Είστε εδώ

Αγώνες

Πρωτάθλημα Ιταλίας, Rally due Valli: Ανακατεύτηκε η τράπουλα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Οι Γκρουνιόλα-Ομέτο δίνοντας ρεσιτάλ οδήγησης στα bucket του Volkswagen Polo R5 (αντικατέστησαν το Skoda Fabia R5) είναι οι νικητές του προτελευταίου γύρου για το πρωτάθλημα Ιταλίας, κερδίζοντας τις 7 από τις 11 Ειδικές Διαδρομές του ασφάλτινου ράλι Ντούε Βάλι.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Kαμπεντέλι-Kαντόν με το Ford Fiesta R5, 11,6 δευτ. ταχύτεροι σε 3 Ειδικές Διαδρομές έχοντας αντιμετωπίσει κάποιες δυσλειτουργίες της ηλεκτρονικής μονάδας, ενώ οι επικεφαλής της βαθμολογίας Μπάσο-Γκρανάι (Skoda Fabia R5) ταχύτεροι σε μια Ειδική Διαδρομή συνόδεψαν τους δύο πρώτους στο βάθρο κάνοντας έναν έξυπνο αγώνα με στόχο τους βαθμούς.

Πολλά παράπονα ακούστηκαν από τους Ροσέτι-Μόρα (Citroen C3 R5) για τα δύο κλαταρισμένα ελαστικά στην 6η Ειδική Διαδρομή (βρισκόντουσαν στην 4η θέση, 33,8 δευτ. από την κορυφή). Το πλήρωμα κατέθεσε ένσταση και οι τεχνικοί έφοροι μετά από εξέταση των δύο κλαταρισμένων ελαστικών αποφάνθηκαν ότι τα κλαταρίσματα προέκυψαν από αιχμηρά μεταλλικά αντικείμενα.

Έτσι το πλήρωμα με το C3 R5 έφυγε από τη Βερόνα, όπου ήταν το κέντρο του αγώνα με τους βαθμούς της 4ης θέσης.

Τελευταίος γύρος για το Ιταλικό πρωτάθλημα μεταξύ 21-23 Νοεμβρίου στην περιοχή της Τοσκάνης, όπου οι Μπάσο-Γκανάι πηγαίνουν με 84,50 βαθμούς, οι Καμπεντέλι- Καντόν με 68,75, οι Γκρουνιόλα-Ομέτο με 67,25 και οι Ροσέτι-Μόρα με 65,50.

Πρώτο φαβορί για τον τίτλο ο Μπάσο με αουτσάιντερ τους Καμπεντέλι και Γκρουνιόλα.

Σχετικά άρθρα

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Καυτό αναμένεται να είναι το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου καθώς είναι προγραμματισμένες οι αρχαιρεσίες για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σωματεία που θα ρίξουν την ψήφο τους στην κάλπη είναι 31.

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.