motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Νέο Hyundai Tucson: Τελευταίες δοκιμές πριν από την αποκάλυψη

Γιάννης Σταυρόπουλος by Γιάννης Σταυρόπουλος
9 Σεπτεμβρίου 2020
in NEW MODELS
Νέο Hyundai Tucson: Τελευταίες δοκιμές πριν από την αποκάλυψη

Από την πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, στους παγωμένους δρόμους της Σουηδίας, στις πολύ υψηλές θερμοκρασίες της Νότιας Ισπανίας έως τις δοκιμές μετά ρυμουλκουμένου στις ανηφόρες των Άλπεων σε ένα κύκλο εξαντλητικών δοκιμών για το νέο Tucson 4ης γενιάς, που αναπτύχθηκε στην Ευρώπη για τους Ευρωπαίους.

ADVERTISEMENT

Χιλιόμετρα πολλά χιλιόμετρα κάτω από διάφορες καιρικές συνθήκες κάλυψαν οι οδηγοί πίσω από το τιμόνι μια σειράς καμουφλαρισμένων Tucson, ενώ πολλές ώρες γράφτηκαν σε μια πολύ απαιτητική επιφάνεια στην Τσεχία δοκιμάζοντας το σύστημα μετάδοσης (τετρακίνηση) αλλά και τις ικανότητες του συμπλέκτη σε γλιστερά εδάφη με ανωφέρειες και κατωφέρειες.

Επίσης η ομάδα των δοκιμαστών διέσχισε ποτάμια σε βάθος 20-30 εκ. ελέγχοντας την στεγανότητα του αμαξώματος, τις δυνατότητες για να διασχίσει τέτοια δύσβατα μέρη, δοκίμασαν σκληρά τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού όπως το Autohold (το σύστημα που διατηρεί σταματημένο το αυτοκίνητο σε όλες τις κλίσεις του εδάφους)  και το Downhill Brake Control (αυτόματο φρενάρισμα χωρίς τη χρήση του πεντάλ σε γλιστερά κατηφορικά σημεία) αλλά και σε απότομες επιφάνειες με κλίσεις μεταξύ 30 και 45%.

Όλα αυτά ήταν στο πλαίσιο της εξέλιξης για να διασφαλιστεί ότι το ολοκαίνουργιο Tucson είναι έτοιμο για καθημερινές προκλήσεις.

Το νέο Tucson κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) στο Νοσοβίτσε της Τσεχίας.

Η επίσημη παρουσίαση έχει ορισθεί για τις 15 Σεπτεμβρίου.

 

Tags: HYUNDAI TUCSONΗYUNDAI
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS