Είστε εδώ

Αγώνες

Silk Way Rally - 4η μέρα: Εντυπωσιακός Αλ Ατίγια

του Σωτήριου Χάλλα

Κάθε μέρα που περνάει φέρνει τον Νάσερ Αλ Ατίγια και τον συνοδηγό του, Ματιέ Μπομέλ, πιο κοντά στην κατάκτηση της νίκης του μαραθωνίου Silk Way Rally, ενός αγώνα που συγκρίνεται σε δυσκολία μόνο με το Ντακάρ.

Το πλήρωμα με το Hilux της Toyota Gazoo Racing κατάφερε να κερδίσει και την τέταρτη ειδική διαδρομή, η οποία ήταν και η μεγαλύτερη μέχρι στιγμής, αφού το μήκος της έφτανε τα 470.19 χλμ. με τη συνολική απόσταση που κάλυψαν οι αγωνιζόμενοι να φτάνει τα 476.96 χλμ.

Ένα εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι ο Αλ Ατίγια κινήθηκε με μέση ταχύτητα τα 120 χλμ./ώρα, ολοκληρώνοντας την ειδική διαδρομή σε 3 ώρες, 54 λεπτά και 16 δευτερόλεπτα.

Η 5η μέρα του αγώνα μας φέρνει στο μέσον του αφού οι Ειδικές Διαδρομές συνολικά είναι 10. Η συνολική απόσταση που θα καλύψουν οι οδηγοί είναι 364.59 χλμ. με εκείνα της Ειδικής Διαδρομής να φτάνουν τα 337 χλμ. Η κίνηση θα γίνει σε ποσοστό 75% σε χωμάτινο τερέν και σε ποσοστό 25% σε πετρώδες έδαφος, ενώ περνάει και από βουνά, φτάνοντας μέχρι και τα 1.600 μέτρα υψόμετρο.

Στο βίντεο που ακολουθεί θα δείτε εντυπωσιακά στιγμιότυπα από την τέταρτη ημέρα του αγώνα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Toyota-ΒΥD

Έχει γίνει ξεκάθαρο πλέον ότι η μετάβαση στην επερχόμενη εποχή της ηλεκτροκίνησης επιβάλει τη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών για τη σχετική έρευνα και ανάπτυξη, καθώς το κόστος είναι πολύ μεγάλο.

Ράλι Ρώμης-2ος σκέλος

Το 2ο σκέλος του ράλι Ρώμης, 5ος γύρος του ERC αποτελείτο από 10 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές  συνολικού μήκους 81,68 χλμ. 

Και τις 10 Ειδικές Διαδρομές του β’ σκέλους τις κέρδισε ένα πλήρωμα. Οι Γκρουνιόλα-Ομέτο με Skoda Fabia R5, όμως δεν κέρδισαν…

Έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων εντελως ξαφνικά στα 66 χρόνια του ο Λάκης. Εκεί που αναρτούσε διαφορά θέματα από τις εκδρομές που διοργάνωνε.

Ράλι Ρώμης-1ο σκέλος

Με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να διασχίζουν το Κολοσσαίο στην «καρδιά» της Ρώμης, ξεκίνησε ο 2ος κύκλος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι με τον ομώνυμο αγώνα. 

Το ράλι Ρώμης είναι ο 5ος γύρος του ERC με ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές. 

Βάλτερι Μπότας

Η silly season έχει ξεκινήσει για τα καλά στη Formula 1 αφού πλέον εκτός από τα διάφορα δημοσιεύματα για πιθανές μετακινήσεις, έχουν αρχίσει και οι οδηγοί να απαντάνε σε κάποια από αυτά και να ρίχνουν ή να κόβουν γέφυρες, ανάλογα με το τι θέλουν να πετύχουν.

Νέο κιβώτιο από τη Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο για υβριδικά μοντέλα με το οποίο υπόσχεται ταχύτερες, ομαλότερες και πιο ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων το οποίο ονομάζεται Active Shift Control (ASC).

Skoda

To επόμενο στάδιο μετά την επικαιροποίηση ενός μοντέλου είναι να μπει στη γραμμή παραγωγής, κάτι που μόλις έπραξε η Skoda με τη Superb.

McLaren

Κάθε McLaren F1 αποτελεί κάτι το ξεχωριστό αφού η βρετανική μάρκα παρήγαγε μόλις 106 μονάδες με τις 64 από αυτές να έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν νόμιμα στο δρόμο, οπότε οι τιμές τους εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη, κάθε φορά που μία από αυτές βγαίνει σε δημοπρασία.

Haas

Οι κακές εμφανίσεις του Γκροζάν στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος του 2018 αλλά και στο φετινό θέτουν σε κίνδυνο τη θέση του στην ομάδα της Haas με το Γκραν Πρι της Βρετανίας να επιδεινώνει τη θέση του.

Renault Fuego Turbo

Με μια δόση ρομαντισμού οδηγήσαμε το ιστορικό Fuego Turbo σε εκδήλωση που διοργάνωσε πρόσφατα η Renault στη Γαλλία με αφορμή τη συμπλήρωση 40 ετών από την πρώτη της νίκη στη Formula 1 με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.