Είστε εδώ

Αγώνες

25ο ράλι Ηπειρωτικό : Σχόλια και απαντήσεις

Από την Ελετά Sport, το σωματείο που διοργάνωσε το 25ο  Ηπειρωτικό ράλι λάβαμε από το Δ.Σ. μια σειρά απαντήσεων για το άρθρο που αναρτήσαμε στο motori.gr

Επειδή μας αρέσει να είμαστε ξεκάθαροι και όχι να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, δημοσιεύουμε την επιστολή της Ελετά Sport και φυσικά ακολουθεί η απάντησή μας. 

 

Η επιστολή της Ελετά Sport

Καλησπέρα,

 

Θα θέλαμε σαν ΕΛΕΤΑ , ξεκινώντας από τέλος του άρθρου σας, να κάνουμε κάποια σχόλια.

Η παλιά φρουρά της Λέσχης μας είναι πάντα κοντά μας.

Ευγενείς και κεφάτοι είναι όλοι οι άνθρωποι της ΕΛΕΤΑ, με επικεφαλής τον Πρόεδρό μας Χρήστο Σαρηγιαννίδη, ενώ ο Αποστόλης Νούσιας είναι ο Γραμματέας. Στην ΕΛΕΤΑ, πάντα, κοιτάμε τους Αγωνιζόμενους στα μάτια και όχι στις τσέπες τους, ακριβώς γιατί χωρίς αυτούς δεν μπορεί να υπάρχουν Αγώνες, και η επιβράβευση τους είναι χειροπιαστή, με τις συμμετοχές τους, που χρόνο με το χρόνο αυξάνονται ποσοτικά και βελτιώνονται ποιοτικά.

Στον Τεχνικό Έλεγχο λόγω των υψηλών θερμοκρασιών ζητήσαμε τα οχήματα να μεταφέρονται στην αρχή της γραμμής του Τεχνικού Ελέγχου για να τοποθετούνται τα αυτοκόλλητα και οι αριθμοί και κατόπιν να ξεκινάει ο έλεγχος. Η οργάνωση είναι εκεί για να διευκολύνει την διαδικασία, πάντα κάτω από τις εντολές του Αλυτάρχη και ποτέ με ''αστυνομική συμπεριφορά'',  αργοπορημένες αφίξεις, επιβολή με αυταρχισμό για το ποια γραμμή θα ακολουθήσει ως αγωνιζόμενος παραμένοντας στον ήλιο κατά δική του απαίτηση, φωνές σε υψηλούς τόνους και προσωπικές επιθέσεις δεν βοηθάνε το motorsport.

Στον χώρο του Πανηπειρωτικού Σταδίου, όπου είχαμε το Service Park και το κέντρο του Αγώνα δόθηκαν από την Οργάνωση στα Service των πληρωμάτων σακούλες σκουπιδιών, υπήρχαν κάδοι κοινών απορριμάτων και ανακυκλώσιμων και διαθέσιμες οι 16 τουαλέτες του Σταδίου, άρα δεν υπήρχε ανάγκη χημικών .

Τέλος, σας ευχαριστούμε για την περιγραφή του Αγώνα, για τα καλά σας λόγια για το πλήθος των θεατών και το επίπεδο της Οργάνωσης.

 

Η απάντηση του motori.gr

Αγαπητοί

Διαβάσαμε, ενδελεχώς, την επιστολή σας, αλλά, επί της ουσίας δεν λέτε και τίποτε…

Θα σας παρακαλούσαμε πριν ξαναμπείτε σε διαδικασία απαντήσεων, να έχετε αναλύσει επισταμένως τα γραφόμενα πριν από τις παρατηρήσεις σας. 

Επί του προκειμένου, σημειώνουμε τα εξής:

Το ότι βρίσκεται δίπλα σας η παλιά φρουρά της Ελετά Sport μόνο μπροστά μπορεί να σας πάει.

Τον πρόεδρο της Ελετά Sport, ούτε τον είδαμε, ούτε τον γνωρίσαμε. Απεναντίας, για τον κ. Απόστολο Νούσια (γνωρίζουμε ότι είναι Γ.Γ.) είχαμε την αίσθηση ότι πάντα ήταν κοντά μας, όχι μόνο σε μας, αλλά και σε όλους τους αγωνιζομένους. Με χαμόγελο και πάντα με την ερώτηση «αν είναι όλα ΟΚ» και τον ευχαριστούμε για αυτό.  

Σε ό,τι αφορά τον τεχνικό έλεγχο, είπατε ότι η οργάνωση «ήταν εκεί» για να βοηθήσει. Πως; Μήπως και εσείς οι οργανωτές πρέπει να ακούτε, ενίοτε, τους αγωνιζόμενους, που γυρίζουν από αγώνα σε αγώνα, βλέπουν, κρίνουν και δικαιούνται να έχουν άποψη;

Όσο για τις αργοπορημένες αφίξεις, επειδή η μομφή έχει να κάνει με συγκεκριμένη συμμετοχή, τι σας πείραζε εάν το ένα αυτοκίνητο ακολουθείτο από άλλο, επειδή ήταν στην ίδια ομάδα, ενώ, υπήρχαν και άλλα αυτοκίνητα, που περνούσαν τον τεχνικό έλεγχο και μπορούσε να συνεχιστεί κανονικά ο Τ.Ε. -όπως και συνεχίστηκε.

Ως προς το service park, σωστά δώσατε, κατά τον τεχνικό έλεγχο, μεγάλες πλαστικές κίτρινες σακούλες με τους αριθμούς συμμετοχής και με άλλο πληροφοριακό υλικό. Εάν νομίζετε ότι ήταν αρκετό…

Αλήθεια, την τσέπη των αγωνιζομένων που σχολιάσατε, πώς την …προσέχετε; Με τις 2 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές επί 3 φορές, που πρωτίστως είναι θέμα κόστους για εσάς (κριτές κ.λ.π);

Πάντως ο αγώνας ήταν έξυπνα σχεδιασμένος και ευχαριστούμε τους τόσους πολλούς θεατές που κατέκλυσαν το χώρο της εκκίνησης αλλά και τις Ειδικές Διαδρομές για να δουν από κοντά τις προσπάθειες των πληρωμάτων .  

 

Φιλικά

Γιάννης Σταυρόπουλος

 

Φωτογραφία: Photo R Press

Σχετικά άρθρα

Volkswagen Golf

Κάθε φορά που ο οδηγός του νέου Volkswagen Golf θα μπαίνει στο εσωτερικό, ένας τεχνολογικά προηγμένος κόσμος θα απλώνεται μπροστά του.

Nissan Navara Off-Roader AT32

Η Nissan συνεργάστηκε με την ισλανδική εταιρεία Arctic Trucks που ειδικεύεται σε εκτός δρόμου οχήματα, με σκοπό τη δημιουργία της πιο σκληροτράχηλης έκδοσης του Navara, η οποία ονομάζεται Off-Roader AT32.

Lamborghini

Σίγουρα οι Lamborghini δεν είναι αυτό που λέμε τα αυτοκίνητα του λαού, αλλά τα supercars των λίγων που έχουν πολλά μηδενικά στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς.

Formula 1 - 12 Φεβρουαρίου

Το διοικητικό συμβούλιο της Daimler θα συνεδριάσει στις 12 Φεβρουαρίου, ώστε να αποφασίσει αν η ομάδα της Mercedes στη Formula 1 θα συνεχίσει και μετά το τέλος του 2020 ή θα αποσυρθεί από το άθλημα.

Renault - Nissan

Ίσως κάτι να αλλάζει σιγά σιγά στη συμμαχία Renault – Nissan – Mitsubishi ή τουλάχιστον αυτό φαίνεται, καθώς ο επικεφαλής των μηχανικών της γαλλικής μάρκας θα ταξιδέψει στην Ιαπωνία ώστε να συναντηθεί με τον ομόλογό του της Nissan.

Formula 1, Λιούις Χάμιλτον

Το 2020 είναι η χρόνια που ο Χάμιλτον θα προσπαθήσει να εκθρονίσει τον Μίκαελ Σουμάχερ από τη μακριά λίστα των ρεκόρ που κατέχει ο Γερμανός οδηγός.

Συγκεκριμένα ο Χάμιλτον για το 2020 έχει σαν στόχο να κατακτήσει τον 7ο παγκόσμιο τίτλο του ισοφαρίζοντας τους τίτλους του Σουμάχερ.

Volkswagen T-Roc R

Εκτός από τους ταράνδους πάνω στο χιόνι μπορούν να τρέξουν και ίπποι, συγκεκριμένης ράτσας όμως, όπως αυτής που εκτρέφει ο δίλιτρος turbo τετρακύλινδρος κινητήρας του Volkswagen T-Roc R.

FCA Uconnect 5

Η FCA (Fiat Chrysler Automobiles), παρουσίασε τη νέα γενιά του infotainment με το οποίο θα εξοπλίζονται από εδώ και στο εξής τα μοντέλα του ομίλου, με την ονομασία του να είναι Uconnect 5.

Νέο SEAT Leon

Στις κεντρικές εγκαταστάσεις της SEAT, στο Μαρτορέλ της Ισπανίας κοντά στη Βαρκελώνη, ταξίδεψε το motori για να παρακολουθήσει από κοντά την παρουσίαση του νέου Leon.

Bugatti

Η Bugatti φαίνεται ότι θέλει να συνεχίσει να χρησιμοποιεί για αρκετό καιρό ακόμα τον W16 των 8.0 λίτρων με τα τέσσερα turbo, έναν κινητήρα ο οποίος είναι εντυπωσιακός ακόμα και με τα δεδομένα των hypercars.