Είστε εδώ

Αγώνες

Volkswagen ID.R: Γιατί περνάει χρόνο στη γαλλική πίστα Πολ Ρικάρ;

του Γιώργου Ψαρρά

Άλλη μια δοκιμή, στο πλαίσιο της εξέλιξης του αμιγώς ηλεκτροκίνητου αγωνιστικού ID.R της Volkswagen, ολοκληρώθηκε στη γαλλική πίστα Πολ Ρικάρ.

Εκεί οι μηχανικοί της Volkswagen επικεντρώθηκαν στην εξέλιξη του λογισμικού διαχείρισης ενέργειας του ID.R, αφού προηγήθηκαν εργασίες βελτίωσης του στην αεροδυναμική σήραγγα.

Ο καιρός πλησιάζει και οι προσομοιωτές στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές έχουν πάρει «φωτιά» στο αγωνιστικό τμήμα της γερμανικής εταιρίας, καθώς ο στόχος είναι τους επόμενους μήνες ένα νέο ρεκόρ στη θρυλική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ των 20.832 χλμ.

Το υφιστάμενο ρεκόρ των 6:45.90 λεπτών που έχει καταγραφεί από ηλεκτροκίνητο όχημα στην Πράσινη Κόλαση (έτσι είναι γνωστή η γερμανική πίστα) θα επιχειρήσει  να καταρρίψει ο 41χρονος Γάλλος οδηγός αγώνων Ρομαίν Ντιμά, πίσω από το τιμόνι του ID.R το ερχόμενο καλοκαίρι.

Παράλληλα η Volkswagen αναφέρει ότι το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης στο ID.R έχει γίνει πλέον πιο αποτελεσματικό. Συγκεκριμένα, ο πίσω άξονας με τις μπαταρίες δέχεται περισσότερη ενέργεια, ώστε ο εμπρός άξονας και οι τροχοί του να παρέχουν απόθεμα ενέργειας στο σύστημα διεύθυνσης. Έτσι αποφεύγεται οποιαδήποτε ολίσθηση (υποστροφή) του εμπρός άξονα που θα ήταν επιζήμια για την απόδοση του ID.R, ενώ ταυτόχρονα ενισχύεται ο τρόπος χειρισμού του.

Το ID.R χρησιμοποιεί δυο αλληλένδετα μπλοκ μπαταριών ιόντων λιθίου, όπου αποθηκεύεται η ενέργεια του. Αυτός ο τύπος μπαταρίας θα χρησιμοποιηθεί επίσης στα μελλοντικά αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα παραγωγής της Volkswagen, τα οποία θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα MEB (Modular Electric Drive Kit). Ωστόσο στο ID.R απαιτείται ειδική καλωδίωση και ειδική μονωτική προστασία, καθώς λειτουργεί με τάση 850V.

Nα υπενθυμίσουμε ότι το ID. R έχει ήδη στο βιογραφικό του δυο σημαντικά ρεκόρ χρόνου. Το πρώτο στη διάσημη ανάβαση Πάικς Πικ και το δεύτερο στην ανάβαση του Φεστιβάλ Ταχύτητας του Γκούντγουντ στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Αποδίδει 680 ίππους και 650 Nm ροπής, ζυγίζει μόλις 1.100 κιλά και επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 2,25 δευτ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Πορτογαλίας και Σαρδηνίας

Η εταιρία V Team Project του Στέλιου Φάκαλη διοργάνωσε 3ήμερο δοκιμών για τον Νικολάι Γκριάζιν στην περιοχή της Κόστα Σμεράλντα (Σαρδηνία), που να ταιριάζουν και με τα χώματα του ράλι Πορτογαλίας.

Νέο Skoda Scala

Διαθέσιμο είναι πλέον στην ελληνική αγορά το νέο Skoda Scala, το οποίο προσφέρεται με μια άκρως δελεαστική αρχική τιμή που συνοδεύεται από πλούσιο εξοπλισμό.

Renault

Κόντρα σε όσους υποστηρίζουν ότι οι κινητήρες πετρελαίου τείνουν προς εξαφάνιση η Renault εμπλουτίζει τη σχετική γκάμα του Megane.

Cupra

Για πρώτη φορά είδαμε από κοντά το νέο Formentor στο Σαλόνι της Γενεύης, ενώ η Cupra ξεκίνησε από ένα μαγικό μέρος να οραματίζεται τη δημιουργία του.

Ηλεκτρικά πατίνια

Το γερμανικό κοινοβούλιο ενέκρινε τη χρήση ηλεκτρικών πατινιών (e-scooters) τόσο σε δρόμους όσο και σε ποδηλατόδρομους επιτρέποντας με αυτόν τον τρόπο τη δραστηριοποίηση εταιρειών που σχετίζονται μόνο με αυτό το αντικείμενο αλλά και αυτοκινητοβιομηχανιών που έχουν αρχίσει να μπαίνουν στο χώρο.

Alfa Romeo

Η Alfa Romeo έχει πολύ μακρά ιστορία στον αγώνα Mille Miglia που γίνεται κάθε χρόνο στην Ιταλία και στο πλαίσιο της φετινής διοργάνωσης παρουσίασε μία ολόχρυση έκδοση της Giulia.

Νίκι Λάουντα

Ο θρύλος της Formula 1, o Αντρέας Νίκολαους «Νίκι» Λάουντα,  τρεις φορές πρωταθλητής (1975, 1977 και 1984), δεν είναι πια εδώ… Άφησε το μάταιο αυτό κόσμο, τη νύχτα σε ηλικία 70 ετών.

Mercedes X-Class

Στο στοιχείο της κυριολεκτικά βρίσκεται η Mercedes X-Class με τη νέα της έκδοση ονόματι Element, καθώς καταφέρνει να ξεχωρίσει, όπως έκανε και από την εμφάνιση της εισάγοντας την κατηγορία των premium pickup.

ΒΜW i8

Το αμάξωμα της BMW i8 είναι σίγουρα από τα πιο φουτουριστικά που έχει δημιουργήσει η βαυαρική εταιρεία, ενώ μοιάζει να το έχει σμιλεύσει κάποιος επιδέξιος γλύπτης με αρκετή φαντασία.

Γκραν Πρι Μόντε Κάρλο

Το ετήσιο ραντεβού των celebrities στο μικρό πριγκιπάτο της Μεσογείου, στο Μονακό, είναι προγραμματισμένο για τις 26 Μαΐου.

Ημερομηνία που συμπίπτει με τις Ευρωεκλογές.

Αλλά τι σχέση μπορεί να έχει το Μόντε Κάρλο με τις Ευρωεκλογές. Aπολύτως καμία.