Είστε εδώ

Αγώνες

OMAE - ράλι Κένταυρος : Κλήση για εξηγήσεις του Μανώλη Μακρινού. Γιατί άραγε;

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Στην ΟΜΑΕ τελικά από όλα αυτά που συμβαίνουν κάπου έχουν χάσει την μπάλα. Δεν συνάδουν όλες αυτές οι «κινήσεις», όπως  και αυτό που συνέβη στο τελικό του Κυπέλλου Ασφάλτινων Ράλι στο Βόλο με το ράλι Κένταυρος, χωρίς φυσικά να έχει κανένα μερίδιο ευθύνης η οργανώτρια λέσχη –σωματείο πλέον- η Λ.Α. Βόλου. 

Για να τα βάλουμε σε μια σειρά λοιπόν, το ράλι Κένταυρος ήταν ο τελικός για τους τίτλους στο θεσμό των ασφάλτινων ράλι. 

Μόνο που μερικά πληρώματα πήγαν να τρέξουν έχοντας προσμετρήσει 4 αγώνες και άλλα 3, λόγω της ακύρωσης του ράλι σπριντ «Αγιος Μερκούριος»  αλλά και της βαθμολόγησης των περιφερικών αγώνων.  

Πως είναι δυνατόν λοιπόν ένα πλήρωμα να διεκδικήσει τον τίτλο από ένα άλλο, όταν το ένα έχει προσμετρήσει 4 αγώνες και το άλλο 3. Προσοχή δεν φταίνε τα πληρώματα, η ΟΜΑΕ έχει την ευθύνη της βαθμολογίας. 

Πάμε παρακάτω.

Στον τερματισμό λοιπόν του αγώνα, και όπως πληροφορηθήκαμε, ο Μανώλης Μακρινός, ένας συνοδηγός με τεράστια εμπειρία, (κυβερνήτης αεροπλάνων στο επάγγελμα), καθώς έχει καθίσει δίπλα στους «Σιρόκο», Γιώργο Μοσχού, «Στρατισίνο», με τα τελευταία χρόνια να περνάει μια δεύτερη νιότη δίπλα στον Βασίλη Αναδιώτη (αρχικυβερνήτης στην Aegean Air) που κυριολεκτικά οδηγούν σαν τον άνεμο το ασημί Renault Clio, τοποθετήθηκε για το θέμα της βαθμολογίας, τονίζοντας μεταξύ των άλλων ότι στους αγώνες όπου συμμετείχαν τερμάτισαν αήττητοι, αλλά τον τίτλο δεν τον κατέκτησαν λόγω του άδικου συστήματος βαθμολογίας. 

Τι λάθος δηλαδή είπε ο Μακρινός, που στην ΟΜΑΕ λόγω της εμπειρίας που έχει, θα πρέπει να του έχουν ειδική καρέκλα και να τον ακούν με ανοικτά τα στόματα, και όχι τον καλούν για «εξηγήσεις». 

Μήπως αυτά τα οποία είπε ο Μακρινός στα μικρόφωνα είχαν τόσο βάση που έβγαλαν στη σέντρα την ΟΜΑΕ και τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από τους Ελληνικούς αγώνες.

Θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε, από την ίδια την ΟΜΑΕ, για τη συνέχεια του θέματος, αν και πιστεύουμε ο Μακρινός με την εμπειρία που έχει, θα είναι πολύ δύσκολο να τον «στριμώξουν»…

Σχετικά άρθρα

Volkswagen Polo R5

Με τον Ερίκ Καμιλί πίσω από το τιμόνι συνεχίστηκαν οι δοκιμές του Volkswagen Polo R5 επι Ισπανικού εδάφους στην περιοχή της Καταλονίας. Μάλιστα για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκαν τα ασφάλτινα ελαστικά P Zero της Pirelli και όπως έδειξαν οι τηλεμετρίες το κράτημα ικανοποίησε την ομάδα. Το αυτοκίνητο

P.I.C.K. Πάτρας

Στην γιορτή του καρτ, στο Διεθνές Σιρκουί Καρτ της Πάτρας, πιο γνωστό ως P.I.C.K., οι οδηγοί που συμμετέχουν στο θεσμό ΙΑΜΕ θα δώσουν το παρών. 

Kirkos lubricants & batteries house

Οι Δημήτρης και Μίλτος Κύρκος στην οδό Λένορμαν 184, στον Κολωνό, δημιούργησαν το Kirkos lubricants & batteries house.

EuroNCAP

H τεχνολογική υπεροχή του νέου Ford Focus αναδεικνύεται και στον τομέα της ασφάλειας, καθώς ο ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός EuroNCAP το βαθμολόγησε με πέντε αστέρια.

ERC-Ράλι Ρώμης

Μερικές 10ετίες πριν τα Fiat 124 Abarth ήταν αυτά που έδιναν το τόνο σε κάθε μορφής αγώνων.

Ferrari Dino

Μπορεί να μην ήταν η πιο ισχυρή Ferrari που κατασκευάστηκε επί εποχής Έντσο Φεραρι, αλλά ήταν ίσως το πιο αγαπημένο μοντέλο του ιδρυτή της θρυλικής ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

EuroNCAP

Τη συνωνυμία της με τη λέξη ασφάλεια επιβεβαίωσε για ακόμα μια φορά η Volvo καθώς το νέο XC40, απέσπασε την ύψιστη διάκριση των πέντε αστέρων από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό EuroNCAP.

Lamborghini Aventador και Huracan

Δε σταματά να μετρά επιτεύγματα στον τομέα της παραγωγής η Lamborghini.

Η ιταλική εταιρία των supercars λοιπόν ανακοίνωσε ότι η παραγωγή των Aventador και Huracan έφτασαν σε υψηλούς, για τα δεδομένα της Lamborghini πάντα, αριθμούς.

Toyota Supra

Όλα τα κεφάλαια από την ιστορία της Toyota Supra ενώθηκαν για πρώτη φορά κάτω από την ίδια στέγη.

Bentley

Ένα νέο διακοσμητικό υλικό δημιούργησε για τα μοντέλα της Bentley το τμήμα εξατομίκευσης Mulliner.