Είστε εδώ

Air News

7ο Διεθνές Συμπόσιο Αερομεταφορών: Οικοδεσπότης ο ΔΑΑ

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος κατά τη διάρκεια του συμποσίου, το πιο σημαντικό που ανακοινώθηκε ήταν η δέσμευση της διοίκησης του ΔΑΑ για επίτευξη μηδενικού αποτυπώματος άνθρακα μέχρι το 2025.

Μια πολύ μεγάλη δέσμευση εάν υπολογίσουμε ότι ο αρχικός στόχος ήταν για το 2050, σύμφωνα με την ανακοίνωση των ευρωπαϊκών αεροδρομίων τον Ιούνιο 2019.

Η δέσμευση αυτή υπεγράφη παρουσία του Υπουργού Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη και της Γενικής Γραμματέως Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Αλεξάνδρας Σδούκου.

Παρόντες περισσότερα από 100 στελέχη των αερομεταφορών, του τουρισμού και της οικονομίας.

Το κείμενο της δέσμευσης το υπέγραψαν από κοινού ο κ. Γιάννης Παράσχης, διευθύνων σύμβουλος  του ΔΑΑ, και ο κ. Ολιβιέ Γιάνκοβιτς διευθυντής του διεθνούς συμβουλίου αεροδρομίων. 

Το κείμενο μεταξύ άλλων αναφέρει για ενέργειες εντός του 2ου τριμήνου του 2020. Όπως για την παραγωγή καθαρής ενέργειας εντός του αεροδρομίου μέσω φωτοβολταϊκών πάνελς με σκοπό την κάλυψη του 100% των αναγκών του αεροδρομίου σε ηλεκτρική ενέργεια, η οποία αντιστοιχεί στο 91,1% του τρέχοντος αποτυπώματος άνθρακα της εταιρείας.

Τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων ή αυτοκίνητα που κινούνται με βιοκαύσιμα με στόχο την εκμηδένιση του υπόλοιπου 8,9% του αποτυπώματος άνθρακα.

Να σημειωθεί ότι ο ΔΑΑ από το 2005 έως σήμερα, παρά τον διπλασιασμό της επιβατικής κίνησης έχει μειώσει το αποτύπωμά του πάνω από το 40%, έχοντας ως στόχο να γίνει ο πρώτος διαχειριστής αεροδρομίου στην Ευρώπη που θα καλύπτει σε ποσοστό 100% τις ανάγκες του για ηλεκτρική ενέργεια με παραγωγή εντός αεροδρομίου μέσω ανανεώσιμων πηγών και να μηδενίσει τις άμεσες εκπομπές του από την κατανάλωση καυσίμων. 

Το συμπόσιο ολοκληρώθηκε με δείπνο στην αίθουσα «Φάρος» του ΙΠΣΝ με θέα τον Αργοσαρωνικό.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Αρκτικής

Την πρώτη τους νίκης οδηγώντας Toyota Υaris WRC σημείωσαν οι Ροβάνπερα-Χαλτούνεν, κερδίζοντας το ράλι Αρκτικής, ένας αγώνας για το πρωτάθλημα Φινλανδίας με έδρα το Ροβανιέμι, το χωριό του Άγιου Βασίλη. 

Aγορά-2019

Στα 115.090 καινούργια αυτοκίνητα «έκλεισε» το 2019. 11.246 περισσότερες καινούργιες ταξινομήσεις από το 2018 που ήταν 103.844.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Με το Νο74 στις πόρτες και τη γαλανόλευκη στα παράθυρα, στο Peugeot 208, είναι η συμμετοχή του Νίκου Παυλίδη με συνοδηγό τον Άλαν Χάριμαν στην πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, Μόντε Κάρλο, που διεξάγεται 23-26 Ιουνίου 

OMAE

Πολλά ακούστηκαν στη πρόσφατη συνεδρίαση της διοικούσας επιτροπής της ΟΜΑΕ σύμφωνα με πληροφορίες. 

Οι τόνοι σηκώθηκαν στο θέμα για το αν θα πρέπει να γίνουν ή όχι εκλογές (καθώς εάν δεν γίνουν δεν υπάρχουν και αγώνες…) για νέο Δ.Σ.

WTCC

Πριν ένα χρόνο η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία Lynk, που ανήκει στον όμιλο Geely, έγραφε τα πρώτα χλμ. στην πίστα και μετά από 12 μήνες σήκωσε το βαρύτιμο κύπελλο του παγκόσμιου πρωταθλητής WTCC (world touing carcup).

Toyota GR Supra vs Ford Mustang Bullitt

Δύο από τα πιο ποθητά μοντέλα στην κατηγορία των sports cars σε παγκόσμιο επίπεδο είναι η Toyota GR Supra, η ταχύτερη έκδοση του ιαπωνικού μοντέλου και το Ford Mustang Bullitt, η έκδοση που δημιουργήθηκε ώστε η αμερικανική μάρκα να τιμήσει τα 50 χρόνια από την κυκλοφορία της ομώνυμης ταινίας με π

WRC, Hyundai Motorsport

Η Hyundai Motorsport θα υποστηρίξει δύο πληρώματα που θα οδηγήσουν σε 8 αγώνες του WRC των τελευταίων προδιαγραφών 2020, τo i20 R5, στην κατηγορία WRC2.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Αυτό είναι το εργοστασιακό Ford Fiesta WRC, των Γκρίνσμιθ-Έντμονσον, που διακρίνεται στις εγκαταστάσεις της M-Sport.

Φέρει διαφορετικούς χρωματισμούς από τα άλλα δύο εργοστασιακά Fiesta WRC, λόγω χορηγών.

Το βρετανικό πλήρωμα θα δώσει το παρών σε 9 αγώνες του WRC τo 2020.

Formula 1, Mercedes W11

Η παγκόσμια πρωταθλήτρια των τελευταίων 6 ετών στη Formula 1, η Mercedes, θα αποκαλύψει το μονοθέσιό της  προδιαγραφών 2020, στις 14 Φεβρουαρίου.

Τόπος, η πίστα του Σίλβερστον με το καινούργιο Mercedes W11 να καλύπτει  μια απόσταση 100 χλμ. για τις ανάγκες διαφημιστικού υλικού.

Συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης

Με την εισαγωγή ολοένα και περισσότερων συστημάτων στα σύγχρονα αυτοκίνητα, είναι δύσκολο για το κοινό να έχει ανά πάσα στιγμή πλήρη εικόνα σχετικά με τη λειτουργία του κάθε ενός, ενώ οι κατασκευαστές κάνουν ακόμα πιο δύσκολη την κατάσταση με τις ονομασίες που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν για να