Είστε εδώ

Αγώνες

Lamborghini: Μπαίνουν στο Λε Μαν οι Ιταλοί;

του Σωτήριου Χάλλα

Η διοργανώτρια αρχή του παγκοσμίου πρωταθλήματος αντοχής (WEC) στου οποίου το πρόγραμμα ανήκουν και οι 24 ώρες του Λε Μαν, έχει αποφασίσει να καταργήσει την κατηγορία LMP1 και να την αντικαταστήσει με μία για hypercars.

Άλλωστε, τα τελευταία χρόνια τα hypercars γίνονται ολοένα και ισχυρότερα ενώ πληθαίνει και ο αριθμός τους. Με αυτόν τον τρόπο, στον αγώνα θα μπορεί να συμμετέχει μεγαλύτερος αριθμών κατασκευαστών, με μερικά παραδείγματα να είναι οι Aston Martin, Toyota και Scuderia Cameron Glickenhaus, οι οποίες έχουν ήδη επιβεβαιώσει την είσοδό τους. Τώρα, το ίδιο σκέφτεται να κάνει και η Lamborghini.

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης στο πλαίσιο του φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood, ο επικεφαλής της ιταλικής μάρκας, Στέφανο Ντομενικάλι, είπε ότι οι άνθρωποι της εταιρείας εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο της εισόδου στο Λε Μαν.

Ο Ντομενικάλι είπε ότι η εταιρεία δεν έχει τα κεφάλαια για να δημιουργήσει ένα πρωτότυπο το οποίο θα ικανοποιούσε όλα τα κριτήρια, όμως μπορεί να χρησιμοποιήσει ως βάση το SC18, ένα μοντέλο που δημιουργήθηκε μόνο μία φορά, κατά παραγγελία και βασίζεται στην Aventador SVJ Coupe.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς της νέας κατηγορίας, οι κατασκευαστές πρέπει να συμμετέχουν με αυτοκίνητα που βασίζονται σε εκδόσεις δρόμου, από τα οποία θα έχουν παραχθεί τουλάχιστον 20 μονάδες σε διάστημα δύο ετών. Το βάρος δεν μπορεί να ξεπερνάει τα 1.100 κιλά και η μέση ισχύς τους 750 ίππους. Τα υβριδικά συστήματα δεν είναι υποχρεωτικά αλλά μπορούν να χρησιμοποιηθούν με την προϋπόθεση ότι δεν αποδίδουν πάνω από 272 ίππους.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Τουρκίας-3ο σκέλος

Το 3ο και τελευταίο σκέλος του ράλι Τουρκίας περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές, 38,62 χλμ. 

H τελευταία Ειδική Διαδρομή, η power stage που δίνει έξτρα βαθμούς στους 5 ταχύτερους είναι 7,05 χλμ. 

Lamborghini Sian FKP 37

Τι να σημαίνει άραγε το FKR 37 που χαρακτηρίζει το νέο μοντέλο το οποίο αποκάλυψε σε παγκόσμια πρώτη η Lamborghini στην έκθεση της Φρανκφούρτης. 

Pirelli P Zero

Η μεγαλύτερη αλλαγή στους κανονισμούς στη Formula 1 θα έρθει το 2021. 

Και αυτή η αλλαγή έχει να κάνει με τα ελαστικά που από 13 ιντσών με υψηλό προφίλ, θα περάσουν στα ελαστικά 18 ιντσών με χαμηλό προφίλ.

Ράλι Τουρκίας-2ο σκέλος

Και όμως τα Citroen boys συνεχίζουν αλώβητα τον αγώνα, τη στιγμή που ο Τάνακ εγκατέλειψε από ηλεκτρονικά και ο Νεβίλ συνεχίζει μεν, αλλά πολύ πίσω δε λόγω εξόδου. 

Ράλι Τουρκίας-2ο σκέλος

Η ηλεκτρονική μονάδα του Toyota Yaris WRC έθεσε εκτός τους πρωτοπόρους της βαθμολογίας Τάνακ-Γιερβόγια πριν την ολοκλήρωση του 2ου σκέλους στο ράλι Τουρκίας. 

Ράλι Τουρκίας-2ο σκέλος

Το δεύτερο σκέλος του ράλι Τουρκίας δεν ξεκίνησε καλά για τους Νεβίλ-Γκιλσούλ.

Στην 1η Ειδική Διαδρομή σε μια κλειστή στροφή ο Νεβίλ λόγω σκόνης δεν είδε την πέτρα που «καραδοκούσε». Με αποτέλεσμα να βγουν από το δρόμο, να χάσουν 4 λεπτά και να πέσουν πολύ πίσω στην γενική κατάταξη. 

Μεταγραφικό παζάρι

Αυτή τη στιγμή, είναι λίγες οι θέσεις στη Formula 1 που δεν έχουν καλυφτεί για την επόμενη χρονιά και μία από τις πιο επιθυμητές, είναι εκείνη που αυτή τη στιγμή καταλαμβάνει ο Ρομέν Γκροζάν, στην ομάδα της Haas.

Tesla

Σχεδόν όλες οι εταιρείες που κατασκευάζουν αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων περνάνε από το Νίρμπουργκρινγκ για να κάνουν χρόνο ή ακόμα και κάποιο ρεκόρ, όμως μέχρι τώρα η Tesla έδειχνε να αδιαφορεί πλήρως για την εμβληματική πίστα.

SEAT

Την εταιρική της κοινωνική ευθύνη απέδειξε για ακόμα μια φορά η SEAT με μια κίνηση που στόχο έχει να ωφελήσει το περιβάλλον.

Ράλι ΔΕΘ

Όταν τις συμμετοχές κοσμούν αυτοκίνητα που βλέπουμε σε αγώνες του WRC, άρωμα Ευρώπης φέρνουν και στα λιμνάζοντα νερά των Ελληνικών αγώνων.