Είστε εδώ

Αγώνες

Ράλι Ευβοϊκού: Ωραίες Ειδικές Διαδρομές, μηδενική προβολή

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Έναν ωραία σχεδιασμένο αγώνα θα πρέπει να τον απολαμβάνουν και οι θεατές. ‘Όταν όμως η προβολή, ακόμα και από τα σημεία που περνάει ο αγώνας όπως η Δροσιά της Χαλκίδας -το σχολείο του χωριού φιλοξενούσε το service park –δεν υπήρχε ούτε μία αφίσα να ενημερώνει τον διερχόμενο κόσμο, τότε από το παζλ του ράλι Ευβοϊκού έλειπαν σημαντικά κομμάτια.

Το ράλι Ευβοϊκού που προσμετρούσε στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ασφάλτου, στο αντίστοιχο των ιστορικών, και στο κύπελλο ράλι ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, περιελάμβανε 8 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές, Ριτσώνα, Λουκίσια, Πλατανάκι.

Ένας αγώνας που ένα βραδύ μερικά χρόνια πριν, σε χαλαρή συζήτηση μαζί με τον Λεωνίδα Κύρκο τον είχαμε προτείνει στον Μανώλη Χαλιβελάκη ως πρώτο σκέλος του ράλι Αμαρύνθου το οποίο και αυτό είχε πολύ μικρό αριθμό θεατών.

Ας δούμε λοιπόν πώς εξελίχθηκε το ράλι Ευβοϊκού που παρακολουθήσαμε με τον Σουηδό δρομέα, το Volvo XC60 D5 AWD. Πρόκειται για  την ισχυρότερη πετρελαιοκίνητη έκδοση με 2λιτρο μοτέρ που αποδίδει 234 ίππους και 480 Nm ροπής, με πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης και με αυτορυθμιζόμενες αναρτήσεις. Συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο μεταδίδοντας την κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Eίναι εντυπωσιακός ο τρόπος που κινείται στην άσφαλτο το σουηδικό αυτοκίνητο, με το οποίο φτάνεις στον προορισμό σου ξεκούραστα και με κύρος.

Οι τιμές από τα 56.030 ευρώ

Επιστροφή όμως στο ράλι Ευβοϊκού και να πώς εξελίχθηκε ο αγώνας στην κορυφή.

Στην πρώτη Ειδική Διαδρομή η γνωστή «Ριτσώνα 1» επικράτησαν οι Καμπύλης-Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000). Η απάντηση από τους Αναπολιοτάκης-Τσιούκας (Mitsubishi Evo X) και τους Πλάγο - Ρέντη (Honda Civic Type-R) ήταν άμεση, με τους πρώτους να κερδίζουν, έστω και οριακά, το «Πλατανάκι 1» και το «Λουκίσια 1».

Η εικόνα δεν άλλαξε σημαντικά στο δεύτερο σκέλος του αγώνα. Οι Καμπύλης-Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000) σημείωσαν και πάλι την καλύτερη επίδοση στο δεύτερο πέρασμα της Ριτσώνας, εκεί που οι Πλάγος - Ρέντης (Honda Civic Type-R) έχασαν από ένα μικρό λάθος πολύτιμο έδαφος.

Ο τρόπος οδήγησης των Αναπολιοτάκη-Τσιούκα (Mitsubishi Evo X) αποδείχθηκε καθοριστική, καθώς στο τέλος του δεύτερου σκέλους το πλήρωμα από την Κρήτη είχε αποκτήσει μια διαφορά 11 δευτερολέπτων από τους βασικούς ανταγωνιστές του, την οποία και διατήρησε μέχρι το τέλος του αγώνα κατακτώντας όχι μόνο τη νίκη αλλά και τον τίτλο του πανελληνίου πρωταθλήματος ράλι  ασφάλτου.

Οι Πλάγος-Ρέντης (Honda Civic Type-R) ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, και νικητές της F2. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου οι Καμπύλης-Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000).

Τους Πλάγο-Ρέντη που τερμάτισαν στην κορυφή της C3, πλαισίωσαν οι Κτιστάκης Δ.-Κτιστάκης Ε. (Peugeot 306 S 16) και οι Πλακούτσης-Παναγιωτακόπουλος (Peugeot 206 RC), οι οποίοι κατέλαβαν, αντιστοίχως, τη δεύτερη και την τρίτη θέση της κατηγορίας.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η εξέλιξη του αγώνα και στις μικρότερες κατηγορίες. Στην C4 τον πρώτο λόγο είχαν οι Κοπανάκης-Φαρμάκης (Opel Corsa C S1600), οι οποίοι πολύ σύντομα απέκτησαν διαφορά ασφαλείας από τους Περάκη-Κουρουγκιαούρη (Peugeot 206 XS).

Μέχρι και την τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα πάλεψαν για την πρώτη θέση της C5 οι Αυγερόπουλος-Γιαβάσης (Peugeot 106 S 16) και Πατσουράκης-Σαρρής Citroen C2 GT). Νικητές με διαφορά μόλις 7,7 δευτερόλεπτα αναδείχθηκαν οι πρώτοι, με το βάθρο να συμπληρώνεται από τους Ζάγαρη-Βεργοζήση (Citroen Saxo VTS).

Πιο εύκολο ήταν το έργο των Κορνελάκη-Φακλάνα στη C6, χτίζοντας ειδική με ειδική ένα σημαντικό προβάδισμα από τους Μπούτσικο-Βότση (Toyota Yaris) και τους Τύρος-Σαπουνάκης (Peugeot 106 S 16).

Στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων οι  Μανδρούκας-Τσάδαρης (Porsche 911 Carrera 3.0), πήραν μια πολύ εύκολη νίκη, τερματίζοντας μάλιστα παρά την ποινή των 50 δευτερολέπτων, σχεδόν 3 λεπτά μπροστά από τους Καλύβα-Μπαμπαλή (Renault 5 Alpine). Στην τρίτη θέση της κατηγορίας ολοκλήρωσαν τις προσπάθειές τους οι Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας με Ford Sierra RS Cosworth.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Σαρδηνίας

Το έχουμε επισημάνει εκατοντάδες φορές, θα το επισημάνουμε άλλη μία. Στους αγώνες τίποτα δεν είναι δεδομένο καθώς όλα τελειώνουν με φόντο την καρό σημαία. 

Ράλι Σπριντ Μπράλου

Σε μια από τις ωραίες οδηγικά Ειδικές Διαδρομές πραγματοποιήθηκε το ράλι Σπριντ Μπράλου με διοργανωτή το σωματείο AΛΑΛ, που είχε νικητές τους Καμπύλη-Σταμέλο με Skoda Fabia S1600,. Ο αγώνας ήταν ο 2ος γύρος του Κυπέλλου Ασφάλτινων ράλι Νοτίου Ελλάδος.

Ράλι Σαρδηνίας -2ο σκέλος

Με ρεσιτάλ οδήγησης οι Τάνακ-Γιερβόεγια, κερδίζοντας και τις 6 Ειδικές Διαδρομές του 2ου σκέλους στο ράλι ράλι Σαρδηνιας, πέρασαν με το Toyota Yaris  WRC στην πρώτη θέση αφήνοντας στη δεύτερη θέση τους Σόρδο-Ντελ Μπάριο με το Hyundai i20 WRC με διαφορά 25,9 δευτ.με τρίτους την έκπληξη του ιταλικο

Ferrari Passione Rossa

Μπορεί να βρισκόμαστε στην Πάτρα και να παρακολουθούμε ενα ξεχωριστό 2ημερο που έχει οργανώσει  η ΦΙΛΜΠΑ, που όμοιο σκηνικό μπορείς να το συναντήσεις μόνο στο Μαρανέλο ή στο Μόντε Κάρλο .
Ο λόγος, ότι τόσες Ferrari μαζεμένες που δεν είναι εύκολο να συναντήσεις

Mercedes

Με αφορμή την αυριανή Ημέρα των Σκύλων, που θεσπίστηκε από τη γερμανική ένωση κυνοτροφείων, η Mercedes παρουσιάζει μια νέα συλλογή από αξεσουάρ για τους αγαπημένους σας τετράποδους φίλους.

Ράλι Σαρδηνίας -2ο σκέλος

Το 2ο σκέλος του ράλι Σαρδηνίας είναι και το μεγαλύτερο.
Μπορεί να περιλαμβάνει 6 μόνο Ειδικές Διαδρομές αλλά με 142,42 χλμ.
Ήδη πραγματοποιήθηκε η πρώτη Ειδική Διαδρομή με τον Τάνακ ταχύτερο που πέρασε δεύτερος στην κατάταξη 4,7 πίσω από τον Σόρδο που εξακολουθεί να προηγείται

Renault

Στη γαλλική πρωτεύουσα βρέθηκαν οι πιλότοι της Renault Sport, όπου ήρθαν αντιμέτωποι με μια ιδιαίτερη πρόκληση.

Ράλι Σαρδηνίας -1ο σκέλος

Σενάριο από δραματική ταινία ήταν το 1ο σκέλος του ράλι Σαρδηνίας όπου η μια ανατροπή ακολούθησε την άλλη και μέσα σε όλο αυτό το σκηνικό οι Σόρδο -Ντελ Μπάριο οδηγούν την κατάταξη στο ράλι Σαρδηνίας.

Αττική Οδός

Aυξήσεις τιμών στα διόδια της Αττικής Οδού, για όλες τις κατηγορίες οχημάτων, ανακοίνωσε σήμερα η διοίκηση της εταιρείας που διαχειρίζεται τον οδικό άξονα.  Αντίστοιχα, αυξήσεις θα ισχύσουν και στα εκπτωτικά προγράμματα, με τις νέες τιμές για κάθε εκπτωτικό πρόγραμμα και κατηγορί

Νέα Alpine A110S

Στο ερώτημα αν η A110 μπορεί να γίνει πιο σπορ η Alpine απάντησε καταφατικά παρουσιάζοντας τη νέα A110S.