Είστε εδώ

Αγώνες

Ράλι Ακρόπολις : Υπάρχει άραγε μέλλον;

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ Δημήτρης Μιχελακάκης παρέθεσε συνέντευξη Τύπου με θέμα το ράλι Ακρόπολις που δεν θα είναι σε κανένα διεθνές ημερολόγιο το 2019. 

Βόμβα μεγατόνων ήταν το «νέο» όταν το Eurosport ανακοίνωσε το πρόγραμμα το ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι για το 2019, με το ράλι Ακρόπολις να είναι εκτός έχοντας αντικατασταθεί  από τον αγώνα της Ουγγαρίας. 

Μεγάλη η ιστορία του ράλι Ακρόπολις για το πώς έφτασε στο σήμερα. Θεωρητικά αρχίζει το 2014 με την καταβολή του παραβόλου των 170.000 ευρώ από την ΟΜΑΕ, κάτι που δεν είχε πληρώσει η εταιρία Celeritas, ιδιωτικού δικαίου, (είχε πληρώσει μόνο τα 100.000 ευρώ, από τα 270.000 συνολικά) με τον πρόεδρο της ΟΜΑΕ να δηλώνει ότι κατέθεσε το ποσόν αυτό για να καλύψει τον τότε Υπουργό που είχε δεσμευτεί για την πληρωμή του ανωτέρου ποσού. 

Από εκεί λοιπόν αρχίζει η κατηφόρα με αρκετούς φορείς να μην πληρώνουν και να αθετούν συμφωνίες, που οδήγησε την ΟΜΑΕ σε αυτήν την απόφαση, ενώ ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ τόνισε ότι από τη μεριά των χορηγών SEAJET και ΕΚΟ, ότι είχαν ειπωθεί τηρήθηκαν στο ακέραιο.  

Όμως ότι και αν συμβαίνει ένα είναι το γεγονός. 

Ότι το ράλι Ακρόπολις, με ιστορία 60 και πλέον χρόνων δεν φιγουράρει σε κανένα διεθνές ημερολόγιο. 

Η ΟΜΑΕ δια στόματος πρόεδρου ανέφερε ότι υπάρχει συμφωνία με το Eurosport για την επιστροφή του ράλι Ακρόπολις στο ERC το 2020. 

Όμως ο λαός μας λέει το εξής «ουδέν νομιμότερο του προσωρινού» .

Μακάρι αυτό να μην ισχύσει για το ράλι Ακρόπολις, που μπορεί οι ξένοι να θέλουν τον αγώνα με αυτήν την ονομασία, αλλά που δεν έχει καμία σχέση με το ράλι Ακρόπολις των ένδοξων χρόνων. 

Από την άλλη, πέντε μήνες μετά από τη διεξαγωγή του ράλι Ακρόπολις, και μέσω ενός κλίματος που μας «είχε» σχεδόν σίγουρη τη μεγάλη επιστροφή του αγώνα στο WRC , προσγειωθήκαμε απότομα μένοντας  στο γιατί και στα διότι…

Ο «σοφός» πάντως λέει το εξής, « Όταν δεν βγεις άμεσα από μια μεγάλη διοργάνωση για οικονομικούς λόγους, και δεν αφήσεις τον καιρό να κάνει το παιχνίδι της ανασύνταξης (οικονομικά) ώστε να ξαναδιεκδικήσεις την επάνοδό σου, αλλά αντι αυτού σου δείχνουν τον πόρτα, τότε πολύ δύσκολα ξαναμπαίνεις στην παρέα…» 

Και όπως ξεκινήσαμε έτσι θα ολοκληρώσουμε. Υπάρχει άραγε μέλλον για το ράλι Ακρόπολις; Έστω και το ERC, καθώς το WRC φαντάζει πολύ μακρινό όνειρο. 

Σίγουρα το brand «ράλι Ακρόπολις» μετράει πάρα πολύ, καθώς τι αγώνες μπορεί να προβάλει το Eurosport για το ERC, το ράλι των Καναρίων, της Λετονίας, ή της Ουγγαρίας, αγώνες μη μηδενική ιστορία. 

Αλλά για να επανέλθει το ράλι Ακρόπολις σε αγώνες διεθνείς, η μόνη δίοδος είναι το κρατικό χρήμα. 

Μην ξεχνάτε ότι ο Ερτογάν έκανε την απονομή στους νικητές στο ράλι Τουρκίας.

Εδώ δεν προβάλλεται καν ο αγώνας με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να έχουν ως φόντο ένα από τα μνημεία της παγκόσμιας κληρονομιάς της Unesco, την Ακρόπολη, που στη θέα του οι επισκέπτες-τουρίστες, μένουν άφωνοι .

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Πιερ Γκασλί

Ο οδηγός της Toro Rosso, Πιερ Γκασλί, εντυπωσίασε με τα αποτελέσματά του τη φετινή σεζόν με αποτέλεσμα να πάρει προαγωγή για την ομάδα της Red Bull όπου θα βρεθεί να αγωνίζεται στο πλευρό του Μαξ Φερστάπεν.

SEAT

Το νέο SEAT Tarraco δε μεριμνά μόνο για την ασφάλεια των επιβατών του, αλλά και για τους πιο ευάλωτους χρήστες του οδικού δικτύου. 

Monza rally show

Αυτό το τρομερό παιδί των δύο τροχών, ο Βαλεντίνο Ρόσι με συνοδηγό τον Κάρλο Κασίνα οδηγώντας το Ford Fiesta WRC, κέρδισε για 7η φορά τον αγώνα που διοργανώνεται στην πίστα της Μόντσα.

Dirt Games

Παρά τις πολλές συμμετοχές, οι θεατές δεν έδωσαν βροντερό παρών στο φινάλε των αγώνων του Dirt Game στην πίστα των Μεγάρων που είχε διαμορφωθεί κατάλληλα για την περίσταση σε μια μικτή διαδρομή.

Ίσως σε αυτό να επηρέασε και η τιμή του εισιτηρίου των 10 ευρώ ανά άτομο.

Ford Mustang GT500

Η τεχνολογία της τρισδιάστατης εκτύπωσης κερδίζει διαρκώς έδαφος στην παραγωγή αυτοκινήτων, ενώ και η Ford ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να την εκμεταλλευτεί.

Bloodhound SSC

Το Project Bloodhound αναπτυσσόταν από το 2008 μέχρι σήμερα με σκοπό της ομάδας να σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας στην ξηρά όμως όταν τελείωσαν τα χρήματα όλη η προσπάθεια πήγε χαμένη αφού το πρόγραμμα σταμάτησε.

Volkswagen

Η Volkswagen εντυπωσίασε με τη νίκη της στην ανάβαση Pikes Peak στην οποία συμμετείχε με το ειδικά κατασκευασμένο για αυτή την περίσταση ID R το οποίο κινείται αποκλειστικά ηλεκτρικά.

Nissan

Όντας στην παραγωγή από το 2010 έφτασε η στιγμή για τη Nissan να παρουσιάσει τη δεύτερη γενιά του Juke με τις μέχρι τώρα πληροφορίες να αναφέρουν ότι αυτό θα γίνει το καλοκαίρι του 2019.

Toyota

Με αρκετό ενδιαφέρον γύρω από την Toyota θα ξεκινήσει το 2019, καθώς στα μέσα περίπου του ερχόμενου Ιανουαρίου θα αποκαλυφτεί η πολυαναμενόμενη Supra, αλλά και μια πρωτότυπη αγωνιστική της έκδοση.

Opel

Το 2019 η Opel συμπληρώνει 120 χρόνια παραγωγής αυτοκινήτων και στο πλαίσιο των εορτασμών αλλά και του εξηλεκτρισμού της γκάμας θα παρουσιάσει αρκετά μοντέλα του είδους που θα είναι είτε υβριδικά είτε αμιγώς ηλεκτρικά.