Είστε εδώ

Αγώνες

Ράλι Εσθονίας: Με στόχο τα σαλόνια του WRC

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ποιος να το περίμενε, σε αγώνα εκτός WRC, να δίνουν το παρών 6 εργοστασιακά πληρώματα.

Αυτό συμβαίνει στο ράλι Εσθονίας, που με την καραμέλα, δοκιμή εν όψει ράλι Φινλανδίας (1-4  Αυγούστου)

Ο αγώνας που διεξάγεται 13-14 Ιουλίου, περιλαμβάνει 15 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 151,72 χλμ.    

Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται λοιπόν ότι όλα είναι δυνατά, αρκεί να υπάρχει όραμα.

Και οι Εσθονοί με όπλο τον συμπατριώτη τους Τάνακ, έθεσαν τους στόχους.

Και οι στόχοι όπως δείχνουν τα μέχρι τώρα γεγονότα αρχίζουν να γίνονται εφικτοί.

Κέρδισαν την εμπιστοσύνη της FIA, των εργοστασιακών ομάδων, προγραμμάτισαν ωραία event και να πώς το ράλι Εσθονίας ετοιμάζεται να περάσει την πολύ βαριά πόρτα που οδηγεί στα μεγάλα σαλόνια του WRC.

Ας περιμένουμε και τα σχόλια μετά τον αγώνα…, αν και δύσκολα θα ακούσουμε κάτι αρνητικό, καθώς όλα έχουν αναπτυχθεί βάσει σωστού σχεδιασμού.

Τα εργοστασιακά πληρώματα με αύξοντα αριθμό συμμετοχής είναι οι Τάνακ-Γιερβόεγια (Toyota Υaris WRC), Έβανς-Μάρτιν (Ford Fiesta WRC), Μίκελσεν-Γιέγκερ (Hyundai i20 WRC), Λάπι-Φερμ (Citroen C3 WRC), Mπριν-Ναγκλ (Hyundai i20 WRC), η παλιά δόξα και νικητής του ένδοξου ράλι Ακρόπολις, Μάρκο Μάρτιν με τον Κραγκ (Ford Fiesta WRC) και με το Νο 9 Σουνίνεν-Λέχτινεν με Ford Fiesta R5.

Όμως για τα 5 πρώτα πληρώματα, στο 1ο σκέλος, η σειρά εκκίνησης θα αποτελεί επιλογή του κάθε πληρώματος, με το ταχύτερο να επιλέγει πρώτο τη σειρά εκκίνησης.    

Συνολικά οι συμμετοχές έφτασαν τις 104.

Σχετικά άρθρα

Toyota-ΒΥD

Έχει γίνει ξεκάθαρο πλέον ότι η μετάβαση στην επερχόμενη εποχή της ηλεκτροκίνησης επιβάλει τη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών για τη σχετική έρευνα και ανάπτυξη, καθώς το κόστος είναι πολύ μεγάλο.

Ράλι Ρώμης-2ος σκέλος

Το 2ο σκέλος του ράλι Ρώμης, 5ος γύρος του ERC αποτελείτο από 10 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές  συνολικού μήκους 81,68 χλμ. 

Και τις 10 Ειδικές Διαδρομές του β’ σκέλους τις κέρδισε ένα πλήρωμα. Οι Γκρουνιόλα-Ομέτο με Skoda Fabia R5, όμως δεν κέρδισαν…

Έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων εντελως ξαφνικά στα 66 χρόνια του ο Λάκης. Εκεί που αναρτούσε διαφορά θέματα από τις εκδρομές που διοργάνωνε.

Ράλι Ρώμης-1ο σκέλος

Με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να διασχίζουν το Κολοσσαίο στην «καρδιά» της Ρώμης, ξεκίνησε ο 2ος κύκλος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι με τον ομώνυμο αγώνα. 

Το ράλι Ρώμης είναι ο 5ος γύρος του ERC με ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές. 

Βάλτερι Μπότας

Η silly season έχει ξεκινήσει για τα καλά στη Formula 1 αφού πλέον εκτός από τα διάφορα δημοσιεύματα για πιθανές μετακινήσεις, έχουν αρχίσει και οι οδηγοί να απαντάνε σε κάποια από αυτά και να ρίχνουν ή να κόβουν γέφυρες, ανάλογα με το τι θέλουν να πετύχουν.

Νέο κιβώτιο από τη Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο για υβριδικά μοντέλα με το οποίο υπόσχεται ταχύτερες, ομαλότερες και πιο ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων το οποίο ονομάζεται Active Shift Control (ASC).

Skoda

To επόμενο στάδιο μετά την επικαιροποίηση ενός μοντέλου είναι να μπει στη γραμμή παραγωγής, κάτι που μόλις έπραξε η Skoda με τη Superb.

McLaren

Κάθε McLaren F1 αποτελεί κάτι το ξεχωριστό αφού η βρετανική μάρκα παρήγαγε μόλις 106 μονάδες με τις 64 από αυτές να έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν νόμιμα στο δρόμο, οπότε οι τιμές τους εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη, κάθε φορά που μία από αυτές βγαίνει σε δημοπρασία.

Haas

Οι κακές εμφανίσεις του Γκροζάν στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος του 2018 αλλά και στο φετινό θέτουν σε κίνδυνο τη θέση του στην ομάδα της Haas με το Γκραν Πρι της Βρετανίας να επιδεινώνει τη θέση του.

Renault Fuego Turbo

Με μια δόση ρομαντισμού οδηγήσαμε το ιστορικό Fuego Turbo σε εκδήλωση που διοργάνωσε πρόσφατα η Renault στη Γαλλία με αφορμή τη συμπλήρωση 40 ετών από την πρώτη της νίκη στη Formula 1 με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.