Είστε εδώ

Αγώνες

Πρωτάθλημα Ιταλίας, Rally due Valli: Ανακατεύτηκε η τράπουλα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Οι Γκρουνιόλα-Ομέτο δίνοντας ρεσιτάλ οδήγησης στα bucket του Volkswagen Polo R5 (αντικατέστησαν το Skoda Fabia R5) είναι οι νικητές του προτελευταίου γύρου για το πρωτάθλημα Ιταλίας, κερδίζοντας τις 7 από τις 11 Ειδικές Διαδρομές του ασφάλτινου ράλι Ντούε Βάλι.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Kαμπεντέλι-Kαντόν με το Ford Fiesta R5, 11,6 δευτ. ταχύτεροι σε 3 Ειδικές Διαδρομές έχοντας αντιμετωπίσει κάποιες δυσλειτουργίες της ηλεκτρονικής μονάδας, ενώ οι επικεφαλής της βαθμολογίας Μπάσο-Γκρανάι (Skoda Fabia R5) ταχύτεροι σε μια Ειδική Διαδρομή συνόδεψαν τους δύο πρώτους στο βάθρο κάνοντας έναν έξυπνο αγώνα με στόχο τους βαθμούς.

Πολλά παράπονα ακούστηκαν από τους Ροσέτι-Μόρα (Citroen C3 R5) για τα δύο κλαταρισμένα ελαστικά στην 6η Ειδική Διαδρομή (βρισκόντουσαν στην 4η θέση, 33,8 δευτ. από την κορυφή). Το πλήρωμα κατέθεσε ένσταση και οι τεχνικοί έφοροι μετά από εξέταση των δύο κλαταρισμένων ελαστικών αποφάνθηκαν ότι τα κλαταρίσματα προέκυψαν από αιχμηρά μεταλλικά αντικείμενα.

Έτσι το πλήρωμα με το C3 R5 έφυγε από τη Βερόνα, όπου ήταν το κέντρο του αγώνα με τους βαθμούς της 4ης θέσης.

Τελευταίος γύρος για το Ιταλικό πρωτάθλημα μεταξύ 21-23 Νοεμβρίου στην περιοχή της Τοσκάνης, όπου οι Μπάσο-Γκανάι πηγαίνουν με 84,50 βαθμούς, οι Καμπεντέλι- Καντόν με 68,75, οι Γκρουνιόλα-Ομέτο με 67,25 και οι Ροσέτι-Μόρα με 65,50.

Πρώτο φαβορί για τον τίτλο ο Μπάσο με αουτσάιντερ τους Καμπεντέλι και Γκρουνιόλα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.