Είστε εδώ

Αγώνες

OMAE-EΠΑ: Πρόεδρος ο Τσολακίδης

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο Θεσσαλονικιός Σωκράτης Τσολακίδης, είναι ο νέος πρόεδρος της ΕΠΑ (Επιτροπή Αγώνων) και τον περιμένει δύσκολο έργο, κυρίως λόγω της σύστασης των νέων επιτροπών που έχουν να κάνουν με τις διάφορες κατηγορίες του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού. 

Έχουμε λοιπόν νέο Δ.Σ. ΟΜΑΕ και νέο πρόεδρο ΕΠΑ, να δούμε λοιπόν τι ρότα θα ακολουθήσει το «βαπόρι», αν και από πλευράς προκηρύξεων δεν προβλέπονται αλλαγές, καθώς αυτές έχουν ήδη δρομολογηθεί.  

Σχετικά άρθρα

Ένα ορόσημο στην ιστορία της γιορτάζει η Volvo, καθώς φέτος συμπληρώνεται μια δεκαετία από τότε που την εξαγόρασε η κινέζικη Geely.

Πολλοί ιδιοκτήτες κλασικών μοντέλων επιλέγουν να κάνουν τροποποιήσεις στα αυτοκίνητά τους, με πιο συνήθη σκοπό την αύξηση της ισχύος, δραστηριότητα η οποία θα συνεχιστεί παρά τον ερχομό των ηλεκτρικών.

Στη μάχη καταπολέμησης του κορωνοϊού (covid-19) έχουν ριχτεί αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες έχουν αναλάβει την παραγωγή ιατρικού εξοπλισμού, ενώ η Mercedes δεν αποτελεί εξαίρεση.

Το North American International Auto Show (NAIAS), η πιο σημαντική έκθεση αυτοκινήτου που ήταν προγραμματισμένη τον Ιούνιο στη Μέκκα της παγκόσμιας αυτοκίνησης, στο Ντιτρόιτ, αναβλήθηκε, λόγω κορωνοϊού. 

Με τον κορωνοϊκό να θερίζει στην Ιταλία, ο ένας αγώνας μετά τον άλλον, όπως είναι φυσικό, αναβάλλεται.

Έχει αρχίσει να γίνεται μόδα. Το αυτοκίνητο που οδηγούμε καθημερινά, να στολίζει σε κλίμακα ένα μέρος του σπιτιού μας.

Ο Αντρέα Αντάμο είναι ο αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Motorsport. Αυτή την περίοδο το τμήμα υπολειτουργεί καθώς όλοι οι αγώνες έχουν ανασταλεί ή ακυρωθεί λόγω του κορωνοϊού, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία για ανάκριση στον ισχυρό άνδρα της Hyundai Motorsport. 

Lamborghini Urus

Η Ιταλία πλήττεται σφοδρά από την πανδημία του κορωνοϊού. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:

“Για λόγους πρόληψης της εξάπλωσης του COVID-19, ανακοινώνεται η προσωρινή απαγόρευση πτήσεων  από την Ολλανδία και την Γερμανία προς την Ελλάδα και αντίστροφα. 

Μπορεί ο Μπέρνι Έκλεστον να πούλησε στα τέλη του 2016 τη Formula 1 στη Liberty Media, όμως είχε βρεθεί στο τιμόνι του αθλήματος σχεδόν για σαράντα χρόνια, οπότε η άποψή του έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.