Είστε εδώ

Αγώνες

Peugeot: Ο λόγος που αποχωρεί από το WRX

του Γιώργου Ψαρρά

Τα «χαρτιά» της ανοίγει η Peugeot σχετικά με το πλάνο που έχει καταστρώσει σχετικά από την επερχόμενη ηλεκτροκίνηση.

Η γαλλική εταιρεία λοιπόν ανακοίνωσε επίσημα ότι από το 2020 σκοπεύει να λανσάρει μια νέα γκάμα ηλεκτροκίνητων σπορ μοντέλων. Η ανάπτυξη των εν λόγω μοντέλων θα πραγματοποιηθεί σε στενή συνεργασία με το τμήμα “Peugeot Sport”, το οποίο θα συμβάλει στην επίτευξη των χαμηλότερων εκπομπών ρύπων που θεσπίζει η ευρωπαϊκή νομοθεσία, αλλά και στην εξασφάλιση των επιδόσεων.

Χαρακτηριστικό είναι άλλωστε το σύνθημα της Peugeot για ένα μέλλον που δε θα είναι βαρετό, καθώς τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της δε θα απωλέσουν το γνωστό οδηγοκεντρικό χαρακτήρα της.

Παράλληλα η Peugeot δηλώνει ότι για την εξεύρεση των σχετικών απαραίτητων οικονομικών πόρων θα αποσυρθεί από το πρωτάθλημα WRX (World Rallycross Championship) στο τέλος της σεζόν του 2018, διότι η εξέλιξη του προς την ηλεκτροκίνηση είναι αβέβαιη τουλάχιστον μέχρι το 2021.

Στο πρωτάθλημα WRX υπάρχουν αυτή τη στιγμή δυο κατηγορίες, η Supercar και η RX2. Τον περασμένο Αύγουστο ανακοινώθηκε ότι η εισαγωγή κατηγορίας ηλεκτροκίνητων αγωνιστικών οχημάτων θα πάρει παράταση μέχρι το 2021, ώστε να δοθεί χρόνος στους κατασκευαστές να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους και να προσαρμοστούν στις αλλαγές των κανόνων.

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να πούμε ότι αντιθέτως το πρωτάθλημα της Formula E αναπτύσσεται σημαντικά με τη συμμετοχή μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης και της DS Automobiles.

Υπενθυμίζουμε ακόμα ότι πρόσφατα στο Σαλόνι του Παρισιού η Peugeot παρουσίασε τις plug-in υβριδικές εκδόσεις των 3008, 508 sedan και 508 SW, για τις οποίες μπορείτε να διαβάσετε λεπτομέρειες πατώντας εδώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.