Είστε εδώ

Αγώνες

Porsche: Αυτοί είναι οι οδηγοί της για τη Formula E

του Σωτήριου Χάλλα

Το διήμερο 22 – 23 Νοεμβρίου 2019 ξεκινάει με το Γκραν Πρι Σαουδικής Αραβίας η έκτη σεζόν στην ιστορία της Formula E, η οποία θα είναι η πρώτη στην οποία θα συμμετέχει και η Porsche.

Η γερμανική ομάδα βρίσκεται σε πυρετώδεις διαδικασίες, εν όψει της εισόδου της στο πρωτάθλημα ηλεκτρικών μονοθεσίων και ένα από τα θέματα που έπρεπε να κανονιστούν, είναι το δίδυμο των οδηγών.

Οι άνθρωποι της ομάδας θέλησαν να εμπιστευτούν τα μονοθέσιά τους σε έμπειρους οδηγούς οπότε τα δύο ονόματα στα οποία κατέληξαν είναι εκείνα των Νιλ Τζάνι (ο οποίος είχε επιλεγεί από τον Δεκέμβριο) και Αντρέ Λότερερ.

Οι δύο οδηγοί έχουν πολλή εμπειρία σε διαφορετικές μορφές αγώνων με αποκορύφωμα τις νίκες τους στις 24 ώρες του Λε Μαν.

Ο Ελβετός Τζάνι μετά τα καρτ ανέβηκε στην κατηγορία A1 Grand Prix και συνέχισε ως τρίτος οδηγός της Scuderia Toro Rosso το 2006 στη Formula 1. Το 2009 μπήκε στο χώρο των αγώνων αντοχής και από τότε έχει τρέξει 11 φορές στις 24 ώρες του Λε Μαν, παίρνοντας τη νίκη το 2016 με την Porsche. Επιπλέον, έτρεξε για λίγο με την ομάδα Faraday Future Dragon Racing στη Formula E τη σεζόν 2017 – 2018.

Ο Γερμανός Λότερερ ήταν τρίτος οδηγός της Jaguar Racing το 2002 στη Formula 1 και έχει συμμετάσχει σε διάφορα πρωταθλήματα όπως τα Super GT και Formula Nippon στην Ιαπωνία. Επιπλέον, έχει κερδίσει δύο φορές τις 24 ώρες του Λε Μαν το 2012 και το 2014 με Audi.

Πρόκειται, λοιπόν, για δύο πεπειραμένους και πετυχημένους οδηγούς, κάτι που δείχνει ότι η Porsche αντιμετωπίζει με τη δέουσα σοβαρότητα την είσοδό της στη Formula E.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Τουρκίας-3ο σκέλος

Το 3ο και τελευταίο σκέλος του ράλι Τουρκίας περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές, 38,62 χλμ. 

H τελευταία Ειδική Διαδρομή, η power stage που δίνει έξτρα βαθμούς στους 5 ταχύτερους είναι 7,05 χλμ. 

Lamborghini Sian FKP 37

Τι να σημαίνει άραγε το FKR 37 που χαρακτηρίζει το νέο μοντέλο το οποίο αποκάλυψε σε παγκόσμια πρώτη η Lamborghini στην έκθεση της Φρανκφούρτης. 

Pirelli P Zero

Η μεγαλύτερη αλλαγή στους κανονισμούς στη Formula 1 θα έρθει το 2021. 

Και αυτή η αλλαγή έχει να κάνει με τα ελαστικά που από 13 ιντσών με υψηλό προφίλ, θα περάσουν στα ελαστικά 18 ιντσών με χαμηλό προφίλ.

Ράλι Τουρκίας-2ο σκέλος

Και όμως τα Citroen boys συνεχίζουν αλώβητα τον αγώνα, τη στιγμή που ο Τάνακ εγκατέλειψε από ηλεκτρονικά και ο Νεβίλ συνεχίζει μεν, αλλά πολύ πίσω δε λόγω εξόδου. 

Ράλι Τουρκίας-2ο σκέλος

Η ηλεκτρονική μονάδα του Toyota Yaris WRC έθεσε εκτός τους πρωτοπόρους της βαθμολογίας Τάνακ-Γιερβόγια πριν την ολοκλήρωση του 2ου σκέλους στο ράλι Τουρκίας. 

Ράλι Τουρκίας-2ο σκέλος

Το δεύτερο σκέλος του ράλι Τουρκίας δεν ξεκίνησε καλά για τους Νεβίλ-Γκιλσούλ.

Στην 1η Ειδική Διαδρομή σε μια κλειστή στροφή ο Νεβίλ λόγω σκόνης δεν είδε την πέτρα που «καραδοκούσε». Με αποτέλεσμα να βγουν από το δρόμο, να χάσουν 4 λεπτά και να πέσουν πολύ πίσω στην γενική κατάταξη. 

Μεταγραφικό παζάρι

Αυτή τη στιγμή, είναι λίγες οι θέσεις στη Formula 1 που δεν έχουν καλυφτεί για την επόμενη χρονιά και μία από τις πιο επιθυμητές, είναι εκείνη που αυτή τη στιγμή καταλαμβάνει ο Ρομέν Γκροζάν, στην ομάδα της Haas.

Tesla

Σχεδόν όλες οι εταιρείες που κατασκευάζουν αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων περνάνε από το Νίρμπουργκρινγκ για να κάνουν χρόνο ή ακόμα και κάποιο ρεκόρ, όμως μέχρι τώρα η Tesla έδειχνε να αδιαφορεί πλήρως για την εμβληματική πίστα.

SEAT

Την εταιρική της κοινωνική ευθύνη απέδειξε για ακόμα μια φορά η SEAT με μια κίνηση που στόχο έχει να ωφελήσει το περιβάλλον.

Ράλι ΔΕΘ

Όταν τις συμμετοχές κοσμούν αυτοκίνητα που βλέπουμε σε αγώνες του WRC, άρωμα Ευρώπης φέρνουν και στα λιμνάζοντα νερά των Ελληνικών αγώνων.