Είστε εδώ

Αγώνες

IAME Series Greece: Δυνατές μάχες στην Πάτρα

Ο 2ος γύρος του IAME Series Greece διεξήχθη στην πίστα «Kartmania», στα Βραχναίικα της Πάτρας με οργανωτή τον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Πατρών (ΑΟΠ).

38 ήταν οι συμμετοχές στις διάφορες κατηγορίες. Αναλυτικά στην κατηγορία X30 MINI (8-12 ετών), οι έντεκα μικροί  καρτίστες έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, με νικητή τον Γιώργο Ντεντόπουλο (#29, Athens Kart Shop, Tecno), με δεύτερο τον αδερφό του Βαγγέλη Ντεντόπουλο (#16, Athens Kart Shop, Tecno) και Χρήστο Καραβαγγέλη (#60, Athens Kart Shop, Tecno) που παράλληλα ήταν ταχύτερος στην κλάση Mini B (8-10 ετών). Σε αυτή ακολούθησαν ο Βασίλης Μαλαμής (#77, Speed Force, Exprit) που μάλιστα ήταν ταχύτερος όλων σε χρονομετρημένα και προκριματικούς, καθώς και ο Φαίδωνας Παπαφιλίππου (#76, Speed Force, Exprit).

Στην X30 JUNIOR (12-14 ετών) στο πρώτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Στυλιανός Πετρίσης (#125, Galaxy Motorsports, Parolin). Δεύτερος ήταν ο Γιάννης Ντάφος (#134, Praga Zahos Karting, Praga) και τρίτος ο Αντρέας Σπανός (#135, Zahos Karting, Praga).

Ακόμα πιο ανατρεπτική ήταν η μάχη στην κατηγορία X30 SENIOR (από 14 ετών), που ήταν και η πολυπληθέστερη αφού στο grid παρατάχθηκαν δεκαπέντε οδηγοί, οι πέντε εκ των οποίων ανήκαν στην κλάση MASTER (που είναι αφιερωμένη σε αθλητές άνω των 30 ετών).

Ήταν η μοναδική κατηγορία που είδαμε διαφορετικούς νικητές στα Προκριματικά Σκέλη και τον Τελικό. Αυτός που πανηγύρισε στο φινάλε ήταν ο «guest star» του αγώνας της Πάτρας, ο πρωταθλητής στο CIK-FIA Karting Academy Trophy 2017, Βέλγος Xavier Handsaeme (#202, K.R., Tony Kart).

Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Γιάννης Καρδαμάκης (#277, Speed Force, Exprit) και Γιώργος Βασιλείου (CRG Maxter Hellas, CRG), ενώ στην Κλάση Master επικράτησε ο Φώτης Δούβρης (#328, GRT, Birel), με τους Χρήστο Δούβρη (#333, GRT, Birel) και Νικόλαο Δημητρόπουλο (#386, GRT, Birel) να ακολουθούν.

Στην κατηγορία X30 SUPER (από 15 ετών) με τους εντυπωσιακούς κινητήρες των 175cc, νικητής αναδείχθηκε ο Φίλιππος Καλέσης (PRT Motorsport, Tony Kart) με τους Χρήστο Σαγανά (#431, Galaxy Motorsport, Parolin) και Αλέξανδρο Ντάρσυ (#433, Athens Kart Shop, Exprit) να τον ακολουθούν.

Η συνέχεια σε δυόμιση περίπου μήνες, με τον τρίτο και τον τέταρτο αγώνα της σεζόν να διεξάγονται στην πίστα Kartodromo των Αφιδνών στις 6 και 7 Ιουλίου.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.