Είστε εδώ

Αγώνες

25ο ράλι Ηπειρωτικό : Σχόλια και απαντήσεις

Από την Ελετά Sport, το σωματείο που διοργάνωσε το 25ο  Ηπειρωτικό ράλι λάβαμε από το Δ.Σ. μια σειρά απαντήσεων για το άρθρο που αναρτήσαμε στο motori.gr

Επειδή μας αρέσει να είμαστε ξεκάθαροι και όχι να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, δημοσιεύουμε την επιστολή της Ελετά Sport και φυσικά ακολουθεί η απάντησή μας. 

 

Η επιστολή της Ελετά Sport

Καλησπέρα,

 

Θα θέλαμε σαν ΕΛΕΤΑ , ξεκινώντας από τέλος του άρθρου σας, να κάνουμε κάποια σχόλια.

Η παλιά φρουρά της Λέσχης μας είναι πάντα κοντά μας.

Ευγενείς και κεφάτοι είναι όλοι οι άνθρωποι της ΕΛΕΤΑ, με επικεφαλής τον Πρόεδρό μας Χρήστο Σαρηγιαννίδη, ενώ ο Αποστόλης Νούσιας είναι ο Γραμματέας. Στην ΕΛΕΤΑ, πάντα, κοιτάμε τους Αγωνιζόμενους στα μάτια και όχι στις τσέπες τους, ακριβώς γιατί χωρίς αυτούς δεν μπορεί να υπάρχουν Αγώνες, και η επιβράβευση τους είναι χειροπιαστή, με τις συμμετοχές τους, που χρόνο με το χρόνο αυξάνονται ποσοτικά και βελτιώνονται ποιοτικά.

Στον Τεχνικό Έλεγχο λόγω των υψηλών θερμοκρασιών ζητήσαμε τα οχήματα να μεταφέρονται στην αρχή της γραμμής του Τεχνικού Ελέγχου για να τοποθετούνται τα αυτοκόλλητα και οι αριθμοί και κατόπιν να ξεκινάει ο έλεγχος. Η οργάνωση είναι εκεί για να διευκολύνει την διαδικασία, πάντα κάτω από τις εντολές του Αλυτάρχη και ποτέ με ''αστυνομική συμπεριφορά'',  αργοπορημένες αφίξεις, επιβολή με αυταρχισμό για το ποια γραμμή θα ακολουθήσει ως αγωνιζόμενος παραμένοντας στον ήλιο κατά δική του απαίτηση, φωνές σε υψηλούς τόνους και προσωπικές επιθέσεις δεν βοηθάνε το motorsport.

Στον χώρο του Πανηπειρωτικού Σταδίου, όπου είχαμε το Service Park και το κέντρο του Αγώνα δόθηκαν από την Οργάνωση στα Service των πληρωμάτων σακούλες σκουπιδιών, υπήρχαν κάδοι κοινών απορριμάτων και ανακυκλώσιμων και διαθέσιμες οι 16 τουαλέτες του Σταδίου, άρα δεν υπήρχε ανάγκη χημικών .

Τέλος, σας ευχαριστούμε για την περιγραφή του Αγώνα, για τα καλά σας λόγια για το πλήθος των θεατών και το επίπεδο της Οργάνωσης.

 

Η απάντηση του motori.gr

Αγαπητοί

Διαβάσαμε, ενδελεχώς, την επιστολή σας, αλλά, επί της ουσίας δεν λέτε και τίποτε…

Θα σας παρακαλούσαμε πριν ξαναμπείτε σε διαδικασία απαντήσεων, να έχετε αναλύσει επισταμένως τα γραφόμενα πριν από τις παρατηρήσεις σας. 

Επί του προκειμένου, σημειώνουμε τα εξής:

Το ότι βρίσκεται δίπλα σας η παλιά φρουρά της Ελετά Sport μόνο μπροστά μπορεί να σας πάει.

Τον πρόεδρο της Ελετά Sport, ούτε τον είδαμε, ούτε τον γνωρίσαμε. Απεναντίας, για τον κ. Απόστολο Νούσια (γνωρίζουμε ότι είναι Γ.Γ.) είχαμε την αίσθηση ότι πάντα ήταν κοντά μας, όχι μόνο σε μας, αλλά και σε όλους τους αγωνιζομένους. Με χαμόγελο και πάντα με την ερώτηση «αν είναι όλα ΟΚ» και τον ευχαριστούμε για αυτό.  

Σε ό,τι αφορά τον τεχνικό έλεγχο, είπατε ότι η οργάνωση «ήταν εκεί» για να βοηθήσει. Πως; Μήπως και εσείς οι οργανωτές πρέπει να ακούτε, ενίοτε, τους αγωνιζόμενους, που γυρίζουν από αγώνα σε αγώνα, βλέπουν, κρίνουν και δικαιούνται να έχουν άποψη;

Όσο για τις αργοπορημένες αφίξεις, επειδή η μομφή έχει να κάνει με συγκεκριμένη συμμετοχή, τι σας πείραζε εάν το ένα αυτοκίνητο ακολουθείτο από άλλο, επειδή ήταν στην ίδια ομάδα, ενώ, υπήρχαν και άλλα αυτοκίνητα, που περνούσαν τον τεχνικό έλεγχο και μπορούσε να συνεχιστεί κανονικά ο Τ.Ε. -όπως και συνεχίστηκε.

Ως προς το service park, σωστά δώσατε, κατά τον τεχνικό έλεγχο, μεγάλες πλαστικές κίτρινες σακούλες με τους αριθμούς συμμετοχής και με άλλο πληροφοριακό υλικό. Εάν νομίζετε ότι ήταν αρκετό…

Αλήθεια, την τσέπη των αγωνιζομένων που σχολιάσατε, πώς την …προσέχετε; Με τις 2 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές επί 3 φορές, που πρωτίστως είναι θέμα κόστους για εσάς (κριτές κ.λ.π);

Πάντως ο αγώνας ήταν έξυπνα σχεδιασμένος και ευχαριστούμε τους τόσους πολλούς θεατές που κατέκλυσαν το χώρο της εκκίνησης αλλά και τις Ειδικές Διαδρομές για να δουν από κοντά τις προσπάθειες των πληρωμάτων .  

 

Φιλικά

Γιάννης Σταυρόπουλος

 

Φωτογραφία: Photo R Press

Σχετικά άρθρα

Hyundai

Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, η Hyundai θα επενδύσει 34.65 δις δολάρια για την εξέλιξη και κατασκευή ηλεκτρικών και αυτόνομων αυτοκινήτων σε ορίζοντα 5 χρόνων.

Peugeot - Ηλεκτρικό ποδήλατο

Η Peugeot δραστηριοποιείται εκτός από τον τομέα του αυτοκινήτου και σε εκείνον του ποδηλάτου και τώρα παρουσίασε ένα νέο μοντέλο, το οποίο εκτός από τα πεντάλ, κινείται και μόνο του με τη χρήση ηλεκτροκινητήρα.

Citroen Racing

Δύο αγώνες απομένουν για την ολοκλήρωση του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, σε Ισπανία και Αυστραλία και ο τίτλος του πρωταθλητή για τη φετινή χρονιά παραμένει ανοικτός.

Skoda Felicia

Στην «ταυτότητα» του Skoda Felicia αναγράφεται ημερομηνία γέννησης 17 Οκτωβρίου του 1994, κάτι που σημαίνει ότι σε δυο μέρες έχει γενέθλια, καθώς και ότι γίνεται 25 ετών.

ΥΠΑ

Στο πρώτο 9μηνο του 2019 οι επιβάτες που κινήθηκαν από και προς τα ελληνικά αεροδρόμια έφτασαν τα 54.5 εκατ. που αντιστοιχεί σε αύξηση 4,8% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018.

Αυτή η αύξηση έρχεται και από την αύξηση των πτήσεων που βρίσκεται στο 4.1 %.

Πρωτάθλημα Ιταλίας, Rally due Valli

Οι Γκρουνιόλα-Ομέτο δίνοντας ρεσιτάλ οδήγησης στα bucket του Volkswagen Polo R5 (αντικατέστησαν το Skoda Fabia R5) είναι οι νικητές του προτελευταίου γύρου για το πρωτάθλημα Ιταλίας, κερδίζοντας τις 7 από τις 11 Ειδικές Διαδρομές του ασφάλτινου ράλι Ντούε Βάλι.

SEAT

H ΤΕΧΝΟΚΑΡ Α.Ε.Ε., εισαγωγική των οχημάτων SEAT στη χώρα μας, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης για ορισμένα μοντέλα Leon και Ateca.

Volkswagen Golf

Τις τελευταίες ώρες κυκλοφορούν στο internet οι πιο καθαρές φωτογραφίες του νέου Golf που έχουμε δει μέχρι στιγμής, από μια πηγή που αποτελεί έκπληξη, ένα group φίλων της Volkswagen στο Facebook, από την Τσεχία.

Renault

Η Renault θέλει μέχρι το 2022 να έχει στην γκάμα της τουλάχιστον οχτώ μοντέλα τα οποία να κινούνται χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια και το Twingo φαίνεται να είναι από τα πρώτα μοντέλα που θα κάνουν αυτή τη μετάβαση.

FCP4Concumers

Πέρα από τα τοτέμ που αναγράφουν τις τιμές στα πρατήρια υγρών καυσίμων, σύντομα θα δούμε να τοποθετούνται κάποιες νέες εξτρά οθόνες.