Είστε εδώ

Αγώνες

Rotax MAX Challenge : Η παράσταση της Θεσσαλονίκης

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Σημαντικός ο πυρήνας οι συμμετοχές από τη Θεσσαλονίκης που έφτασαν τις 13 οδηγούς ενώ οι υπόλοιπες ήταν από Αθήνα, Χανιά και Βόλο. Παρόλο που ο καιρός έπαιξε τα δικά του παιχνίδια οι αγωνιζόμενοι προσαρμόστηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις καιρικές συνθήκες. 

Έτσι έγιναν αγώνες υπό συννεφιά, υπό λαμπρό ήλιο, αλλά και υπό βροχή, τόση όση χρειάστηκε να διακοπεί ο Γ’ τελικός της κατηγορίας Rotax Junior Max, αλλά τελικά να δοθεί επανεκκίνηση και να συνεχιστεί ο αγώνας, δίχως να χρειαστεί να γίνει αλλαγή ελαστικών. Κάτι που δεν απέφυγε όμως η κατηγορία Rotax DD2 Max. Η επιλογή της πίστας που έγινε ωστόσο με τη σύμφωνη γνώμη των περισσότερων οδηγών, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο έπαθλο που πλέον παίρνει φωτιά σε κάποιες κατηγορίες. 

Με τη μη συμμετοχή κάποιων οδηγών στις κατηγορίες, ανακατεύτηκε η τράπουλα και η τελική βαθμολογία αλλάζει. Ξεκινώντας από τη κατηγορία Rotax Micro Max, όπου αγωνίζονται οι «βενιαμίν» του αθλήματος ηλικίας 8 - 11 ετών, ο Γιώργος Καφαντάρης (ΣΦΙΚΑ-Ray Motorsport) πανηγύρισε τη νίκη του στην πρώτη θέση και παραμένει επικεφαλής στη βαθμολογία. Το βάθρο του αγώνα συμπλήρωσαν ο Στέφανος Σταμπολίεβ (ΑΣΠΙΣ-Cosmorally Kart Academy) στη δεύτερη θέση και ο Χρήστος Χατζής (ΕΛΛΑΔΑ-Chatzis Racing Team) στην τρίτη θέση.

Η νεοσύστατη κατηγορία Rotax Mini Max, όπου αγωνίζονται οδηγοί ηλικίας 10 - 13 ετών, συμπλήρωσε σε αυτόν τον αγώνα 6 συμμετοχές και επιφύλαξε συναρπαστικές μάχες κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών. 

Νικητής αναδείχθηκε ο Μάριος Αγγελόπουλος (ΑΛΑ-Speed Force). Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τη προσπάθεια του ο Γιώργος Θεοδωρακόπουλος (ΣΦΙΚΑ-Chatzis Racing Team), ενώ στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Νίκος Λύκος (ΕΛΛΑΔΑ-Ambloy FS Kart Racing Team), ύστερα από μία καταπληκτική μάχη που έδωσε για τη τρίτη θέση με τον  Γιώργο Καλιφατίδη (ΣΦΙΚΑ-Ray Motorsport).

Η κατηγορία Rotax Junior Max έχοντας μόνο 4 συμμετοχές είχε αρκετό σασπένς, αλλά και ανατροπές. Ο Γιάννης Λάντζης (ΣΦΙΚΑ-Chatzis Racing Team) στη φωτογραφία μαζί με τη μητέρα του από προηγούμενο αγώνα, επέστρεψε στις πίστες ύστερα από έναν σοβαρό τραυματισμό που είχε σε αγώνα του εξωτερικού. Μάλιστα κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη του φετινή νίκη και ανέβηκε στο

υψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Λάζαρος Ουγιάρογλου (ΑΣΠΙΣ-Cosmorally Kart Academy) και την τρίτη θέση συμπλήρωσε ο Γιώργος Μπερσής (OFF ROAD TEAM-Ray Motorsport). Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ήταν η μάχη στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία Rotax Senior Max. Παρά τις «ατυχίες» του, ο κρητικός Μανώλης Σκεπετζάκης (ΑΛΑΧΑΝΙΩΝ-Kartworks) κατάφερε στο Γ΄ τελικό να αναδείξει την ταχύτητα του και τις οδηγικές του ικανότητες κατακτώντας την πρώτη θέση. 

Ο εξίσου γρήγορος και ικανός Γιάννης Σταματίου (ΑΛΑΚΟΡΙΝΘΙΑΣ-Stergiou Racing), μη θέλοντας να διακινδυνέψει την πρωτοπορεία που έχει μέχρι στιγμής στη βαθμολογία της κατηγορίας, περιορίστηκε στη δεύτερη θέση. Την τρίτη θέση κατέκτησε ο Ισραηλινός Dario Zimbalista (ISRAEL-GSR).

 

2oς Γύρος - Rotax MAX Challenge Greece 2018 - Θεσσαλονίκη

 

Αποτελέσματα

2/2

Στην κατηγορία Rotax DD2 Max και οι εννέα «διτάχυτοι» έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό για να κρατήσουν

αμείωτο το ενδιαφέρον. Αν εξαιρέσουμε τη δυσάρεστη στιγμή του τραυματισμού του Θανάση Χατζόγλου στο Γ’

Τελικό με αποτέλεσμα να διακοπεί ο αγώνας, οι οδηγοί πρόσφεραν πλούσιο θέαμα σε όλα τα σκέλη του αγώνα.

Ο Παύλος Ξυνός (ΑΡΤΕΜΙΣ-Prt Motorsport) με ένα σωστό συνδυασμό εξοπλισμού, αλλά και οδηγικών

ικανοτήτων, δεν άφησε περιθώρια νίκης σε κανέναν άλλον. Ο Μανώλης Τζαμαριαδάκης (ΑΣΣΟΑΑ-Praga

Zachos Karting) με μία σπουδαία εμφάνιση, πείσμα και πολύ εμπειρία, κατέκτησε άξια τη δεύτερη θέση, καθώς

και την πρώτη θέση της ηλικιακής κατηγορίας Rotax DD2 Max Μasters. Την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ο

Χρήστος Οικονόμου (ΑΣΜΑ-Prt Motorsport).

Στα αξιοσημείωτα του 2ου αγώνα Rotax MAX Challenge, συγκαταλέγεται ο τεχνικός έλεγχος που

πραγματοποιήθηκε σε όλες τις κατηγορίες σε καθεστώς ισονομίας, με τη παρουσία του Τεχνικού Εφόρου Martin

Chloupek από την Αυστρία, όπου εξασφάλισε το κύρος που απαιτείται στο θεσμό με τον καλύτερο τρόπο.

Η ημέρα ολοκληρώθηκε με την απονομή Κυπέλλων στους νικητές και μεταλλίων σε όλους τους συμμετέχοντες αθλητές.

 

Αποτελέσματα

Κατηγορία MICRO

 1. Γιώργος Καφαντάρης

2.  Στέφανος Σταμπολίεβ

3. Χρήστος Χατζής

 

Κατηγορία MIN

1. Μάριος Αγγελόπουλος

2. Γιώργος Θεοιδωρακόπουλος

3. Νίκος Λύκος

 

Κατηγορία JUNIOR

1. Γιάννης Λάντζης

2. Λάζαρος Ουγιάρογλου

3. Γιώργος Μπέρσης

 

Κατηγορία SENIOR

1. μανώλης Σκεπετζάκης

2. Γιάννης Σταματίου

3. Ντάριο  Τσιμπαλίστα

 

Κατηγορία DD2

1. Πάυλος Ξυνός

2. Μανώλης Τζαμαριαδάκης

3. Χρήστος Οικονόμου

 

Έπαθλο DD2 MASTERS

1. Μανώλης Τζαμαριαδάκης

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Ακρόπολις

Ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ Δημήτρης Μιχελακάκης παρέθεσε συνέντευξη Τύπου με θέμα το ράλι Ακρόπολις που δεν θα είναι σε κανένα διεθνές ημερολόγιο το 2019. 

Black Friday

Η  Peugeot για δεύτερη συνεχή χρονιά εφαρμόζει το  θεσμό Black Friday στην αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα με μοναδικές προσφορές! 

Ράλι Αυστραλίας

Τελευταίος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος στη χώρα των καγκουρό και η Michelin, αποκλειστικός προμηθευτής των εργοστασιακών ομάδων, ταξιδέψε στην Αυστραλία με 628 ελαστικά. 

Mercedes GLC F-Cell

Κατά καιρούς έχουμε δει διαφόρων ειδών υβριδικά συστήματα κίνησης μεταξύ των οποίων μπαταρίες και βενζινοκινητήρας, μπαταρίες και πετρελαιοκινητήρας και τις αντίστοιχες plug-in εκδοχές τους, μέχρι και συστήματα με πεπιεσμένο αέρα.

Ford GT Heritage Edition

Η μεγάλη ζήτηση για το Ford GΤ και ο περιορισμένος αριθμός παραγωγής του, δημιουργούν ένα μακρύ κατάλογο στη λίστα αναμονής.

YΠΑ

Από τα στατιστικά στοιχεία της ΥΠΑ προκύπτει ότι το 10μηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου διακινήθηκαν 58,7 εκατομμύρια επιβάτες.

Αυτό αντιστοιχεί σε αύξηση 9,9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017 όπου είχαν διακινηθεί 53.404.425 επιβάτες.

Ισπανία

Όσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξελίσσονται και έρχονται πιο κοντά στην καθημερινότητα τόσο κάποιες κυβερνήσεις αρχίζουν να σκέφτονται την απαγόρευση εκείνων με κινητήρες εσωτερικής καύσης προκειμένου να μειωθεί η μόλυνση του αέρα, ειδικά στις μεγάλες πόλεις.

Hyundai

Πέρα από την έλευση της ηλεκτροκίνησης και των αυτόνομων αυτοκινήτων, παρατηρείται ότι στο πλαίσιο εξεύρεσης λύσεων κινητικότητας για το μέλλον ερευνώνται και οι εναέριες μεταφορές με νέα μέσα.

Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες

Η πορεία προς την ηλεκτροκίνηση δεν είναι εύκολη για τις αυτοκινητοβιομηχανίες καθώς έχουν να αντιμετωπίσουν πολλές νέες προκλήσεις όμως μία από τις σημαντικότερες, αν όχι η σημαντικότερη, είναι η προμήθεια των μπαταριών που απαιτούνται για την αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Mercedes

Μέχρι πριν λίγο καιρό όποιος ήθελε να πάρει τη νέα Mercedes A-Class με κινητήρα πετρελαίου είχε μόνο μια επιλογή και αυτή ήταν η A180d όμως τώρα η γερμανική εταιρεία προσθέτει δύο ακόμα επιλογές που φέρουν τις ονομασίες A200d και A220d.