Είστε εδώ

Αγώνες

ΕΠΑ-Σωκράτης Τσολακίδης : Πρωταθλητής–πρόεδρος

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ή αν προτιμάτε πρόεδρος και πρωταθλητής. Αν και η σειρά των λέξεων έχει ελάχιστη σημασία.

Ο Θεσσαλονικιός λοιπόν Σωκράτης Τσολακίδης είναι ο νέος πρόεδρος της ΕΠΑ (Επιτροπή Αγώνων), σύμφωνα με την ψήφο των μελών του νέου Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Όσοι έχουν γνωρίσει τον Σωκράτη Τσολακίδη μέσα από τους αγώνες ίσως γνωρίζουν ότι ο Θεσσαλονικιός δεν «μασάει» τα λόγια του, ενώ δεν διστάζει να τα «βάλει» ακόμα και με τον ίδιο το Θεό.

Πεισματάρης και λάτρης των αγώνων, έχοντας στα χέρια του την προεδρία της ΕΠΑ του δίνεται η ευκαιρία να αλλάξει το θολό τοπίο των αγώνων.

Παρέλαβε όμως τη σκυτάλη από την προηγούμενη ΕΠΑ, οπότε έχει διπλή δουλειά. Θα μπορέσει άραγε να μειώσει τον αριθμό των αγώνων, καθώς γίνονται 190 περίπου αγώνες αυτοκινήτου στη χώρα μας που κατά την άποψή μας είναι παρά πολλοί.

Θα μπορέσει άραγε να δώσει το πράσινο φως σε σωματεία στο να διοργανώσουν σωστούς αγώνες από πλευράς ασφάλειας και επικοινωνίας. αλλά και με σημαντικό αριθμό συμμετεχόντων;

Οι δικοί του άνθρωποι λένε ότι ο Σωκράτης είναι αποφασισμένος να αλλάξει τα πράγματα. Γνωρίζει πολύ καλά τα της «Αθήνας», ποιοι δουλεύουν στην ΟΜΑΕ, ποιοι είναι φερέφωνα, ποιοι μπορεί να πάνε το σπορ μπροστά και αυτό μας χαροποιεί, καθώς ο άνεμος που έρχεται από τον Βαρδάρη αναμένεται να είναι σαρωτικός.

Έχει επίσης δίπλα του έναν άσσο στο μανίκι του, τον συμπολίτη του Νικόλα Παυλίδη. Ώριμος, με καθαρές απόψεις, αλλά προπάντων γνώστης.

Ο Τσολακίδης πρέπει τώρα να ξεπεράσει τον σκόπελο στο να επανδρώσει τις επιτροπές στις κατηγορίες των αγώνων.

Σίγουρα το νέο αίμα θα παίξει ρόλο, αλλά ειδικά στα ράλι τα νέα παιδιά δεν έχουν και τόση εμπειρία καθώς υπήρξαν «θύματα» των προηγουμένων διοικήσεων της ΟΜΑΕ , που διοργάνωναν αγώνες για τα σωματεία και όχι για τους αγωνιζόμενους .

Διότι ράλι με μια ή δυο Ειδικές Διαδρομές επαναλαμβανόμενες εμπειρία δεν βγαίνει, αλλά ούτε και οδηγική βελτίωση.

Εξάλλου μην ξεχνάτε ότι δεν υπάρχει και ράλι Ακρόπολις, καθώς το ράλι Ακρόπολις έστω και στο ERC, ήταν και μακάρι να συνεχίσει να είναι το μεγάλο σχολείο των ελληνικών αγώνων.

Ευχή λοιπόν να πετύχει ο Σωκράτης Τσολακίδης και να βγάλει το ελληνικό Motorsport από το τέλμα που έχει πέσει.

Μην ξεχνάμε ότι νέος άνεμος φυσά και στην ΟΜΑΕ με νέο Δ.Σ. έχοντας πλέον πρόεδρο τον Επαμεινώνδα Φατούρο, που σημαίνει ότι το Ελληνικό Motorsport γύρισε σελίδα. 

Πρωτίστως να ξεπεραστεί και το πολύ σοβαρό θέμα του κορωνοϊού, που όχι μόνο πάγωσε κάθε αγωνιστική κίνηση, αλλά μας έβγαλε και από το ρυθμό της καθημερινότητας, χωρίς ουδείς να γνωρίζει το πόσο θα τραβήξει ακόμα ταλαιπωρώντας κοινωνίες…

Σχετικά άρθρα

Πολλοί ιδιοκτήτες κλασικών μοντέλων επιλέγουν να κάνουν τροποποιήσεις στα αυτοκίνητά τους, με πιο συνήθη σκοπό την αύξηση της ισχύος, δραστηριότητα η οποία θα συνεχιστεί παρά τον ερχομό των ηλεκτρικών.

Στη μάχη καταπολέμησης του κορωνοϊού (covid-19) έχουν ριχτεί αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες έχουν αναλάβει την παραγωγή ιατρικού εξοπλισμού, ενώ η Mercedes δεν αποτελεί εξαίρεση.

Το North American International Auto Show (NAIAS), η πιο σημαντική έκθεση αυτοκινήτου που ήταν προγραμματισμένη τον Ιούνιο στη Μέκκα της παγκόσμιας αυτοκίνησης, στο Ντιτρόιτ, αναβλήθηκε, λόγω κορωνοϊού. 

Με τον κορωνοϊκό να θερίζει στην Ιταλία, ο ένας αγώνας μετά τον άλλον, όπως είναι φυσικό, αναβάλλεται.

Έχει αρχίσει να γίνεται μόδα. Το αυτοκίνητο που οδηγούμε καθημερινά, να στολίζει σε κλίμακα ένα μέρος του σπιτιού μας.

Ο Αντρέα Αντάμο είναι ο αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Motorsport. Αυτή την περίοδο το τμήμα υπολειτουργεί καθώς όλοι οι αγώνες έχουν ανασταλεί ή ακυρωθεί λόγω του κορωνοϊού, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία για ανάκριση στον ισχυρό άνδρα της Hyundai Motorsport. 

Lamborghini Urus

Η Ιταλία πλήττεται σφοδρά από την πανδημία του κορωνοϊού. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:

“Για λόγους πρόληψης της εξάπλωσης του COVID-19, ανακοινώνεται η προσωρινή απαγόρευση πτήσεων  από την Ολλανδία και την Γερμανία προς την Ελλάδα και αντίστροφα. 

Μπορεί ο Μπέρνι Έκλεστον να πούλησε στα τέλη του 2016 τη Formula 1 στη Liberty Media, όμως είχε βρεθεί στο τιμόνι του αθλήματος σχεδόν για σαράντα χρόνια, οπότε η άποψή του έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.

Με τα κρούσματα του κορωνοϊού στις Ηνωμένες Πολιτείες να έχουν ξεπεράσει τις 100.000, ο κρατικός μηχανισμός χρειάζεται κάθε βοήθεια που μπορεί να είναι διαθέσιμη, με την Toyota να είναι από τις εταιρείες που αποφάσισαν να συνδράμουν, με μία σειρά από ενέργειες.