Είστε εδώ

Αγώνες

Ράλι Κύπρου-1ο σκέλος : Ο Αλ Ατίγια επικεφαλής με το Ford Fiesta R5

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το ράλι Κύπρου όσο και να έχει αλλάξει σε χαρακτήρα είναι πολύ δύσκολος αγώνας. Η σκόνη, oι σκληρές Ειδικές Διαδρομές  και η ζέστη είναι ο πονοκέφαλος των πληρωμάτων. 

Στη Κύπρο χρειάζεσαι τρόπο και ο Αλ Ατίγια με τον Μπομέλ δίπλα του στο λευκό Ford Fiesta R5 ξέρει το πώς θα κινηθεί και αυτό γίνεται αντιληπτό από τη θέση που βρίσκεται.

Πρώτος στη γενική κατάταξη, ασχέτως με τα συμβάντα στην 6η Ειδική Διαδρομή που άλλαξαν σχεδόν τα πάντα στον αγώνα, όταν οι Καγιετάνοβιτς, Μαγκαλάες και Μποσταντσί είχαν έξοδο στην ίδια στροφή, ενώ στην προηγούμενη  Ειδική Διαδρομή εγκατέλειπε ο Γκριάζιν από σπασμένο ψυγείο. 

Μέχρι και την 5η Ειδική Διαδρομή πρώτος και σε δικό του αγώνα ήταν ο Αλ Ατίγια, δεύτερος + 31’’  ο Καγιετάνοβιτς και τρίτος  ο Μαγκαλάες  +1:41.8. 

Και έρχεται η 6η Ειδική Διαδρομή, καταστροφή για τους Καγιετάνοβιτς και Μαγκαλάες, ανοίγοντας ταυτόχρονα οι «πόρτες» για τα Κυπριακά πληρώματα με τους Τσουλόφτα-Ηλία να είναι δεύτεροι +3;19.0 και τρίτο τους Πολυκάρπου-Γουίντερ +3:40.2.  

Από τις 8 Ειδικές Διαδρομές του πρώτου σκέλους κέρδισαν οι Γκριάζιν, Πολυκάρπου, από μια και τις υπόλοιπες ο Αλ Ατίγια. 

Το δεύτερο σκέλος , Κυριακή 18 Ιουνίου, περιλαμβάνει άλλες 6 Ειδικές Διαδρομές και πολύ δύσκολα ο Αλ Ατίγια θα χάσει τη νίκη. 

Πάντως οι αγώνες τερματίζουν στη ράμπα…

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Ράλι Ιπρ

Τον αγώνα της πατρίδας τους τίμησαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και οδηγώντας το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Βελγικής αντιπροσωπείας κέρδισαν το ράλι Ιπρ. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai Motorsport «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους στις 15 από τις 23 Ειδικές Διαδρομές .

Pirelli P Zero Velo

Στο πλαίσιο του Γαλλικού Γκραν Πρι, η Pirelli παρουσίασε το καινούργιο ελαστικό για το αγωνιστικό ποδήλατο, το P Zero Velo. Ένα ελαστικό που για την εξέλιξή του συμπληρώθηκε ένας κύκλος δύο χρόνων. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η πίστα του Λε Καστελέ, εκεί όπου διεξάγεται το Γαλλικό Γκραν Πρι στις 24 Ιουνίου,  είναι από τις πιο τεχνικές, καθώς συνδυάζει υψηλές ταχύτητες με διαρκή εναλλαγή στροφών. 

Η τελική ταχύτητα στην πίστα των 5.861 χλμ. με τις 15 στροφές θα ξεπεράσει τα 330 χλμ. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Αν και διαξάγεται πρώτη φορά το Γαλλικό Γκραν Πρι με αυτών των κανονισμών μονοθέσια της Formula 1, εντούτοις από τις δοκιμές προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Rotax MAX Challenge

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά από 10 χρόνια απουσίας του γαλλικού Γκραν Πρι από το καλεντάρι της Formula 1 και 28 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα που έγινε στην πίστα Paul Ricard ολοκληρώθηκαν οι πρώτες κατατακτήριες για τον αγώνα του 2018.

Skoda

Ο καταμερισμός σημαντικών αρμοδιοτήτων στον Όμιλο Volkswagen επεκτείνεται και στη Skoda.

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.