Είστε εδώ

Αγώνες

Rotax MAX Challenge : Η παράσταση της Θεσσαλονίκης

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Σημαντικός ο πυρήνας οι συμμετοχές από τη Θεσσαλονίκης που έφτασαν τις 13 οδηγούς ενώ οι υπόλοιπες ήταν από Αθήνα, Χανιά και Βόλο. Παρόλο που ο καιρός έπαιξε τα δικά του παιχνίδια οι αγωνιζόμενοι προσαρμόστηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις καιρικές συνθήκες. 

Έτσι έγιναν αγώνες υπό συννεφιά, υπό λαμπρό ήλιο, αλλά και υπό βροχή, τόση όση χρειάστηκε να διακοπεί ο Γ’ τελικός της κατηγορίας Rotax Junior Max, αλλά τελικά να δοθεί επανεκκίνηση και να συνεχιστεί ο αγώνας, δίχως να χρειαστεί να γίνει αλλαγή ελαστικών. Κάτι που δεν απέφυγε όμως η κατηγορία Rotax DD2 Max. Η επιλογή της πίστας που έγινε ωστόσο με τη σύμφωνη γνώμη των περισσότερων οδηγών, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο έπαθλο που πλέον παίρνει φωτιά σε κάποιες κατηγορίες. 

Με τη μη συμμετοχή κάποιων οδηγών στις κατηγορίες, ανακατεύτηκε η τράπουλα και η τελική βαθμολογία αλλάζει. Ξεκινώντας από τη κατηγορία Rotax Micro Max, όπου αγωνίζονται οι «βενιαμίν» του αθλήματος ηλικίας 8 - 11 ετών, ο Γιώργος Καφαντάρης (ΣΦΙΚΑ-Ray Motorsport) πανηγύρισε τη νίκη του στην πρώτη θέση και παραμένει επικεφαλής στη βαθμολογία. Το βάθρο του αγώνα συμπλήρωσαν ο Στέφανος Σταμπολίεβ (ΑΣΠΙΣ-Cosmorally Kart Academy) στη δεύτερη θέση και ο Χρήστος Χατζής (ΕΛΛΑΔΑ-Chatzis Racing Team) στην τρίτη θέση.

Η νεοσύστατη κατηγορία Rotax Mini Max, όπου αγωνίζονται οδηγοί ηλικίας 10 - 13 ετών, συμπλήρωσε σε αυτόν τον αγώνα 6 συμμετοχές και επιφύλαξε συναρπαστικές μάχες κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών. 

Νικητής αναδείχθηκε ο Μάριος Αγγελόπουλος (ΑΛΑ-Speed Force). Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τη προσπάθεια του ο Γιώργος Θεοδωρακόπουλος (ΣΦΙΚΑ-Chatzis Racing Team), ενώ στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Νίκος Λύκος (ΕΛΛΑΔΑ-Ambloy FS Kart Racing Team), ύστερα από μία καταπληκτική μάχη που έδωσε για τη τρίτη θέση με τον  Γιώργο Καλιφατίδη (ΣΦΙΚΑ-Ray Motorsport).

Η κατηγορία Rotax Junior Max έχοντας μόνο 4 συμμετοχές είχε αρκετό σασπένς, αλλά και ανατροπές. Ο Γιάννης Λάντζης (ΣΦΙΚΑ-Chatzis Racing Team) στη φωτογραφία μαζί με τη μητέρα του από προηγούμενο αγώνα, επέστρεψε στις πίστες ύστερα από έναν σοβαρό τραυματισμό που είχε σε αγώνα του εξωτερικού. Μάλιστα κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη του φετινή νίκη και ανέβηκε στο

υψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Λάζαρος Ουγιάρογλου (ΑΣΠΙΣ-Cosmorally Kart Academy) και την τρίτη θέση συμπλήρωσε ο Γιώργος Μπερσής (OFF ROAD TEAM-Ray Motorsport). Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ήταν η μάχη στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία Rotax Senior Max. Παρά τις «ατυχίες» του, ο κρητικός Μανώλης Σκεπετζάκης (ΑΛΑΧΑΝΙΩΝ-Kartworks) κατάφερε στο Γ΄ τελικό να αναδείξει την ταχύτητα του και τις οδηγικές του ικανότητες κατακτώντας την πρώτη θέση. 

Ο εξίσου γρήγορος και ικανός Γιάννης Σταματίου (ΑΛΑΚΟΡΙΝΘΙΑΣ-Stergiou Racing), μη θέλοντας να διακινδυνέψει την πρωτοπορεία που έχει μέχρι στιγμής στη βαθμολογία της κατηγορίας, περιορίστηκε στη δεύτερη θέση. Την τρίτη θέση κατέκτησε ο Ισραηλινός Dario Zimbalista (ISRAEL-GSR).

 

2oς Γύρος - Rotax MAX Challenge Greece 2018 - Θεσσαλονίκη

 

Αποτελέσματα

2/2

Στην κατηγορία Rotax DD2 Max και οι εννέα «διτάχυτοι» έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό για να κρατήσουν

αμείωτο το ενδιαφέρον. Αν εξαιρέσουμε τη δυσάρεστη στιγμή του τραυματισμού του Θανάση Χατζόγλου στο Γ’

Τελικό με αποτέλεσμα να διακοπεί ο αγώνας, οι οδηγοί πρόσφεραν πλούσιο θέαμα σε όλα τα σκέλη του αγώνα.

Ο Παύλος Ξυνός (ΑΡΤΕΜΙΣ-Prt Motorsport) με ένα σωστό συνδυασμό εξοπλισμού, αλλά και οδηγικών

ικανοτήτων, δεν άφησε περιθώρια νίκης σε κανέναν άλλον. Ο Μανώλης Τζαμαριαδάκης (ΑΣΣΟΑΑ-Praga

Zachos Karting) με μία σπουδαία εμφάνιση, πείσμα και πολύ εμπειρία, κατέκτησε άξια τη δεύτερη θέση, καθώς

και την πρώτη θέση της ηλικιακής κατηγορίας Rotax DD2 Max Μasters. Την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ο

Χρήστος Οικονόμου (ΑΣΜΑ-Prt Motorsport).

Στα αξιοσημείωτα του 2ου αγώνα Rotax MAX Challenge, συγκαταλέγεται ο τεχνικός έλεγχος που

πραγματοποιήθηκε σε όλες τις κατηγορίες σε καθεστώς ισονομίας, με τη παρουσία του Τεχνικού Εφόρου Martin

Chloupek από την Αυστρία, όπου εξασφάλισε το κύρος που απαιτείται στο θεσμό με τον καλύτερο τρόπο.

Η ημέρα ολοκληρώθηκε με την απονομή Κυπέλλων στους νικητές και μεταλλίων σε όλους τους συμμετέχοντες αθλητές.

 

Αποτελέσματα

Κατηγορία MICRO

 1. Γιώργος Καφαντάρης

2.  Στέφανος Σταμπολίεβ

3. Χρήστος Χατζής

 

Κατηγορία MIN

1. Μάριος Αγγελόπουλος

2. Γιώργος Θεοιδωρακόπουλος

3. Νίκος Λύκος

 

Κατηγορία JUNIOR

1. Γιάννης Λάντζης

2. Λάζαρος Ουγιάρογλου

3. Γιώργος Μπέρσης

 

Κατηγορία SENIOR

1. μανώλης Σκεπετζάκης

2. Γιάννης Σταματίου

3. Ντάριο  Τσιμπαλίστα

 

Κατηγορία DD2

1. Πάυλος Ξυνός

2. Μανώλης Τζαμαριαδάκης

3. Χρήστος Οικονόμου

 

Έπαθλο DD2 MASTERS

1. Μανώλης Τζαμαριαδάκης

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Πίστα Βαρκελώνης - 2η μέρα

Οι κόκκινες βολίδες από το Μαρανέλο ήταν οι ταχύτερες και στη 2η μέρα των επίσημων δοκιμών, αλλά με τον Μονεγάσκο Λεκλέρκ στο κόκπιτ της Ferrari SF90, αντί του Φέτελ. 

Jaguar E-Type

Τα σύγχρονα μοντέλα, όπως η Jaguar E-Type, διαθέτουν πληθώρα τεχνολογικών συστημάτων, τα οποία μαθαίνουν τις συνήθειες των οδηγών τους όσο αυτοί βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Ράλι Σουηδίας

Η Pirelli είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών του jwrc με τα Ford Fiesta R2.

Τα αυτοκίνητα αυτά χρησιμοποιούν κινητήρα ενός λίτρου τεχνολογίας EcoBoost απόδοσης 200 ίππων. Συνδυάζεται με κιβώτιο της Sadev 5 σχέσεων με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.

Κιβώτιο ταχυτήτων

Το μέλλον της Formula 1 έχει πάρει το δρόμο της τυποποίησης των τμημάτων.

Χειμερινές δοκιμές

Οι χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης συνεχίζονται για δεύτερη ημέρα, με το μεσημεριανό διάλειμμα να βρίσκει και πάλι τη Ferrari στην κορυφή με τον Σαρλ Λεκλέρκ πίσω από το τιμόνι.

Από το Λε Μαν στο πικάπ σας

Η Porsche αποφάσισε να κυκλοφορήσει μια σειρά δίσκων βινυλίου στην οποία θα αναλύονται οι 19 νίκες που έχει πετύχει στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής, τις 24 ώρες του Λε Μαν.

SEAT

Ήδη τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας, όπως η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, συμβάλουν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Lamborghini

Από τη στιγμή που όλη η αυτοκινητοβιομηχανία κινείται προς τα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, αναπόφευκτα το ίδιο θα συμβεί και με μάρκες που ειδικεύονται στην κατασκευή εξωτικών supercars όπως είναι η Lamborghini.

Subaru

Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσοι επισκεφτούν το περίπτερο της Subaru στο φετινό 89ο Σαλόνι της Γενεύης δε θα βαρεθούν.

Αυτό διότι η ιαπωνική εταιρεία στην ελβετική πόλη, πέρα από δυο ηλεκτρικά μοντέλα τεχνολογίας e-BOXER, θα παρουσιάσει και το νέο Viziv Adrenaline Concept.

Apple

Ολοένα και περισσότεροι χρήστες εξοικειώνονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου που διαθέτουν αρκετά κινητά μέσω των οποίων αναγνωρίζουν τον κάτοχό τους και ξεκλειδώνουν.