Είστε εδώ

Αγώνες

Lamborghini Urus ST-X Concept: Αγωνιστική σε πίστα και off-road διαδρομές

του Γιώργου Ψαρρά

Ένα μεγάλο SUV δύσκολα ονειρεύεσαι να το οδηγήσεις σε πίστα, εκτός και αν είναι η Lamborghini Urus, η οποία πλέον απέκτησε δική της αγωνιστική «φόρμα».

Αναφερόμαστε στη νέα πρωτότυπη Urus ST-X, η οποία αποτελεί την αγωνιστική έκδοση του πρώτου SUV στην ιστορία της Lamborghini. Ο λόγος που δημιουργήθηκε η νέα Urus ST-X Concept είναι για να λάβει μέρος σε ένα νέο πρωτάθλημα της φίρμας, το οποίο θα συνδυάζει αγώνα σε πίστα, αλλά και σε off-road διαδρομή. Το εν λόγω πρωτάθλημα θα κάνει πρεμιέρα σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή το 2020 σε πίστες που πληρούν τις προδιαγραφές της FIA.

H Lamborghini στους συμμετέχοντες θα προσφέρει το νέο της πρόγραμμα που ονομάζεται «φτάσε και οδήγα», καθώς θα προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο που θα περιλαμβάνει αυτοκίνητο και τεχνική υποστήριξη καθ’ όλη τη διάρκεια του αγωνιστικού Σαββατοκύριακου.

Η νέα Urus ST-X Concept έχει δημιουργηθεί με τη τεχνογνωσία του Squadra Corsa, του αγωνιστικού τμήματος της Lamborghini. Σύμφωνα με τα κριτήρια ασφαλείας της FIA διαθέτει roll cage, σύστημα πυρόσβεσης και FT3 ρεζερβουάρ. Είναι βαμμένη με τη ματ πράσινη απόχρωση ονόματι “Verde Mantis”.

Το εμπρός καπό της διαθέτει ανθρακόνημα και μεγάλες εισαγωγές αέρα για τη ψύξη του V8 twin-turbo κινητήρα των 4.0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 650 ίππους και 850 Nm ροπής. Οι επιδόσεις της νέας Urus ST-X Concept προς το παρόν δεν είναι γνωστές.

Παράλληλα τοποθετήθηκε αεροτομή οροφής, αγωνιστική εξάτμιση με εξάγωνη σχεδίαση και ζάντες 21 ιντσών που φορούν ελαστικά της Pirelli. To βάρος της Urus ST-X Concept σε σύγκριση με το μοντέλο παραγωγής εκτιμάται ότι έχει μειωθεί κατά 25%.

Το ντεμπούτο της σε πίστα η νέα Urus ST-X Concept σκοπεύει να το κάνει το 2019 στο πλαίσιο των παγκόσμιων τελικών της Lamborghini.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

BMW iNEXT

Καθώς διεισδύουμε σταδιακά στα ενδότερα της επερχόμενη BMW iNEXT, βλέπουμε ότι ο εσωτερικός της σχεδιασμός μας επιφυλάσσει εκπλήξεις.

Toyota-ΒΥD

Έχει γίνει ξεκάθαρο πλέον ότι η μετάβαση στην επερχόμενη εποχή της ηλεκτροκίνησης επιβάλει τη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών για τη σχετική έρευνα και ανάπτυξη, καθώς το κόστος είναι πολύ μεγάλο.

Ράλι Ρώμης-2ος σκέλος

Το 2ο σκέλος του ράλι Ρώμης, 5ος γύρος του ERC αποτελείτο από 10 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές  συνολικού μήκους 81,68 χλμ. 

Και τις 10 Ειδικές Διαδρομές του β’ σκέλους τις κέρδισε ένα πλήρωμα. Οι Γκρουνιόλα-Ομέτο με Skoda Fabia R5, όμως δεν κέρδισαν…

Έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων εντελως ξαφνικά στα 66 χρόνια του ο Λάκης. Εκεί που αναρτούσε διαφορά θέματα από τις εκδρομές που διοργάνωνε.

Ράλι Ρώμης-1ο σκέλος

Με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να διασχίζουν το Κολοσσαίο στην «καρδιά» της Ρώμης, ξεκίνησε ο 2ος κύκλος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι με τον ομώνυμο αγώνα. 

Το ράλι Ρώμης είναι ο 5ος γύρος του ERC με ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές. 

Βάλτερι Μπότας

Η silly season έχει ξεκινήσει για τα καλά στη Formula 1 αφού πλέον εκτός από τα διάφορα δημοσιεύματα για πιθανές μετακινήσεις, έχουν αρχίσει και οι οδηγοί να απαντάνε σε κάποια από αυτά και να ρίχνουν ή να κόβουν γέφυρες, ανάλογα με το τι θέλουν να πετύχουν.

Νέο κιβώτιο από τη Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο για υβριδικά μοντέλα με το οποίο υπόσχεται ταχύτερες, ομαλότερες και πιο ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων το οποίο ονομάζεται Active Shift Control (ASC).

Skoda

To επόμενο στάδιο μετά την επικαιροποίηση ενός μοντέλου είναι να μπει στη γραμμή παραγωγής, κάτι που μόλις έπραξε η Skoda με τη Superb.

McLaren

Κάθε McLaren F1 αποτελεί κάτι το ξεχωριστό αφού η βρετανική μάρκα παρήγαγε μόλις 106 μονάδες με τις 64 από αυτές να έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν νόμιμα στο δρόμο, οπότε οι τιμές τους εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη, κάθε φορά που μία από αυτές βγαίνει σε δημοπρασία.

Haas

Οι κακές εμφανίσεις του Γκροζάν στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος του 2018 αλλά και στο φετινό θέτουν σε κίνδυνο τη θέση του στην ομάδα της Haas με το Γκραν Πρι της Βρετανίας να επιδεινώνει τη θέση του.