Είστε εδώ

Αγώνες

25ο ράλι Ηπειρωτικό : Σχόλια και απαντήσεις

Από την Ελετά Sport, το σωματείο που διοργάνωσε το 25ο  Ηπειρωτικό ράλι λάβαμε από το Δ.Σ. μια σειρά απαντήσεων για το άρθρο που αναρτήσαμε στο motori.gr

Επειδή μας αρέσει να είμαστε ξεκάθαροι και όχι να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, δημοσιεύουμε την επιστολή της Ελετά Sport και φυσικά ακολουθεί η απάντησή μας. 

 

Η επιστολή της Ελετά Sport

Καλησπέρα,

 

Θα θέλαμε σαν ΕΛΕΤΑ , ξεκινώντας από τέλος του άρθρου σας, να κάνουμε κάποια σχόλια.

Η παλιά φρουρά της Λέσχης μας είναι πάντα κοντά μας.

Ευγενείς και κεφάτοι είναι όλοι οι άνθρωποι της ΕΛΕΤΑ, με επικεφαλής τον Πρόεδρό μας Χρήστο Σαρηγιαννίδη, ενώ ο Αποστόλης Νούσιας είναι ο Γραμματέας. Στην ΕΛΕΤΑ, πάντα, κοιτάμε τους Αγωνιζόμενους στα μάτια και όχι στις τσέπες τους, ακριβώς γιατί χωρίς αυτούς δεν μπορεί να υπάρχουν Αγώνες, και η επιβράβευση τους είναι χειροπιαστή, με τις συμμετοχές τους, που χρόνο με το χρόνο αυξάνονται ποσοτικά και βελτιώνονται ποιοτικά.

Στον Τεχνικό Έλεγχο λόγω των υψηλών θερμοκρασιών ζητήσαμε τα οχήματα να μεταφέρονται στην αρχή της γραμμής του Τεχνικού Ελέγχου για να τοποθετούνται τα αυτοκόλλητα και οι αριθμοί και κατόπιν να ξεκινάει ο έλεγχος. Η οργάνωση είναι εκεί για να διευκολύνει την διαδικασία, πάντα κάτω από τις εντολές του Αλυτάρχη και ποτέ με ''αστυνομική συμπεριφορά'',  αργοπορημένες αφίξεις, επιβολή με αυταρχισμό για το ποια γραμμή θα ακολουθήσει ως αγωνιζόμενος παραμένοντας στον ήλιο κατά δική του απαίτηση, φωνές σε υψηλούς τόνους και προσωπικές επιθέσεις δεν βοηθάνε το motorsport.

Στον χώρο του Πανηπειρωτικού Σταδίου, όπου είχαμε το Service Park και το κέντρο του Αγώνα δόθηκαν από την Οργάνωση στα Service των πληρωμάτων σακούλες σκουπιδιών, υπήρχαν κάδοι κοινών απορριμάτων και ανακυκλώσιμων και διαθέσιμες οι 16 τουαλέτες του Σταδίου, άρα δεν υπήρχε ανάγκη χημικών .

Τέλος, σας ευχαριστούμε για την περιγραφή του Αγώνα, για τα καλά σας λόγια για το πλήθος των θεατών και το επίπεδο της Οργάνωσης.

 

Η απάντηση του motori.gr

Αγαπητοί

Διαβάσαμε, ενδελεχώς, την επιστολή σας, αλλά, επί της ουσίας δεν λέτε και τίποτε…

Θα σας παρακαλούσαμε πριν ξαναμπείτε σε διαδικασία απαντήσεων, να έχετε αναλύσει επισταμένως τα γραφόμενα πριν από τις παρατηρήσεις σας. 

Επί του προκειμένου, σημειώνουμε τα εξής:

Το ότι βρίσκεται δίπλα σας η παλιά φρουρά της Ελετά Sport μόνο μπροστά μπορεί να σας πάει.

Τον πρόεδρο της Ελετά Sport, ούτε τον είδαμε, ούτε τον γνωρίσαμε. Απεναντίας, για τον κ. Απόστολο Νούσια (γνωρίζουμε ότι είναι Γ.Γ.) είχαμε την αίσθηση ότι πάντα ήταν κοντά μας, όχι μόνο σε μας, αλλά και σε όλους τους αγωνιζομένους. Με χαμόγελο και πάντα με την ερώτηση «αν είναι όλα ΟΚ» και τον ευχαριστούμε για αυτό.  

Σε ό,τι αφορά τον τεχνικό έλεγχο, είπατε ότι η οργάνωση «ήταν εκεί» για να βοηθήσει. Πως; Μήπως και εσείς οι οργανωτές πρέπει να ακούτε, ενίοτε, τους αγωνιζόμενους, που γυρίζουν από αγώνα σε αγώνα, βλέπουν, κρίνουν και δικαιούνται να έχουν άποψη;

Όσο για τις αργοπορημένες αφίξεις, επειδή η μομφή έχει να κάνει με συγκεκριμένη συμμετοχή, τι σας πείραζε εάν το ένα αυτοκίνητο ακολουθείτο από άλλο, επειδή ήταν στην ίδια ομάδα, ενώ, υπήρχαν και άλλα αυτοκίνητα, που περνούσαν τον τεχνικό έλεγχο και μπορούσε να συνεχιστεί κανονικά ο Τ.Ε. -όπως και συνεχίστηκε.

Ως προς το service park, σωστά δώσατε, κατά τον τεχνικό έλεγχο, μεγάλες πλαστικές κίτρινες σακούλες με τους αριθμούς συμμετοχής και με άλλο πληροφοριακό υλικό. Εάν νομίζετε ότι ήταν αρκετό…

Αλήθεια, την τσέπη των αγωνιζομένων που σχολιάσατε, πώς την …προσέχετε; Με τις 2 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές επί 3 φορές, που πρωτίστως είναι θέμα κόστους για εσάς (κριτές κ.λ.π);

Πάντως ο αγώνας ήταν έξυπνα σχεδιασμένος και ευχαριστούμε τους τόσους πολλούς θεατές που κατέκλυσαν το χώρο της εκκίνησης αλλά και τις Ειδικές Διαδρομές για να δουν από κοντά τις προσπάθειες των πληρωμάτων .  

 

Φιλικά

Γιάννης Σταυρόπουλος

 

Φωτογραφία: Photo R Press

Σχετικά άρθρα

Μετά την παρουσίαση της νέας γενιάς του 500 από τη Fiat, οι Ιταλοί εξετάζουν ποια θα είναι η επόμενη κίνησή τους αναφορικά με τη minivan εκδοχή, το 500L και την SUV εκδοχή, το 500Χ, τα οποία κυκλοφορούν από το 2012 και το 2014, αντίστοιχα.

Η Nissan έδωσε στη δημοσιότητα ένα teaser video στο οποίο βλέπουμε τη σιλουέτα πολλών μοντέλων τα οποία ετοιμάζει η ιαπωνική εταιρεία, μεταξύ των οποίων είναι και το νέο μέλος της οικογένειας σπορ δημιουργιών με τον κωδικό Ζ.

Μπορεί τα σχολεία να άνοιξαν και πάλι μετά την καραντίνα, αλλά σε περίπου ένα μήνα ξεκινούν οι καλοκαιρινές διακοπές για τους μαθητές, επομένως ο ελεύθερος χρόνος τους θα αυξηθεί και πάλι σημαντικά.

Οι παρεμβάσεις που ανακοίνωσε η κυβέρνηση αφορούν στη μείωση εισφορών, αποζημίωση πτήσεων Απριλίου – Μαΐου με 20 ευρώ ανά θέση, επέκταση της αναστολής συμβάσεων έως 31/12 και μείωση του ΦΠΑ στις μεταφορές.

Με τον ήχο από τον κινητήρα της να κυριαρχεί στον αέρα η νέα Porsche 911 GT3 επισκέφτηκε την πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, καθώς το γερμανικό μοντέλο βρίσκεται σε φάση δοκιμών.

Το νέο πρόγραμμα

Με απλοποιημένες διαδικασίες και στόχο να διευρύνει τον  αριθμό των  δικαιούχων  θα τρέξει από το φθινόπωρο  ο τρίτος κύκλος του προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ΄ οίκον», με κεφάλαια ύψους 350 εκατ ευρώ.

H Ford πιστεύει πολύ στο νέο μικρό της crossover, το Puma, για το οποίο επένδυσε περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ ώστε να παράγεται στο εργοστάσιο της που βρίσκεται στην Κραϊόβα της Ρουμανίας.

Ο 22χρονος Σαρλ Λεκλέρκ είναι από τους νέους αστέρες στη Formula 1, καθώς το 2020 θα είναι η δεύτερη χρονιά που θα οδηγήσει για τη Scuderia Ferrari. 

Mάλιστα το 2019 σημείωσε δύο νίκες οδηγώντας για πρώτη φορά στην καριέρα του τις κόκκινες βολίδες από το Μαρανέλο. 

Τα κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων αλλά και για την παραγωγή στη χώρα μας φορτιστών και μπαταριών αναμένεται να συζητηθούν σήμερα στο υπουργικό συμβούλιο, στο οποίο παρουσιάζονται οι βασικοί άξονες του νομοσχεδίου για την ηλεκτροκίνηση.

Ορισμένες σχεδιαστικές λεπτομέρειες θα κάνουν το νέο Opel Mokka να ξεχωρίζει, όπως η αναγραφή του ονόματος του.