Είστε εδώ

Αγώνες

25ο ράλι Ηπειρωτικό : Σχόλια και απαντήσεις

Από την Ελετά Sport, το σωματείο που διοργάνωσε το 25ο  Ηπειρωτικό ράλι λάβαμε από το Δ.Σ. μια σειρά απαντήσεων για το άρθρο που αναρτήσαμε στο motori.gr

Επειδή μας αρέσει να είμαστε ξεκάθαροι και όχι να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, δημοσιεύουμε την επιστολή της Ελετά Sport και φυσικά ακολουθεί η απάντησή μας. 

 

Η επιστολή της Ελετά Sport

Καλησπέρα,

 

Θα θέλαμε σαν ΕΛΕΤΑ , ξεκινώντας από τέλος του άρθρου σας, να κάνουμε κάποια σχόλια.

Η παλιά φρουρά της Λέσχης μας είναι πάντα κοντά μας.

Ευγενείς και κεφάτοι είναι όλοι οι άνθρωποι της ΕΛΕΤΑ, με επικεφαλής τον Πρόεδρό μας Χρήστο Σαρηγιαννίδη, ενώ ο Αποστόλης Νούσιας είναι ο Γραμματέας. Στην ΕΛΕΤΑ, πάντα, κοιτάμε τους Αγωνιζόμενους στα μάτια και όχι στις τσέπες τους, ακριβώς γιατί χωρίς αυτούς δεν μπορεί να υπάρχουν Αγώνες, και η επιβράβευση τους είναι χειροπιαστή, με τις συμμετοχές τους, που χρόνο με το χρόνο αυξάνονται ποσοτικά και βελτιώνονται ποιοτικά.

Στον Τεχνικό Έλεγχο λόγω των υψηλών θερμοκρασιών ζητήσαμε τα οχήματα να μεταφέρονται στην αρχή της γραμμής του Τεχνικού Ελέγχου για να τοποθετούνται τα αυτοκόλλητα και οι αριθμοί και κατόπιν να ξεκινάει ο έλεγχος. Η οργάνωση είναι εκεί για να διευκολύνει την διαδικασία, πάντα κάτω από τις εντολές του Αλυτάρχη και ποτέ με ''αστυνομική συμπεριφορά'',  αργοπορημένες αφίξεις, επιβολή με αυταρχισμό για το ποια γραμμή θα ακολουθήσει ως αγωνιζόμενος παραμένοντας στον ήλιο κατά δική του απαίτηση, φωνές σε υψηλούς τόνους και προσωπικές επιθέσεις δεν βοηθάνε το motorsport.

Στον χώρο του Πανηπειρωτικού Σταδίου, όπου είχαμε το Service Park και το κέντρο του Αγώνα δόθηκαν από την Οργάνωση στα Service των πληρωμάτων σακούλες σκουπιδιών, υπήρχαν κάδοι κοινών απορριμάτων και ανακυκλώσιμων και διαθέσιμες οι 16 τουαλέτες του Σταδίου, άρα δεν υπήρχε ανάγκη χημικών .

Τέλος, σας ευχαριστούμε για την περιγραφή του Αγώνα, για τα καλά σας λόγια για το πλήθος των θεατών και το επίπεδο της Οργάνωσης.

 

Η απάντηση του motori.gr

Αγαπητοί

Διαβάσαμε, ενδελεχώς, την επιστολή σας, αλλά, επί της ουσίας δεν λέτε και τίποτε…

Θα σας παρακαλούσαμε πριν ξαναμπείτε σε διαδικασία απαντήσεων, να έχετε αναλύσει επισταμένως τα γραφόμενα πριν από τις παρατηρήσεις σας. 

Επί του προκειμένου, σημειώνουμε τα εξής:

Το ότι βρίσκεται δίπλα σας η παλιά φρουρά της Ελετά Sport μόνο μπροστά μπορεί να σας πάει.

Τον πρόεδρο της Ελετά Sport, ούτε τον είδαμε, ούτε τον γνωρίσαμε. Απεναντίας, για τον κ. Απόστολο Νούσια (γνωρίζουμε ότι είναι Γ.Γ.) είχαμε την αίσθηση ότι πάντα ήταν κοντά μας, όχι μόνο σε μας, αλλά και σε όλους τους αγωνιζομένους. Με χαμόγελο και πάντα με την ερώτηση «αν είναι όλα ΟΚ» και τον ευχαριστούμε για αυτό.  

Σε ό,τι αφορά τον τεχνικό έλεγχο, είπατε ότι η οργάνωση «ήταν εκεί» για να βοηθήσει. Πως; Μήπως και εσείς οι οργανωτές πρέπει να ακούτε, ενίοτε, τους αγωνιζόμενους, που γυρίζουν από αγώνα σε αγώνα, βλέπουν, κρίνουν και δικαιούνται να έχουν άποψη;

Όσο για τις αργοπορημένες αφίξεις, επειδή η μομφή έχει να κάνει με συγκεκριμένη συμμετοχή, τι σας πείραζε εάν το ένα αυτοκίνητο ακολουθείτο από άλλο, επειδή ήταν στην ίδια ομάδα, ενώ, υπήρχαν και άλλα αυτοκίνητα, που περνούσαν τον τεχνικό έλεγχο και μπορούσε να συνεχιστεί κανονικά ο Τ.Ε. -όπως και συνεχίστηκε.

Ως προς το service park, σωστά δώσατε, κατά τον τεχνικό έλεγχο, μεγάλες πλαστικές κίτρινες σακούλες με τους αριθμούς συμμετοχής και με άλλο πληροφοριακό υλικό. Εάν νομίζετε ότι ήταν αρκετό…

Αλήθεια, την τσέπη των αγωνιζομένων που σχολιάσατε, πώς την …προσέχετε; Με τις 2 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές επί 3 φορές, που πρωτίστως είναι θέμα κόστους για εσάς (κριτές κ.λ.π);

Πάντως ο αγώνας ήταν έξυπνα σχεδιασμένος και ευχαριστούμε τους τόσους πολλούς θεατές που κατέκλυσαν το χώρο της εκκίνησης αλλά και τις Ειδικές Διαδρομές για να δουν από κοντά τις προσπάθειες των πληρωμάτων .  

 

Φιλικά

Γιάννης Σταυρόπουλος

 

Φωτογραφία: Photo R Press

Σχετικά άρθρα

Νέο Opel Corsa

Στο Σπλιτ της Κροατίας ταξιδέψαμε για να οδηγήσουμε το νέο Opel Corsa.

Μάλιστα οι δημοσιογράφοι του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού AutoBest ήταν οι πρώτοι που οδήγησαν το νέο μικρό γερμανικό μοντέλο.

Porsche 911 Speedster

Η ομορφιά που έχει κάθε Porsche είναι διαχρονική, όμως η πορεία της ανθρώπινης ζωής στο πέρασμα των χρόνων είναι αυτή που απασχόλησε την 911 Speedster στο ταξίδι που πραγματοποίησε στη Σαρδηνία.

EuroNCAP

To 2019 τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν τεράστιο ρόλο στην προώθηση μιας είδησης και για το λόγο αυτό εμείς εδώ στο motori ασχολούμαστε ενεργά με το Facebook, το Twitter και το Instagram.

Stephan Papadakis

Ένας από τους βασικότερους λόγους που οι παλαιότερες γενιές των Supra έχτισαν ένα “μύθο” γύρω τους, ήταν το γεγονός ότι είχαν κινητήρες φιλικούς προς τη βελτίωση, δηλαδή ακόμα και με μικρές αλλαγές μπορούσες να δεις αύξηση στην ισχύ, ενώ με πολλές αλλαγές, οι διαθέσιμοι ίπποι ανέβαιναν κατά πολύ.

Cupra Αteca

Πριν από ένα μήνα περίπου η Cupra μας είχε εντυπωσιάσει, καθώς είχε καταφέρει να μεταφέρει το σπορ DNA της στον παριζιάνικο ουρανό.

Maserati

Μετά την πρόσφατη διακοπή παραγωγής των GranTurismo και GranCbrio, η Maserati έδωσε στη δημοσιότητα ένα σύντομο βίντεο, μέσα από το οποίο μας προετοιμάζει για την παρουσίαση ενός νέου σπορ μοντέλου που θα γίνει στη Μόντενα τον Μάιο του 2020.

Hyundai

Το ενδιαφέρον μας αναμένεται να τραβήξει η Hyundai στο επερχόμενο Σαλόνι του Λος Άντζελες (18-21 Νοεμβρίου), καθώς εκεί θα παρουσιάσει ένα νέο SUV σε πρωτότυπη μορφή.

WRC-Εσαπέκα Λάπι

Με την έξοδο της Citroen Racing από την παγκόσμια σκηνή των ράλι, πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Λάπι θα οδηγεί το 2020 για τη Ford M-Sport. Όμως η Ford δεν έχει προϋπολογισμό για αγώνες αλλά μόνο για τεχνολογίες (ηλεκτρικά αυτοκίνητα κλπ).

Οπότε αναμένουμε εξελίξεις επί του θέματος.

WRC 2020-Citroen Racing

Έσκασε η πρώτη βόμβα και η ομάδα της Citroen Racing αποχωρεί το 2020 από το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Ίσως αυτή η ξαφνική αυτή επιλογή έχει να κάνει με την επιστροφή της Peugeot στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής από το 2022.

Aspark Owl

Η ιαπωνική Aspark παρουσίασε ένα “τέρας” ισχύος με την ονομασία Owl, το οποίο σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία έχει την ταχύτερη επιτάχυνση στον κόσμο και μία από τις υψηλότερες τελικές ταχύτητες.