Είστε εδώ

Αγώνες

Ντακάρ-8η Ειδική Διαδρομή : Ο Λεμπ στην κορυφή της κατάταξης

του Motori Reporter

Η μάχη για την πολυπόθητη νίκη στο Ντακάρ ανάμεσα στους Σεμπαστιάν Λεμπ και Στεφάν Πετερανσέλ καλά κρατεί.

Αυτή τη φορά ήταν η σειρά του Αλσατού οδηγού να κατακτήσει την πρώτη θέση στην 8η Ειδική Διαδρομή του Ντακάρ, σκαρφαλώνοντας παράλληλα στην κορυφή της γενικής κατάταξης. Για να συμβεί αυτό, ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC, κατόρθωσε να περάσει στο δεύτερο σκέλος της Ε.Δ. τον ομόσταυλό του στην ομάδα της Peugeot, ο οποίος τερμάτισε στη δεύτερη θέση με διαφορά 3’35”. Μάλιστα η διαφορά σε κάποιο σημείο έφτασε τα 5 λεπτά, αλλά ο μικρόσωμος Γάλλος οδηγός είχε κλατάρισμα, χάνοντας χρόνο. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Συρίλ Ντεσπρέ, που ανέβηκε μία θέση και στη γενική κατάταξη, δείχνοντας με εμφατικό τρόπο ότι τα Peugeot 3008 DKR έχουν τον πρώτο λόγο για να κάνουν το 1-2-3. Στις πιο πίσω θέσεις ακολουθούν οι Νάνι Ρόμα (Toyota Hilux), Μίκο Χίρβονεν (X-Raid MINI) και Ζινιέ Ντε Βιλιέ (Toyota Hilux). Να αναφέρουμε ότι το μήκος της 8ης Ειδικής Διαδρομής, που ξεκινούσε από το Ουγιούνι της Βολιβίας με τερματισμό την πόλη Σάλτα της Αργεντινής κανονικά ήταν 492 χλμ., αλλά λόγω της έντονης βροχόπτωσης, οι οργανωτές μείωσαν το πρώτο σκέλος επί βολιβιανού εδάφους κατά 73 χλμ.

Στις μοτοσικλέτες δεν έχει αλλάξει κάτι, καθώς στην πρώτη θέση παραμένει ο Βρετανός Σάντερλαντ (KTM), με τους Κουϊντανίγια (Husqvarna) και Φαν Μπέβερεν (Yamaha) να κλείνουν την τριάδα.

Η επόμενη Ειδική Διαδρομή ξεκινά από την Σάλτα για να καταλήξει στο Κιλετσίτο, διανύοντας συνολικά 977 χλμ. Οι διοργανωτές του αγώνα την έχουν βαφτίσει “The Super Belén” με το χρονομετρημένο τμήμα να φτάνει τα 400 χλμ. Είναι μια μεγάλη διαδρομή με πολλές τεχνικές προκλήσεις στην πλοήγηση.

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Ράλι Ιπρ

Τον αγώνα της πατρίδας τους τίμησαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και οδηγώντας το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Βελγικής αντιπροσωπείας κέρδισαν το ράλι Ιπρ. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai Motorsport «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους στις 15 από τις 23 Ειδικές Διαδρομές .

Pirelli P Zero Velo

Στο πλαίσιο του Γαλλικού Γκραν Πρι, η Pirelli παρουσίασε το καινούργιο ελαστικό για το αγωνιστικό ποδήλατο, το P Zero Velo. Ένα ελαστικό που για την εξέλιξή του συμπληρώθηκε ένας κύκλος δύο χρόνων. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η πίστα του Λε Καστελέ, εκεί όπου διεξάγεται το Γαλλικό Γκραν Πρι στις 24 Ιουνίου,  είναι από τις πιο τεχνικές, καθώς συνδυάζει υψηλές ταχύτητες με διαρκή εναλλαγή στροφών. 

Η τελική ταχύτητα στην πίστα των 5.861 χλμ. με τις 15 στροφές θα ξεπεράσει τα 330 χλμ. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Αν και διαξάγεται πρώτη φορά το Γαλλικό Γκραν Πρι με αυτών των κανονισμών μονοθέσια της Formula 1, εντούτοις από τις δοκιμές προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Rotax MAX Challenge

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά από 10 χρόνια απουσίας του γαλλικού Γκραν Πρι από το καλεντάρι της Formula 1 και 28 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα που έγινε στην πίστα Paul Ricard ολοκληρώθηκαν οι πρώτες κατατακτήριες για τον αγώνα του 2018.

Skoda

Ο καταμερισμός σημαντικών αρμοδιοτήτων στον Όμιλο Volkswagen επεκτείνεται και στη Skoda.

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.