Είστε εδώ

Αγώνες

Lamborghini Urus ST-X Concept: Αγωνιστική σε πίστα και off-road διαδρομές

του Γιώργου Ψαρρά

Ένα μεγάλο SUV δύσκολα ονειρεύεσαι να το οδηγήσεις σε πίστα, εκτός και αν είναι η Lamborghini Urus, η οποία πλέον απέκτησε δική της αγωνιστική «φόρμα».

Αναφερόμαστε στη νέα πρωτότυπη Urus ST-X, η οποία αποτελεί την αγωνιστική έκδοση του πρώτου SUV στην ιστορία της Lamborghini. Ο λόγος που δημιουργήθηκε η νέα Urus ST-X Concept είναι για να λάβει μέρος σε ένα νέο πρωτάθλημα της φίρμας, το οποίο θα συνδυάζει αγώνα σε πίστα, αλλά και σε off-road διαδρομή. Το εν λόγω πρωτάθλημα θα κάνει πρεμιέρα σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή το 2020 σε πίστες που πληρούν τις προδιαγραφές της FIA.

H Lamborghini στους συμμετέχοντες θα προσφέρει το νέο της πρόγραμμα που ονομάζεται «φτάσε και οδήγα», καθώς θα προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο που θα περιλαμβάνει αυτοκίνητο και τεχνική υποστήριξη καθ’ όλη τη διάρκεια του αγωνιστικού Σαββατοκύριακου.

Η νέα Urus ST-X Concept έχει δημιουργηθεί με τη τεχνογνωσία του Squadra Corsa, του αγωνιστικού τμήματος της Lamborghini. Σύμφωνα με τα κριτήρια ασφαλείας της FIA διαθέτει roll cage, σύστημα πυρόσβεσης και FT3 ρεζερβουάρ. Είναι βαμμένη με τη ματ πράσινη απόχρωση ονόματι “Verde Mantis”.

Το εμπρός καπό της διαθέτει ανθρακόνημα και μεγάλες εισαγωγές αέρα για τη ψύξη του V8 twin-turbo κινητήρα των 4.0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 650 ίππους και 850 Nm ροπής. Οι επιδόσεις της νέας Urus ST-X Concept προς το παρόν δεν είναι γνωστές.

Παράλληλα τοποθετήθηκε αεροτομή οροφής, αγωνιστική εξάτμιση με εξάγωνη σχεδίαση και ζάντες 21 ιντσών που φορούν ελαστικά της Pirelli. To βάρος της Urus ST-X Concept σε σύγκριση με το μοντέλο παραγωγής εκτιμάται ότι έχει μειωθεί κατά 25%.

Το ντεμπούτο της σε πίστα η νέα Urus ST-X Concept σκοπεύει να το κάνει το 2019 στο πλαίσιο των παγκόσμιων τελικών της Lamborghini.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Opel

Μια καινοτόμα υπηρεσία προσφέρει πλέον η Opel στους πελάτες της, καθώς τους ενημερώνει διαρκώς για την πορεία του αυτοκινήτου τους όσο αυτό βρίσκεται μέσα στο συνεργείο.

Mazda ΜΧ-5

Το διθέσιο roadster της Mazda γίνεται 30 ετών και η ιαπωνική μάρκα το γιορτάζει με τη δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης η οποία ονομάζεται 30th Anniversary και θα παραχθεί σε περιορισμένη ποσότητα.

SEAT Leon

Σύμφωνα με τη SEAT υπάρχει ένα κοινός παρονομαστής ανάμεσα στο Leon και στον υπερσιβηρικό σιδηρόδρομο των 9.288 χλμ., ο οποίος κατασκευάστηκε μεταξύ του 1891 και του 1916, ενώ φτάνει από τη Μόσχα στο Βλαδιβοστόκ.

Suzuki Ignis 1.2 FWD

Βρεθήκαμε για ακόμα μία φορά πίσω από το τιμόνι του Suzuki Ignis, ενός από τα πιο μικρά crossover της αγοράς, το οποίο μάλιστα διατίθεται σε έκδοση με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Bugatti

Η Bugatti βρίσκεται σε μία περίοδο όπου κάθε μερικούς μήνες, παρουσιάζει κάτι νέο, με το οποίο συναρπάζει τους φίλους της αυτοκίνησης, άλλοτε με την πολυτέλεια και τη μοναδικότητα των δημιουργιών της και άλλοτε με την ταχύτητά τους.

Mercedes

Όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες αφήνουν ελεύθερους τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν κάποιο πρωτότυπο, τότε εκείνοι δείχνουν το πόσο καινοτόμες, ιδιαίτερες αλλά και όμορφες ιδέες έχουν.

Volkswagen Beetle

Μπορεί η Volkswagen να τερμάτισε την παραγωγή του εμβληματικού Beetle, ωστόσο το αειθαλές σχήμα του παραμένει αντικείμενο λατρείας ακόμα και στο χώρο της υψηλής ραπτικής.

Land Rover

H πλήρης ανακατασκευή του συγκεκριμένου Land Rover είχε ιστορική αλλά και συναισθηματική αξία για τη βρετανική εταιρεία, καθώς πρόκειται για το πρώτο μοντέλο που παρουσίασε.

Ferrari

Η Ferrari αναφέρει ότι δεν ενδιαφέρεται να αυξήσει την ετήσια παραγωγή της και κατά συνέπεια να βελτιώσει τους πίνακες των πωλήσεων που καταγράφει, προκειμένου να συνεχίσουν τα μοντέλα της να είναι το ίδιο επιθυμητά και στο μέλλον.

Ράλι ΔΕΘ

Οι Κρητικοί Αναπολιωτάκης-Τσιούκας με το Ford Fiesta R5 είναι οι νικητές του ράλι ΔΕΘ, αγώνας που προσμετρούσε στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι ασφάλτου, καθώς και στο αντίστοιχο κύπελλο ασφάλτου ράλι Βορείου Ελλάδας.