Είστε εδώ

Αγώνες

Ράλι Ευβοϊκού: Ωραίες Ειδικές Διαδρομές, μηδενική προβολή

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Έναν ωραία σχεδιασμένο αγώνα θα πρέπει να τον απολαμβάνουν και οι θεατές. ‘Όταν όμως η προβολή, ακόμα και από τα σημεία που περνάει ο αγώνας όπως η Δροσιά της Χαλκίδας -το σχολείο του χωριού φιλοξενούσε το service park –δεν υπήρχε ούτε μία αφίσα να ενημερώνει τον διερχόμενο κόσμο, τότε από το παζλ του ράλι Ευβοϊκού έλειπαν σημαντικά κομμάτια.

Το ράλι Ευβοϊκού που προσμετρούσε στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ασφάλτου, στο αντίστοιχο των ιστορικών, και στο κύπελλο ράλι ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, περιελάμβανε 8 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές, Ριτσώνα, Λουκίσια, Πλατανάκι.

Ένας αγώνας που ένα βραδύ μερικά χρόνια πριν, σε χαλαρή συζήτηση μαζί με τον Λεωνίδα Κύρκο τον είχαμε προτείνει στον Μανώλη Χαλιβελάκη ως πρώτο σκέλος του ράλι Αμαρύνθου το οποίο και αυτό είχε πολύ μικρό αριθμό θεατών.

Ας δούμε λοιπόν πώς εξελίχθηκε το ράλι Ευβοϊκού που παρακολουθήσαμε με τον Σουηδό δρομέα, το Volvo XC60 D5 AWD. Πρόκειται για  την ισχυρότερη πετρελαιοκίνητη έκδοση με 2λιτρο μοτέρ που αποδίδει 234 ίππους και 480 Nm ροπής, με πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης και με αυτορυθμιζόμενες αναρτήσεις. Συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο μεταδίδοντας την κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Eίναι εντυπωσιακός ο τρόπος που κινείται στην άσφαλτο το σουηδικό αυτοκίνητο, με το οποίο φτάνεις στον προορισμό σου ξεκούραστα και με κύρος.

Οι τιμές από τα 56.030 ευρώ

Επιστροφή όμως στο ράλι Ευβοϊκού και να πώς εξελίχθηκε ο αγώνας στην κορυφή.

Στην πρώτη Ειδική Διαδρομή η γνωστή «Ριτσώνα 1» επικράτησαν οι Καμπύλης-Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000). Η απάντηση από τους Αναπολιοτάκης-Τσιούκας (Mitsubishi Evo X) και τους Πλάγο - Ρέντη (Honda Civic Type-R) ήταν άμεση, με τους πρώτους να κερδίζουν, έστω και οριακά, το «Πλατανάκι 1» και το «Λουκίσια 1».

Η εικόνα δεν άλλαξε σημαντικά στο δεύτερο σκέλος του αγώνα. Οι Καμπύλης-Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000) σημείωσαν και πάλι την καλύτερη επίδοση στο δεύτερο πέρασμα της Ριτσώνας, εκεί που οι Πλάγος - Ρέντης (Honda Civic Type-R) έχασαν από ένα μικρό λάθος πολύτιμο έδαφος.

Ο τρόπος οδήγησης των Αναπολιοτάκη-Τσιούκα (Mitsubishi Evo X) αποδείχθηκε καθοριστική, καθώς στο τέλος του δεύτερου σκέλους το πλήρωμα από την Κρήτη είχε αποκτήσει μια διαφορά 11 δευτερολέπτων από τους βασικούς ανταγωνιστές του, την οποία και διατήρησε μέχρι το τέλος του αγώνα κατακτώντας όχι μόνο τη νίκη αλλά και τον τίτλο του πανελληνίου πρωταθλήματος ράλι  ασφάλτου.

Οι Πλάγος-Ρέντης (Honda Civic Type-R) ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, και νικητές της F2. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου οι Καμπύλης-Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000).

Τους Πλάγο-Ρέντη που τερμάτισαν στην κορυφή της C3, πλαισίωσαν οι Κτιστάκης Δ.-Κτιστάκης Ε. (Peugeot 306 S 16) και οι Πλακούτσης-Παναγιωτακόπουλος (Peugeot 206 RC), οι οποίοι κατέλαβαν, αντιστοίχως, τη δεύτερη και την τρίτη θέση της κατηγορίας.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η εξέλιξη του αγώνα και στις μικρότερες κατηγορίες. Στην C4 τον πρώτο λόγο είχαν οι Κοπανάκης-Φαρμάκης (Opel Corsa C S1600), οι οποίοι πολύ σύντομα απέκτησαν διαφορά ασφαλείας από τους Περάκη-Κουρουγκιαούρη (Peugeot 206 XS).

Μέχρι και την τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα πάλεψαν για την πρώτη θέση της C5 οι Αυγερόπουλος-Γιαβάσης (Peugeot 106 S 16) και Πατσουράκης-Σαρρής Citroen C2 GT). Νικητές με διαφορά μόλις 7,7 δευτερόλεπτα αναδείχθηκαν οι πρώτοι, με το βάθρο να συμπληρώνεται από τους Ζάγαρη-Βεργοζήση (Citroen Saxo VTS).

Πιο εύκολο ήταν το έργο των Κορνελάκη-Φακλάνα στη C6, χτίζοντας ειδική με ειδική ένα σημαντικό προβάδισμα από τους Μπούτσικο-Βότση (Toyota Yaris) και τους Τύρος-Σαπουνάκης (Peugeot 106 S 16).

Στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων οι  Μανδρούκας-Τσάδαρης (Porsche 911 Carrera 3.0), πήραν μια πολύ εύκολη νίκη, τερματίζοντας μάλιστα παρά την ποινή των 50 δευτερολέπτων, σχεδόν 3 λεπτά μπροστά από τους Καλύβα-Μπαμπαλή (Renault 5 Alpine). Στην τρίτη θέση της κατηγορίας ολοκλήρωσαν τις προσπάθειές τους οι Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας με Ford Sierra RS Cosworth.

Σχετικά άρθρα

508 Sport Engineered Concept

Η Peugeot αποκάλυψε το 508 Sport Engineered, ένα πρωτότυπο μέσω του οποίου η μάρκα μας δίνει μια γεύση από το ηλεκτρικό μέλλον των υψηλών επιδόσεων μοντέλων της, το οποίο θα δούμε στην έκθεση της Γενεύη.

Πίστα Βαρκελώνης-3η μέρα δοκιμών

Ολοκληρώθηκε στην πίστα της Βαρκελώνης  η τρίτη , από τον πρώτο κύκλο των επίσημων δοκιμών τεσσάρων ημερών, με τη Williams επιτέλους να εμφανίζεται με τον Ράσελ στο τιμόνι, συμπληρώνοντας μόνο 23 γύρους, και πολύ πίσω από τους χρόνους, ακόμα και του Χάμιλτον που «γύρισε» με πειραματικά ελαστικά τ

Kia

Όταν τον προηγούμενο μήνα ταξιδέψαμε στη Βαρκελώνη για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Kia ProCeed, μάθαμε ότι η κορεάτικη εταιρεία σκοπεύει να προσδώσει το 2020 στο μικρομεσαίο μοντέλο της και crossover χαρακτήρα.

Citroen

Η Citroen μας είχε προετοιμάσει για τις εκπλήξεις που θα δούμε από αυτή εντός του 2019, στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων για τη συμπλήρωση των 100 ετών της, ωστόσο αυτό δεν το περιμέναμε.

Πινακίδες Ιστορικών Αυτοκινήτων

Από την ΕΛΠΑ λάβαμε την εξής επιστολή που έχει να κάνει με τη χρήση των αυτοκινήτων που φέρουν ιστορικές πινακίδες.

Αυτή αναφέρει τα εξής:

«Προς: τον Κο Υπουργό Μεταφορών Και Υποδομών

Κοιν: Κο Γενικό Γραμματέα Μεταφορών

Πίστα Μεγάρων

Το Σαββατοκύριακο 2-3 Μαρτίου ανοίγει η αυλαία του φετινού πρωταθλήματος ταχύτητας από την πίστα Μεγάρων.

Sky Express

Παρελθόν από τη θέση του διευθύνοντα συμβούλου στην αεροπορική εταιρία Sky Εxpress αποτελεί ο Γιάννης Πετούλης.

Τα καθήκοντα του διευθύνοντα συμβούλου αναλαμβάνει προσωρινά ο πρόεδρος της εταιρίας Θόδωρος Κροκίδας.

 

YΠΑ

Από τα στατιστικά της ΥΠΑ για την κίνηση των αεροδρομίων τον Ιανουάριο του 2019 προκύπτουν τα παρακάτω ενθαρρυντικά στοιχεία που προμηνύουν ότι και αυτή η χρονιά θα είναι θετική όσον αφορά την αεροπορική και επιβατική κίνηση της χώρας μας:

Opel Combo Life 1.5

Το Opel Combo ψηφίστηκε από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό δημοσιογραφικό οργανισμό Autobest ως το “Best Buy Car in Europe” μαζί με τα αδελφά μοντέλα Citroen Berlingo και Peugeot Rifter, γεγονός που μόνο τυχαίο δεν είναι αφού συνδυάζει τους πλούσιους χώρους με την υψηλού επιπέδου πρακτικότητα και την α

Skoda Vision iV

Ένα ακόμα σκίτσο του επερχόμενου Vision iV δημοσίευσε η Skoda, αυτή τη φορά όμως από το εσωτερικό.