Είστε εδώ

Αγώνες

Ανάβαση Πιτίτσας: Γυναικεία ματιά εκ των έσω

Η Βάσω Κουρτίδου συμμετέχει στο πρωτάθλημα αναβάσεων με Toyota Yaris.

Δεμένη στο μπάκετ του οδηγού συναγωνίζεται επί ίσοις όροις με τους άνδρες συναδέλφους της και παλεύει για το καλό πλασάρισμα, την επιτυχία.

Τo motori.gr θα φιλοξενεί τα σχόλια και τις εντυπώσεις της μετά από κάθε αγώνα, για το πώς βίωσε η ίδια αυτή τη μάχη της επικράτησης.

Είναι σίγουρα ενδιαφέρουσα η γυναικεία ματιά εκ των έσω σε έναν “αγαπημένο” χώρο των ανδρών.

Ανάβαση Πιτίτσας 10-11 Νοεμβρίου

Τι σκέφτεται λοιπόν η Βάσω Κουρτίδου για την ανάβαση της Πάτρας, όπου θα πάρει μέρος.

«Μετά από μία εξαιρετικά δύσκολη εβδομάδα στην εργασία, με αστείρευτη ενέργεια και απίστευτη όρεξη όμως και με σύμμαχο τον καιρό, παίρνουμε τον δρόμο για την Πιτίτσα για ένα weekend σε χώρο «μάχης» αλλά χωρίς το άγχος της «μάχης»...

Ανυπομονώ για το «καινούργιο» καθώς δεν έχω ξανατρέξει στην Πιτίτσα (πώς μου ξέφυγε, αναρωτιέμαι, μετά από 13 χρόνια στον χώρο).
Φτάνουμε μεσημεράκι στον προορισμό μας. Χαλαρώνω, αφήνω τη ματιά μου να «τρέξει» προς τον ουρανό.

Αυτό το καθαρό γαλάζιο με ενθουσιάζει, με γεμίζει κέφι και αισιοδοξία.

Αρχίζω τα πρώτα αναγνωριστικά ανεβοκατεβάσματα, τα οποία με ξενίζουν κάπως.

Στην πορεία ξεπερνάω εύκολα τις όποιες ανησυχίες και αρχίζω να το διασκεδάζω.

Γρήγορη πολύ η ανάβαση, με σημεία που θέλουν ταυτόχρονα τέχνη και ψυχή!

Μετά από κάποια περάσματα αρχίζω να εντοπίζω τα δύσκολα σημεία και να επικεντρώνομαι σε αυτά.

Αυτή η μεγάλης διάρκειας στροφή, λίγο πριν από τον τερματισμό με προβληματίζει για κάμποση ώρα. Προσπαθώ να φανταστώ τι θα κάνει το “Yaraki” εκεί!!!

Όμως η ώρα περνάει, ο ουρανός αρχίζει να χάνει το γαλάζιο του και η στιγμή να αποχαιρετήσω την ανάβαση στην πρώτη αυτή «γνωριμία» έφτασε.    

Μας αρέσει λοιπόν η κυρία «Πιτίτσα» και νομίζω ότι θα περάσουμε καλά μαζί της!

Δεν βλέπω την ώρα για τον αγώνα. Όσο δύσκολη και να είναι η εβδομάδα που προηγείται της ανάβασης τίποτα δεν θα μπορέσει να μου χαλάσει τη διάθεση. Έχω ένα τέτοιο ραντεβού να με περιμένει!
Ανυπομονώ να φορέσω φόρμα, κρανάκι και να δεθώ στο μπάκετ μου!

Τα λέμε..»

Σχετικά άρθρα

Ράλι Μόντε Κάρλο

Από την έρημο του Ντακάρ και τη 3η θέση στο βάθρο, στα χιονιά και στο κρύο του Μόντε Κάρλο –σε διαδρομές γύρω από την Γκάπ-για τους Λεμπ-Ελενά την πρεμιέρα του WRC, το ράλι Μόντε Κάρλο 24-27 Ιανουαρίου.

Ράλι Μόντε Κάρλο-Citroen Racing

Όπως και να το κάνουμε όταν έχεις κερδίσει 5 φορές στη σειρά το ράλι Μόντε Κάρλο και μάλιστα τα τελευταία χρόνια, θεωρείσαι το Νο 1 φαβορί για τη νίκη.

Ο λόγος για τον Οζιέ (στο δεξί bucket πάντα ο Ινγκρασιά) που από το 2019 θα οδηγεί για τη Citroen Racing.

Ράλι Μόντε Κάρλο

Ο 39χρονος Ιρλανδός Κρις Μικ επιστρέφει στα μεγάλα σαλόνια του WRC, με την ομάδα της Toyota Gazoo Racing που ηγείται ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Τόμι Μάκινεν.

Κάρλος Γκον

Η Nissan μετά τη σύλληψη του Κάρλος Γκον στις 19 Νοεμβρίου ουσιαστικά έχει κηρύξει τον πόλεμο στο πρώην αφεντικό της και τώρα επανέρχεται με νέες κατηγορίες.

Land Rover Discovery

Όταν ένα μοντέλο, όπως το Discovery, έχει συμπληρώσει τρεις επιτυχημένες δεκαετίες ζωής και έχει σημειώσει πάνω από 1,7 εκατομμύρια πωλήσεις, τότε η δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης αποτελεί μάλλον μονόδρομο για τη Land Rover.

Ταξινομήσεις premium κατηγορίας

Για μια ακόμα χρονιά η Mercedes τόσο στη χώρα μας, όσο και στις τέσσερις γωνιές της Γης, δεν άφησε το πρώτο σκαλί του βάθρου, στην premium κατηγορία.

Volkswagen ID.R

Μετά το ρεκόρ που σημείωσε το ηλεκτροκίνητο Volkswagen ID.R στην ανάβαση του Πάικς Πικ στην Αμερική (4.302 χλμ. είναι η απόσταση από το ύψος της θάλασσας στην τερματισμό) με τον Ντιμά στο τιμόνι, ετοιμάζεται για ένα άλλο ρεκόρ.

Google Maps

Το Google Maps είναι ίσως η πιο δημοφιλής εφαρμογή πλοήγησης τόσο στη χώρα μας όσο και σε διεθνές επίπεδο χάρη στην ποιοτική και εύκολη πλοήγηση που προσφέρει.

Skoda

Την ευθύνη για τη στρατηγική εξάπλωση του Ομίλου Volkswagen στην Ινδία έχει αναλάβει η Skoda.

Porsche

Τη σχέση της με τα ράλι αποφάσισε να αναθερμάνει η Porsche, καθώς προετοιμάζει δυναμική επιστροφή.