Είστε εδώ

Αγώνες

Volkswagen ID.R: Γιατί περνάει χρόνο στη γαλλική πίστα Πολ Ρικάρ;

του Γιώργου Ψαρρά

Άλλη μια δοκιμή, στο πλαίσιο της εξέλιξης του αμιγώς ηλεκτροκίνητου αγωνιστικού ID.R της Volkswagen, ολοκληρώθηκε στη γαλλική πίστα Πολ Ρικάρ.

Εκεί οι μηχανικοί της Volkswagen επικεντρώθηκαν στην εξέλιξη του λογισμικού διαχείρισης ενέργειας του ID.R, αφού προηγήθηκαν εργασίες βελτίωσης του στην αεροδυναμική σήραγγα.

Ο καιρός πλησιάζει και οι προσομοιωτές στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές έχουν πάρει «φωτιά» στο αγωνιστικό τμήμα της γερμανικής εταιρίας, καθώς ο στόχος είναι τους επόμενους μήνες ένα νέο ρεκόρ στη θρυλική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ των 20.832 χλμ.

Το υφιστάμενο ρεκόρ των 6:45.90 λεπτών που έχει καταγραφεί από ηλεκτροκίνητο όχημα στην Πράσινη Κόλαση (έτσι είναι γνωστή η γερμανική πίστα) θα επιχειρήσει  να καταρρίψει ο 41χρονος Γάλλος οδηγός αγώνων Ρομαίν Ντιμά, πίσω από το τιμόνι του ID.R το ερχόμενο καλοκαίρι.

Παράλληλα η Volkswagen αναφέρει ότι το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης στο ID.R έχει γίνει πλέον πιο αποτελεσματικό. Συγκεκριμένα, ο πίσω άξονας με τις μπαταρίες δέχεται περισσότερη ενέργεια, ώστε ο εμπρός άξονας και οι τροχοί του να παρέχουν απόθεμα ενέργειας στο σύστημα διεύθυνσης. Έτσι αποφεύγεται οποιαδήποτε ολίσθηση (υποστροφή) του εμπρός άξονα που θα ήταν επιζήμια για την απόδοση του ID.R, ενώ ταυτόχρονα ενισχύεται ο τρόπος χειρισμού του.

Το ID.R χρησιμοποιεί δυο αλληλένδετα μπλοκ μπαταριών ιόντων λιθίου, όπου αποθηκεύεται η ενέργεια του. Αυτός ο τύπος μπαταρίας θα χρησιμοποιηθεί επίσης στα μελλοντικά αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα παραγωγής της Volkswagen, τα οποία θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα MEB (Modular Electric Drive Kit). Ωστόσο στο ID.R απαιτείται ειδική καλωδίωση και ειδική μονωτική προστασία, καθώς λειτουργεί με τάση 850V.

Nα υπενθυμίσουμε ότι το ID. R έχει ήδη στο βιογραφικό του δυο σημαντικά ρεκόρ χρόνου. Το πρώτο στη διάσημη ανάβαση Πάικς Πικ και το δεύτερο στην ανάβαση του Φεστιβάλ Ταχύτητας του Γκούντγουντ στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Αποδίδει 680 ίππους και 650 Nm ροπής, ζυγίζει μόλις 1.100 κιλά και επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 2,25 δευτ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ο Τζίτζι Βιλορέζι πριν από 80 χρόνια (1940) οδηγώντας τη Maserati Tipo 4CL κατακτούσε για δεύτερη συνεχή χρονιά τη νίκη (τέταρτη στη σειρά για τη Maserati)  στον πιο παλιό αγώνα της Ιταλίας, το Τarga Florio στους δρόμους της Σικελίας.

Στην τελική ευθεία για το πράσινο φως βρίσκονται οι αγώνες στη χώρα μας υπό την νέα ΟΜΑΕ.

Τι αλλάζει και τι ισχύει από τη Δευτέρα 1η Ιουνίου σε ο,τι αφορά τις άδειες διεξαγωγής αγώνων σύμφωνα με την τελευταία ανακοίνωση της ΓΓΑ.    

Η πανδημία φρέναρε και ακύρωσε τους όποιους προγραμματισμούς για αποδράσεις εκτός συνόρων.

Η ζωή όμως επιστρέφει σιγά-σιγά στην κανονικότητα.

Το 1964 στους κινηματογράφους προβάλλονταν η ταινία “Goldfinger” με πρωταγωνιστή τον Σον Κόνερι.

Αναλυτικά η νέα ανακοίνωση του ΣΟΑΑ για τους αγώνες στη χώρα μας: 

Ένστολη καριέρα κάνει πλέον το Skoda Kodiaq, καθώς πέρασε τις «εξετάσεις» και μπήκε σε σώμα ασφαλείας.

Σύμφωνα λοιπόν με την τσέχικη εταιρεία συνολικά το 30 Kodiaq υπηρετούν πλέον στην Πυροσβεστική και Διασωστική Υπηρεσία του Δυτικού Σάσσεξ στη Βρετανία.

Η κατακόκκινη Ferrari SF71H με τον αριθμό 7 κοσμεί πλέον την ιδιωτική συλλογή του Κίμι Ραϊκόνεν. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ανακοινώνει την αναθεώρηση προϋπάρχουσας αεροπορικής οδηγίας (notam) με την οποία επιτρέπονται οι αφίξεις/αναχωρήσεις όλων των διεθνών πτήσεων στο αεροδρόμιο της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος» (ΔΑΑ),  προσθέτοντας και το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»

Εδώ και πολύ καιρό ακούγεται έντονα ότι το πρωτάθλημα της Formula 1 για το 2020 θα ξεκινήσει από την Αυστρία, όπου θα πραγματοποιηθούν δύο αγώνες στην πίστα του Σπίλμπεργκ.