Είστε εδώ

Αγώνες

Lamborghini: Μπαίνουν στο Λε Μαν οι Ιταλοί;

του Σωτήριου Χάλλα

Η διοργανώτρια αρχή του παγκοσμίου πρωταθλήματος αντοχής (WEC) στου οποίου το πρόγραμμα ανήκουν και οι 24 ώρες του Λε Μαν, έχει αποφασίσει να καταργήσει την κατηγορία LMP1 και να την αντικαταστήσει με μία για hypercars.

Άλλωστε, τα τελευταία χρόνια τα hypercars γίνονται ολοένα και ισχυρότερα ενώ πληθαίνει και ο αριθμός τους. Με αυτόν τον τρόπο, στον αγώνα θα μπορεί να συμμετέχει μεγαλύτερος αριθμών κατασκευαστών, με μερικά παραδείγματα να είναι οι Aston Martin, Toyota και Scuderia Cameron Glickenhaus, οι οποίες έχουν ήδη επιβεβαιώσει την είσοδό τους. Τώρα, το ίδιο σκέφτεται να κάνει και η Lamborghini.

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης στο πλαίσιο του φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood, ο επικεφαλής της ιταλικής μάρκας, Στέφανο Ντομενικάλι, είπε ότι οι άνθρωποι της εταιρείας εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο της εισόδου στο Λε Μαν.

Ο Ντομενικάλι είπε ότι η εταιρεία δεν έχει τα κεφάλαια για να δημιουργήσει ένα πρωτότυπο το οποίο θα ικανοποιούσε όλα τα κριτήρια, όμως μπορεί να χρησιμοποιήσει ως βάση το SC18, ένα μοντέλο που δημιουργήθηκε μόνο μία φορά, κατά παραγγελία και βασίζεται στην Aventador SVJ Coupe.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς της νέας κατηγορίας, οι κατασκευαστές πρέπει να συμμετέχουν με αυτοκίνητα που βασίζονται σε εκδόσεις δρόμου, από τα οποία θα έχουν παραχθεί τουλάχιστον 20 μονάδες σε διάστημα δύο ετών. Το βάρος δεν μπορεί να ξεπερνάει τα 1.100 κιλά και η μέση ισχύς τους 750 ίππους. Τα υβριδικά συστήματα δεν είναι υποχρεωτικά αλλά μπορούν να χρησιμοποιηθούν με την προϋπόθεση ότι δεν αποδίδουν πάνω από 272 ίππους.

Σχετικά άρθρα

Tesla

Η Tesla είναι βάσει χρηματιστηριακής αξίας η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις είναι πολύ χαμηλότερες από τους περισσότερους ανταγωνιστές της.

Νέα Skoda Octavia RS

Οι πληροφορίες που ήθελαν την ισχυρότερη έκδοση RS της νέας Octavia να συνδυάζεται με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, τελικά επιβεβαιώθηκαν από την ίδια τη Skoda.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Το μεγαλύτερο σκέλος του ράλι Μόντε Κάρλο με 122 χλμ. Ειδικών Διαδρομών ολοκληρώθηκε με τους Οζιέ-Ινγκρασιά να έχουν φέρει το Toyota Υaris WRC στην πρώτη θέση.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Στο νοσοκομείο της πόλης Γκαπ θαπεράσουν τη νύχτα της Παρασκευής 24 Ιανουαρίου, οι Τάνακ-Γιαρβόεγια ύστερα από τις υποδείξεις των θεραπόντωνιατρών, με πιθανό εξιτήριο Σάββατο πρωί. 

ΔΑΑ

Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», σε συνεργασία  με το Μουσείο Μπενάκη, παρουσιάζει την έκθεση «Του Κόσμου τα Παιχνίδια» από τις συλλογές του Μουσείου Μπενάκη Παιχνιδιών.

Ford

Παρά τη μείωση των πωλήσεων στα μοντέλα τριών όγκων λόγω της “επέλασης” των SUV,  υπάρχουν ακόμα κάποιες προτάσεις οι οποίες συνεχίζουν την παρουσία τους στο χώρο, όπως είναι το Ford Mondeo.

Νέο SEAT Leon

Μόλις τέσσερις μέρες μας χωρίζουν από την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου SEAT Leon, το οποίο προσπάθησε με κάθε τρόπο να κρατήσει μυστική τη σχεδιαστική του ταυτότητα.

WRC-ράλι Μόντε Κάρλο

Το ηλεκτρονικό κοντέρ έδειξε 170 χλμ./ώρα τη στιγμή που οι Τάνακ-Γιερβέογια είχαν την έξοδο στο 9ο χλμ. της 4ης Ειδικής Διαδρομής μήκους 20.68 χλμ. με ύψος 1.200 μ. από την επιφάνεια της θάλασσας.

Kia

H αναπτυσσόμενη αγορά της Ινδίας προσελκύει μεγάλους Ευρωπαίους κατασκευαστές, ενώ σίγουρα η επερχόμενη Έκθεση Αυτοκινήτου Auto Expo 2020 (5-12 Φεβρουαρίου) στο Νέο Δελχί θα έχει ενδιαφέρον.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Το 2ο σκέλος της Παρασκευής 24 Ιανουαρίου είναι το μεγαλύτερο του αγώνα. Περιλαμβάνει 6 Ειδικές Διαδρομές (3 επαναλαμβανόμενες) συνολικού μήκους 122.58 χλμ.

Με τι επιλογές ελαστικών ξεκίνησαν όμως τα εργοστασιακά πληρώματα για το πρώτο “loop” της Παρασκευής.