον αριθμό σε παραπέμπει αυτόματα με ένα call center που κλείνει αυτόματα γιατί οι γραμμές είναι υπερφορτωμένες. Αυτό θα πεί εξυπηρέτηση. 

Συγχαρητήρια κύριοι στην British Air

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Αυτή την περίοδο λόγω κορωνοϊού, το WRC βρίσκεται σε «διακοπές» και όλοι αναμένουν την περίοδο που ο θανατηφόρος ιός θα αποτελέσει παρελθόν. Πως περνάνε λοιπόν οι αστέρες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.

Τον Ζακ Λαφίτ, τον κοντόσωμο Γάλλο πιλότο με τις 6 νίκες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, που οδήγησε για τις ομάδες Iso, Ligier, Williams, από το 1974 έως το 1986,τον θυμάστε;

Αυτή η λευκή 911 Carrera S του 2008 είναι μοναδική. Δεν υπάρχει άλλη σαν αυτή. Ο λόγος είναι ότι μπροστά υπάρχει ένα μόνο κάθισμα, και αυτό στο κέντρο. 

Σειρά στο αφιέρωμα της Hyundai Motorsport, έχουν οι συνοδηγοί. Ο Γκιλσούλ για τον Νεβίλ, ο Ντελ Μπάριο για τον Σόρδο, ο Γιέγκερ για τον Μίκελσεν, ο Ελενά για τον Λεμπ. 

Η εταιρία Ready to Rock Vehicles (RTRV), γιορτάζει τα 10 χρόνια εξέλιξης σε μοντέλα της Ford, και για το λόγο αυτό 10 ειδικές αριθμημένες εκδόσεις, “10th Anniversary Mustang RTR”, μια για κάθε χρόνο, περιμένουν όσους θέλουν να οδηγούν ένα ξεχωριστό Mustang.

Το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης για το 2020 δεν έμελλε να γίνει, καθώς η εξάπλωση του κορωνοϊού ανάγκασε τους διοργανωτές να το ακυρώσουν, όμως η Volkswagen δε θέλησε να πάει χαμένη η δουλειά που είχε κάνει για το στήσιμο του περιπτέρου της.

Σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα το πρώτο Σαββατοκύριακο του Απριλίου ήταν προγραμματισμένο το Γκραν Πρι του Βιετνάμ, στο Ανόι. 

Παρακολουθήσαμε τηλεφωνική συνδιάσκεψη του Μάλκολμ Γουίλσον με τον Σιμόνε Καμπεντέλι, του οδηγού που οδηγεί εργοστασιακό Ford Fiesta R5 στο ιταλικό πρωτάθλημα. 
Ήταν μια φοβερή συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, αλλά θα σταθούμε σε μια ερώτηση ιδιαίτερα έξυπνη. 

Οι Λεκλέρκ, Άλμπον, Ράσελ, Νόρις και Λατίφι ήταν γνωστό ότι θα συμμετάσχουν στον δεύτερο εικονικό αγώνα που διοργανώνει η Formula 1, όμως τώρα στους παραπάνω προστίθενται ο Τζιοβινάτσι και ο Τζένσον Μπάτον.

Μετά από το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, την έκθεση της Νέας Υόρκης, το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και άλλες αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις που έχουν ακυρωθεί ή αναβληθεί, στο δρόμο της αναβολής κινήθηκε και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία επρόκειτο να ανοίξει τις πύλες της το διάσ