Είστε εδώ

Αγώνες

Volkswagen ID.R: Γιατί περνάει χρόνο στη γαλλική πίστα Πολ Ρικάρ;

του Γιώργου Ψαρρά

Άλλη μια δοκιμή, στο πλαίσιο της εξέλιξης του αμιγώς ηλεκτροκίνητου αγωνιστικού ID.R της Volkswagen, ολοκληρώθηκε στη γαλλική πίστα Πολ Ρικάρ.

Εκεί οι μηχανικοί της Volkswagen επικεντρώθηκαν στην εξέλιξη του λογισμικού διαχείρισης ενέργειας του ID.R, αφού προηγήθηκαν εργασίες βελτίωσης του στην αεροδυναμική σήραγγα.

Ο καιρός πλησιάζει και οι προσομοιωτές στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές έχουν πάρει «φωτιά» στο αγωνιστικό τμήμα της γερμανικής εταιρίας, καθώς ο στόχος είναι τους επόμενους μήνες ένα νέο ρεκόρ στη θρυλική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ των 20.832 χλμ.

Το υφιστάμενο ρεκόρ των 6:45.90 λεπτών που έχει καταγραφεί από ηλεκτροκίνητο όχημα στην Πράσινη Κόλαση (έτσι είναι γνωστή η γερμανική πίστα) θα επιχειρήσει  να καταρρίψει ο 41χρονος Γάλλος οδηγός αγώνων Ρομαίν Ντιμά, πίσω από το τιμόνι του ID.R το ερχόμενο καλοκαίρι.

Παράλληλα η Volkswagen αναφέρει ότι το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης στο ID.R έχει γίνει πλέον πιο αποτελεσματικό. Συγκεκριμένα, ο πίσω άξονας με τις μπαταρίες δέχεται περισσότερη ενέργεια, ώστε ο εμπρός άξονας και οι τροχοί του να παρέχουν απόθεμα ενέργειας στο σύστημα διεύθυνσης. Έτσι αποφεύγεται οποιαδήποτε ολίσθηση (υποστροφή) του εμπρός άξονα που θα ήταν επιζήμια για την απόδοση του ID.R, ενώ ταυτόχρονα ενισχύεται ο τρόπος χειρισμού του.

Το ID.R χρησιμοποιεί δυο αλληλένδετα μπλοκ μπαταριών ιόντων λιθίου, όπου αποθηκεύεται η ενέργεια του. Αυτός ο τύπος μπαταρίας θα χρησιμοποιηθεί επίσης στα μελλοντικά αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα παραγωγής της Volkswagen, τα οποία θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα MEB (Modular Electric Drive Kit). Ωστόσο στο ID.R απαιτείται ειδική καλωδίωση και ειδική μονωτική προστασία, καθώς λειτουργεί με τάση 850V.

Nα υπενθυμίσουμε ότι το ID. R έχει ήδη στο βιογραφικό του δυο σημαντικά ρεκόρ χρόνου. Το πρώτο στη διάσημη ανάβαση Πάικς Πικ και το δεύτερο στην ανάβαση του Φεστιβάλ Ταχύτητας του Γκούντγουντ στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Αποδίδει 680 ίππους και 650 Nm ροπής, ζυγίζει μόλις 1.100 κιλά και επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 2,25 δευτ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

18η ανάβαση Δημητσάνας

Στην καρδιά του καλοκαιριού, 20 και 21 Ιουλίου, διεξάγεται στην ορεινή Γορτυνία, η ανάβαση Δημητσάνας - Zυγοβιστίου με οργανωτή το σωματείο StartLine.

Ράλι Ρώμης

Ένας από τους Ιταλούς οδηγούς «πρώτης γραμμής» ο Ουμπέρτο Σκάντολα με τον μόνιμο συνοδηγό του Γκουίντο Ντ’ Αμόρε, πρωταθλητές Ιταλίας 2013, θα μοιραστούν τα bucket του Hyundai i20 R5 στο ράλι Ρώμης 19-21 Ιουλίου.

25ο ράλι Ηπειρωτικό

Από την Ελετά Sport, το σωματείο που διοργάνωσε το 25ο  Ηπειρωτικό ράλι λάβαμε από το Δ.Σ. μια σειρά απαντήσεων για το άρθρο που αναρτήσαμε στο motori.gr

Mercedes

Ένα από τα πλεονεκτήματα των ηλεκτροκίνητων μοντέλων είναι η εντελώς αθόρυβη λειτουργία τους που κάνει πιο χαλαρή την οδήγηση, ενώ ταυτόχρονα ξεκουράζει τα αφτιά στις πολύβουες μεγαλουπόλεις.

Ράλι Φινλανδίας

Η ατυχία κτύπησε τον Έβανς και οι γιατροί συνέστησαν στον εργοστασιακό οδηγό της Ford να μην συμμετάσχει στο ράλι Φινλανδίας.

Ο λόγος είναι ότι στο ράλι Εσθονίας μετά από ένα άλμα, και έτσι όπως προσγειώθηκε το Fiesta WRC, είχε σαν αποτέλεσμα να τρανταχτεί η σπονδυλική στήλη του Έβανς.

Silk Way Rally

Με τη δέκατη μέρα και ένατη Ειδική Διαδρομή ολοκληρώθηκε το Silk Way Rally, ένας αγώνας ο οποίος απλώνεται σε τρεις χώρες, Ρωσία (στο κομμάτι της Σιβηρίας), Μογγολία και Κίνα και περνάει από εξαιρετικά δύσβατα και αφιλόξενα εδάφη όπως η έρημος Γκόμπι.

Electrify America

Μία μόδα που έχει κυριαρχήσει τα τελευταία χρόνια στο internet και ειδικότερα στα social media και τις εφαρμογές instant messaging είναι τα emojis, δηλαδή μικρές εικόνες οι οποίες χρησιμοποιούνται από τους συνομιλητές για να συμπυκνώσουν το λόγο τους και να μη χρειάζεται να γράφουν μακροσκελείς π

ΥΠΑ

Από τα στατιστικά στοιχεία της ΥΠΑ για την κίνηση των αεροδρομίων το α΄ εξάμηνο του 2019 προκύπτει ότι η αεροπορική κίνηση της χώρας μας παρουσιάζει άνοδο.

SEAT Tarraco 1.5 ΤSI ACT

Αρχικά νομίζαμε ότι τα αυτοκίνητα επιβράδυναν και μας κοίταζαν, καθώς σταματήσαμε πάνω σε μια στροφή (είχαμε πάρει μέτρα ασφαλείας, καθώς υπήρχε άνθρωπος που έλεγχε την κυκλοφοριακή ροή) προκειμένου να έχουμε τη μαγευτική θέα που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία.

Honda

Ό,τι πιο “φρέσκο” έχει να παρουσιάσει η Honda στον τομέα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι το μοντέλο πόλης Honda E όμως οι Ιάπωνες δεν πρόκειται να σταματήσουν εκεί.