Είστε εδώ

Αγώνες

Rotax MAX Challenge : Η παράσταση της Θεσσαλονίκης

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Σημαντικός ο πυρήνας οι συμμετοχές από τη Θεσσαλονίκης που έφτασαν τις 13 οδηγούς ενώ οι υπόλοιπες ήταν από Αθήνα, Χανιά και Βόλο. Παρόλο που ο καιρός έπαιξε τα δικά του παιχνίδια οι αγωνιζόμενοι προσαρμόστηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις καιρικές συνθήκες. 

Έτσι έγιναν αγώνες υπό συννεφιά, υπό λαμπρό ήλιο, αλλά και υπό βροχή, τόση όση χρειάστηκε να διακοπεί ο Γ’ τελικός της κατηγορίας Rotax Junior Max, αλλά τελικά να δοθεί επανεκκίνηση και να συνεχιστεί ο αγώνας, δίχως να χρειαστεί να γίνει αλλαγή ελαστικών. Κάτι που δεν απέφυγε όμως η κατηγορία Rotax DD2 Max. Η επιλογή της πίστας που έγινε ωστόσο με τη σύμφωνη γνώμη των περισσότερων οδηγών, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο έπαθλο που πλέον παίρνει φωτιά σε κάποιες κατηγορίες. 

Με τη μη συμμετοχή κάποιων οδηγών στις κατηγορίες, ανακατεύτηκε η τράπουλα και η τελική βαθμολογία αλλάζει. Ξεκινώντας από τη κατηγορία Rotax Micro Max, όπου αγωνίζονται οι «βενιαμίν» του αθλήματος ηλικίας 8 - 11 ετών, ο Γιώργος Καφαντάρης (ΣΦΙΚΑ-Ray Motorsport) πανηγύρισε τη νίκη του στην πρώτη θέση και παραμένει επικεφαλής στη βαθμολογία. Το βάθρο του αγώνα συμπλήρωσαν ο Στέφανος Σταμπολίεβ (ΑΣΠΙΣ-Cosmorally Kart Academy) στη δεύτερη θέση και ο Χρήστος Χατζής (ΕΛΛΑΔΑ-Chatzis Racing Team) στην τρίτη θέση.

Η νεοσύστατη κατηγορία Rotax Mini Max, όπου αγωνίζονται οδηγοί ηλικίας 10 - 13 ετών, συμπλήρωσε σε αυτόν τον αγώνα 6 συμμετοχές και επιφύλαξε συναρπαστικές μάχες κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών. 

Νικητής αναδείχθηκε ο Μάριος Αγγελόπουλος (ΑΛΑ-Speed Force). Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τη προσπάθεια του ο Γιώργος Θεοδωρακόπουλος (ΣΦΙΚΑ-Chatzis Racing Team), ενώ στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Νίκος Λύκος (ΕΛΛΑΔΑ-Ambloy FS Kart Racing Team), ύστερα από μία καταπληκτική μάχη που έδωσε για τη τρίτη θέση με τον  Γιώργο Καλιφατίδη (ΣΦΙΚΑ-Ray Motorsport).

Η κατηγορία Rotax Junior Max έχοντας μόνο 4 συμμετοχές είχε αρκετό σασπένς, αλλά και ανατροπές. Ο Γιάννης Λάντζης (ΣΦΙΚΑ-Chatzis Racing Team) στη φωτογραφία μαζί με τη μητέρα του από προηγούμενο αγώνα, επέστρεψε στις πίστες ύστερα από έναν σοβαρό τραυματισμό που είχε σε αγώνα του εξωτερικού. Μάλιστα κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη του φετινή νίκη και ανέβηκε στο

υψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Λάζαρος Ουγιάρογλου (ΑΣΠΙΣ-Cosmorally Kart Academy) και την τρίτη θέση συμπλήρωσε ο Γιώργος Μπερσής (OFF ROAD TEAM-Ray Motorsport). Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ήταν η μάχη στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία Rotax Senior Max. Παρά τις «ατυχίες» του, ο κρητικός Μανώλης Σκεπετζάκης (ΑΛΑΧΑΝΙΩΝ-Kartworks) κατάφερε στο Γ΄ τελικό να αναδείξει την ταχύτητα του και τις οδηγικές του ικανότητες κατακτώντας την πρώτη θέση. 

Ο εξίσου γρήγορος και ικανός Γιάννης Σταματίου (ΑΛΑΚΟΡΙΝΘΙΑΣ-Stergiou Racing), μη θέλοντας να διακινδυνέψει την πρωτοπορεία που έχει μέχρι στιγμής στη βαθμολογία της κατηγορίας, περιορίστηκε στη δεύτερη θέση. Την τρίτη θέση κατέκτησε ο Ισραηλινός Dario Zimbalista (ISRAEL-GSR).

 

2oς Γύρος - Rotax MAX Challenge Greece 2018 - Θεσσαλονίκη

 

Αποτελέσματα

2/2

Στην κατηγορία Rotax DD2 Max και οι εννέα «διτάχυτοι» έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό για να κρατήσουν

αμείωτο το ενδιαφέρον. Αν εξαιρέσουμε τη δυσάρεστη στιγμή του τραυματισμού του Θανάση Χατζόγλου στο Γ’

Τελικό με αποτέλεσμα να διακοπεί ο αγώνας, οι οδηγοί πρόσφεραν πλούσιο θέαμα σε όλα τα σκέλη του αγώνα.

Ο Παύλος Ξυνός (ΑΡΤΕΜΙΣ-Prt Motorsport) με ένα σωστό συνδυασμό εξοπλισμού, αλλά και οδηγικών

ικανοτήτων, δεν άφησε περιθώρια νίκης σε κανέναν άλλον. Ο Μανώλης Τζαμαριαδάκης (ΑΣΣΟΑΑ-Praga

Zachos Karting) με μία σπουδαία εμφάνιση, πείσμα και πολύ εμπειρία, κατέκτησε άξια τη δεύτερη θέση, καθώς

και την πρώτη θέση της ηλικιακής κατηγορίας Rotax DD2 Max Μasters. Την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ο

Χρήστος Οικονόμου (ΑΣΜΑ-Prt Motorsport).

Στα αξιοσημείωτα του 2ου αγώνα Rotax MAX Challenge, συγκαταλέγεται ο τεχνικός έλεγχος που

πραγματοποιήθηκε σε όλες τις κατηγορίες σε καθεστώς ισονομίας, με τη παρουσία του Τεχνικού Εφόρου Martin

Chloupek από την Αυστρία, όπου εξασφάλισε το κύρος που απαιτείται στο θεσμό με τον καλύτερο τρόπο.

Η ημέρα ολοκληρώθηκε με την απονομή Κυπέλλων στους νικητές και μεταλλίων σε όλους τους συμμετέχοντες αθλητές.

 

Αποτελέσματα

Κατηγορία MICRO

 1. Γιώργος Καφαντάρης

2.  Στέφανος Σταμπολίεβ

3. Χρήστος Χατζής

 

Κατηγορία MIN

1. Μάριος Αγγελόπουλος

2. Γιώργος Θεοιδωρακόπουλος

3. Νίκος Λύκος

 

Κατηγορία JUNIOR

1. Γιάννης Λάντζης

2. Λάζαρος Ουγιάρογλου

3. Γιώργος Μπέρσης

 

Κατηγορία SENIOR

1. μανώλης Σκεπετζάκης

2. Γιάννης Σταματίου

3. Ντάριο  Τσιμπαλίστα

 

Κατηγορία DD2

1. Πάυλος Ξυνός

2. Μανώλης Τζαμαριαδάκης

3. Χρήστος Οικονόμου

 

Έπαθλο DD2 MASTERS

1. Μανώλης Τζαμαριαδάκης

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Μίμης Γεωργίτσης

Έφυγε ο κύριος Μίμης των αγώνων, ή «Θωρ» όπως ήταν το ψευδώνυμο του όταν βρισκόταν στη θέση του συνοδηγού. Από τους πλέον αγαπητούς στο χώρο των αγώνων. Ευγενής, πράος, και πάντα με μεγάλη διάθεση στο να βοηθήσει τους αγωνιζόμενους. 

Μαουρίτσιο Αριβαμπένε

Ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari στη Formula 1, Μαουρίτσιο Αριβαμπένε, δήλωσε ότι αναλαμβάνει προσωπικά όλη την ευθύνη σχετικά με τα λάθη που έχει κάνει η ομάδα τη φετινή σεζόν και την έχουν οδηγήσει στο να είναι δεύτερη τόσο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών όσο και σε εκείνο των οδηγών με τον Σεμ

Μαρκ Μαρκέθ

Ο Μαρκ Μαρκέθ σε δηλώσεις του πριν το Γκραν Πρι στην πίστα της Αραγονίας εμφανίστηκε σίγουρος ότι θα καταφέρει να κατακτήσει το πρωτάθλημα οδηγών του 2018 λόγω της πολύ μεγάλης διαφοράς που απολαμβάνει αυτή τη στιγμή στην κατάταξη από τον δεύτερο, Αντρέα Ντοβιτσιόζο.

BMW

Μετά την παρουσίαση της Ζ4 Μ40i First Edition, της πιο ισχυρής από τις εκδόσεις του νέου roadster της BMW, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε τώρα ακόμα τρεις εκδόσεις στο πλαίσιο του Pebble Beach Concours d’Elegance.+

Porsche - Hyundai

Τα head-up displays ή εν συντομία HUD είναι στην αγορά πολλά χρόνια όμως μόλις τον τελευταίο καιρό έχουν αρχίσει να κάνουν δειλά την εμφάνισή τους σε πιο προσιτά μοντέλα ενώ στις περισσότερες των περιπτώσεων το μόνο που κάνουν είναι να μεταφέρουν κάποιες ενδείξεις του πίνακα οργάνων στο παρμπρίζ

Ferrari Monza SP1 και SP2

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης Capital Markets Day που διοργανώνει για να ανακοινώσει τα μελλοντικά σχέδιά της η Ferrari παρουσίασε δύο νέα, ιδιαίτερα μοντέλα τα οποία συνδυάζουν σχεδίαση από το παρελθόν με τεχνολογία του σήμερα.

Mercedes

Η Mercedes - AMG παρουσίασε μετά ένα μεγάλο χρονικό διάστημα που βλέπαμε φωτογραφίες teaser το νέο μέλος της οικογένειας της A-Class η οποία είναι η πιο γρήγορη μέχρι στιγμής εκδοχή της, την A35 4MATIC.

Seat Tarraco

Στην Αρένα της Ταραγκόνας ο Λόυκα Ντε Μέο, ο δραστήριος αυτός πρόεδρος της Seat που στην κυριολεξία την έχει αναστήσει, μαζί με το επιτελείο του αποκάλυψαν το νέο Tarraco.

Renault - Nissan - Mitsubishi

Μέχρι τώρα ο πιο εύκολος τρόπος για να μεταφέρουμε ένα κομμάτι της εμπειρίας που έχουμε με το κινητό μας, στο αυτοκίνητο, είναι σύνδεση του smartphone με το infotainment μέσω Android Auto ή Apple CarPlay.

Porsche Cayenne Turbo

Όταν οι λέξεις ρεκόρ και Porsche Cayenne Turbo βρίσκονται στην ίδια πρόταση τότε περιμένεις να διαβάσεις για ένα νέο επίτευγμα του γερμανικού SUV.