Είστε εδώ

Αγώνες

Monza rally show : Mε 59 αυτοκίνητα της κατηγορίας R5

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Να πούμε ότι δεν ζηλεύουμε, θα είναι ψέμα, ότι δεν στενοχωριόμαστε, ακόμα μεγαλύτερο ψέμα. 

Όμως αυτή είναι η πραγματικότητα. Από τη μια να βλέπεις τους ελληνικούς αγώνες που είναι κυριολεκτικά στον πάτο λόγω διοίκησης της ΟΜΑΕ που έχασε ότι ήταν πιο σημαντικό στο ελληνικό motorsport, το ράλι Ακρόπολις και από την άλλη σε έναν αγώνα show στην Ιταλία να συμμετέχουν 59 αυτοκίνητα της κατηγορίας R5. 

Ναι καλά διαβάσατε 59 αυτοκίνητα R5 πλέον των 18 ιστορικών για το Monza rally show που διεξάγεται 6/7/8 Δεκεμβρίου. 

Και δεν είναι μόνο τα αυτοκίνητα, αλλά στις συμμετοχές υπάρχουν πολύ βαριά ονόματα όπως  των Ντάνι Σόρδο, Αντρέας Μίκεσλεν, Κραιγκ Μπριν που φέρνουν αέρα WRC, την παλιά δόξα του Ιταλικού πρωταθλήματος αλλά και του Ευρωπαϊκού (επι καλώ εποχών, όχι όπως είναι τα τελευταία χρόνια υποβαθμισμένο)τον Πιέρο Λόνγκι, τους σημερινούς πρωταγωνιστές του ιταλικού πρωταθλήματος, Λούκα Ροσέτι, Αντρέα Κρουνιόλα, Αντρέα Νουσίτα, ο πρώην οδηγός της Formula 1 Άλεξ Κάφι, δίνουν το παρών στο Monza rally show που εξελίσσεται στην Ιταλική θρυλική πίστα, όπου την περασμένη χρονιά το είχαν παρακολουθήσει περισσότεροι από 60.000 θεατές. 

Θα μας πείτε τεράστιο κράτος η Ιταλία με πληθυσμό 40 εκατομμύρια που δεν μπορεί να συγκριθεί με την Ελλάδα των 9 εκατομμυρίων. Φυσικά και δεν μπορεί, αλλά έχει μεγάλη διαφορά από το αντι να πηγαίνεις μπροστά να κάνεις βήματα πίσω. 

Και οι ελληνικοί αγώνες έχουν κάνει βήματα πίσω.

Αυτό γίνεται αντιληπτό-δυστυχώς- από την έλλειψη χορηγών, τα ελάχιστα καινούργια αυτοκίνητα, αλλά και από το πώς διοργανώνονται αγώνες.  

Για την ιστορία ο αγώνας περιλαμβάνει 8 Ειδικές Διαδρομές, όλες στην πίστα της Μόντσα, συνολικού μήκους 159.24 χλμ. 

Σχετικά άρθρα

AΣΜΑ αγωνιστικό σωματείο

Τη χειρότερη στιγμή διανύει ο χώρος του ελληνικού motorsport με τα ξίφη να διασταυρώνονται ακόμα και μεταξύ των σωματείων. Είναι όμως λυπηρό στο που φτάσανε οι ελληνικοί αγώνες. Φυσικά όχι τυχαία…

Nissan Leaf Nismo RC

Το αγωνιστικό ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Nissan, το Leaf Nismo RC, πάτησε για πρώτη φορά Ευρώπη και συγκεκριμένα στην πίστα Ρικάρντο Τόρμο στη Βαλένθια της Ισπανίας. 

SEAT

Ακόμα ένα σημαντικό βήμα πραγματοποίησε η SEAT προς το στόχο της που είναι να προάγει νέες και εναλλακτικές λύσεις για την κινητικότητα εντός των αστικών κέντρων.

Hλεκτρικά αυτοκίνητα

Η κυβέρνηση μελετά με γοργό ρυθμό την παροχή κινήτρων για απόκτηση και χρήση ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Πριν από λίγο δόθηκε και η ομιλία της Αλεξάνδρας Σδούκου Γενικής Γραμματέως Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών στο συνέδριο Electromobility 2020.

Formula 1: Η Aston Martin στη θέση της Mercedes;

Τις τελευταίες ημέρες σε διάφορες γωνιές του internet κυκλοφορεί μία φήμη η οποία μπορεί εκ πρώτης όψεως να μοιάζει σχεδόν τρελή και βγαλμένη από σενάριο επιστημονικής φαντασίας, αλλά στη Formula 1 έχουμε δει επανειλημμένως να γίνονται πράγματα που θεωρούνταν απίθανα.

Toyota

Η Toyota μας έχει παρουσιάσει διάφορα σκάφη προσεγγίζοντας έτσι τους φίλους της θάλασσας.

Aγορά premium κατηγορίας

Για άλλη μια χρονιά -2019- η Mercedes έκοψε πρώτη το νήμα στην κατηγορία των premium μοντέλων στη χώρα μας με 4.523 ταξινομήσεις με ποσοστό 3.93%.

Στη δεύτερη θέση η Audi με 4.035 μονάδες και ποσοστό 3.51 % και τρίτη η BMW με 3.401 ταξινομήσεις και ποσοστό 2.96%.

Subaru

Η Subaru μέχρι τώρα δεν έχει υιοθετήσει την ηλεκτροκίνηση στο βαθμό που το έχουν κάνει άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όμως πλέον θέτει ως στόχο μέχρι το 2030 το 40% των πωλήσεών της να προέρχεται από υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Skoda

Για έκτη συνεχόμενη χρονιά η Skoda κατάφερε και το 2019 να σπάσει το φράγμα του 1 εκατομμυρίου στις παγκόσμιες πωλήσεις της.

Aston Martin DBX

Μπορεί τα περισσότερα πολυτελή SUV μεταξύ των οποίων είναι και η Aston Martin DBX να μην οδηγούνται σχεδόν ποτέ σε εκτός δρόμου διαδρομές, όμως αυτό δε σημαίνει ότι δεν έχουν τις απαραίτητες ικανότητες, όπως μπορούμε να δούμε στο βίντεο που ακολουθεί.