Οι Γκρουνιόλα-Ομέτο δίνοντας ρεσιτάλ οδήγησης στα bucket του Volkswagen Polo R5 (αντικατέστησαν το Skoda Fabia R5) είναι οι νικητές του προτελευταίου γύρου για το πρωτάθλημα Ιταλίας, κερδίζοντας τις 7 από τις 11 Ειδικές Διαδρομές του ασφάλτινου ράλι Ντούε Βάλι.
Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Kαμπεντέλι-Kαντόν με το Ford Fiesta R5, 11,6 δευτ. ταχύτεροι σε 3 Ειδικές Διαδρομές έχοντας αντιμετωπίσει κάποιες δυσλειτουργίες της ηλεκτρονικής μονάδας, ενώ οι επικεφαλής της βαθμολογίας Μπάσο-Γκρανάι (Skoda Fabia R5) ταχύτεροι σε μια Ειδική Διαδρομή συνόδεψαν τους δύο πρώτους στο βάθρο κάνοντας έναν έξυπνο αγώνα με στόχο τους βαθμούς.
Πολλά παράπονα ακούστηκαν από τους Ροσέτι-Μόρα (Citroen C3 R5) για τα δύο κλαταρισμένα ελαστικά στην 6η Ειδική Διαδρομή (βρισκόντουσαν στην 4η θέση, 33,8 δευτ. από την κορυφή). Το πλήρωμα κατέθεσε ένσταση και οι τεχνικοί έφοροι μετά από εξέταση των δύο κλαταρισμένων ελαστικών αποφάνθηκαν ότι τα κλαταρίσματα προέκυψαν από αιχμηρά μεταλλικά αντικείμενα.
Έτσι το πλήρωμα με το C3 R5 έφυγε από τη Βερόνα, όπου ήταν το κέντρο του αγώνα με τους βαθμούς της 4ης θέσης.
Τελευταίος γύρος για το Ιταλικό πρωτάθλημα μεταξύ 21-23 Νοεμβρίου στην περιοχή της Τοσκάνης, όπου οι Μπάσο-Γκανάι πηγαίνουν με 84,50 βαθμούς, οι Καμπεντέλι- Καντόν με 68,75, οι Γκρουνιόλα-Ομέτο με 67,25 και οι Ροσέτι-Μόρα με 65,50.
Πρώτο φαβορί για τον τίτλο ο Μπάσο με αουτσάιντερ τους Καμπεντέλι και Γκρουνιόλα.