Νέο Hyundai i10 1.0 67 PS: Ένα μικρό για μεγάλα πράγματα

26 Ιουλίου 2021

Έχοντας την εμπειρία αλλά και την τεχνογνωσία, οι υπεύθυνοι αποτύπωσαν σε έναν μικρό καμβά μήκους μόλις 3.670 χλστ. και πλάτους 1.680 χλστ. τη λύση σε όλες τις σύγχρονες αστικές μετακινήσεις. Η νέα γενιά του i10 παραμένει compact και ευέλικτη, εμπλουτίζεται όμως με νέες τεχνολογίες και συστήματα που το καθιστούν σε ένα από τα πιο value for money μοντέλα της ελληνικής αγοράς.

Αντικειμενικά όμορφο με αρκετό customization.

Χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες και υπερβολές, καταφέρνει να τραβήξει τα βλέμματα (κυρίως του γυναικείου φύλλου) όντας μοντέρνο και ουσιαστικά όμορφο. Απαλές νευρώσεις στο καπό και στα πλαϊνά του οχήματος, αιχμηρής σχεδίασης φωτιστικά σώματα αλλά και μία μάσκα γεμάτη ακμές, υπογράφουν την σχεδιαστική του υπογραφή που το κάνει να ξεχωρίζει αυτόματα.

Η δυναμική του εμφάνιση είναι μία απόλυτη ισορροπία ανάμεσα σε ρέουσες κομψές γραμμές και μυώδεις αντιθέσεις που εν τέλει θα σε κάνουν να το προσέξεις.

Η μοντέρνα του αίγλη φυσικά περνάει αυτούσια και στο εσωτερικό όπου η καμπίνα σε κάνει γρήγορα να νιώσεις οικεία και να σκεφτείς “μήπως παραείμαι άνετος εδώ μέσα;”. Η αλήθεια είναι πως το νέο i10 είναι πιο ευρύχωρο από όσο θα περίμενε κανείς με μεταξόνιο στα 2.425 χλστ. επιτρέποντας την ιδιαίτερα άνετη μεταφορά 4 ενηλίκων.

Οι high-tech πινελιές έρχονται από την 8άρα οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, η οποία είναι και το κέντρο ελέγχου του συστήματος infotainment, κάνοντας σε να ξεχάσεις την αποκλειστική χρήση σκληρών πλαστικών, και να ασχολείσαι μόνο με αυτή. Ο οδηγός έχει πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα και οι αποστάσεις των διακοπτών και χειριστηρίων είναι στην σωστή απόσταση.

Το μεγαλύτερο ίσως χαρτί του νέου i10 είναι η πληρέστατη λίστα εξοπλισμού που το συνοδεύει ήδη από τη βασική έκδοση των 11.340 ευρώ στην έκδοση με τον 1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα των 67 ίππων. Ανάμεσα σε πολλά ξεχωρίζουν το σύστημα E-call, το σύστημα υποβοήθησης λωρίδας, προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης, αυτόματου φρεναρίσματος και cruise control.

Κάτω από το καπό του γαλάζιου με τη μαύρη οροφή i10 συναντάμε τον 3κύλινδρο 1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα των 67 ίππων, που μπορεί να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο (0-100 σε 15.0 δευτ.), όμως δεν θα βάλει φωτιά ούτε στο πορτοφόλι σας. Με πραγματική κατανάλωση που σπάνια ξεπερνά τα 6 λίτρα/100χλμ. είναι ο απόλυτος σύμμαχος για την κίνηση, την πόλη και τα σταμάτα – ξεκίνα, παραμένοντας μεστός και ιδιαίτερα ήσυχος. Μάλιστα εάν πατήσετε δυνατά το γκάζι θα νιώστε την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση για μία προσπέραση, την ώρα που το χαμηλό κέντρο βάρους αλλά και η μαλακή ανάρτηση προσφέρουν ηρεμία στην καμπίνα (παρά την τραγική κατάσταση των ελληνικών δρόμων). Στον αυτοκινητόδρομο και σε μεγάλες αποστάσεις θα πρέπει να περιοριστείτε στην μεσαία ή δεξιά λωρίδα (μιλώντας πάντα για τον συγκεκριμένο κινητήρα), όμως το ταξίδι σας θα είναι άνετο και ανεπηρέαστο από πλευρικούς ανέμους.

Κάνοντας πολλά παραπάνω από αυτά που υπόσχεται και με σύμμαχο την ευελιξία του, είναι μία άριστη και ασφαλέστατη επιλογή για αστικές και καθημερινές μετακινήσεις.

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 26 Ιουλίου 2021

Hellenic Petroleum EKO WRC

Ford MACH-E

BP

Υπουργείο Υγείας

Λουξ

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

0 Σχόλια

Hellenic Petroleum EKO WRC

Ford MACH-E

BP

Υπουργείο Υγείας

Λουξ

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Αυτό θα πει οδήγηση! Το MX-5 είναι το απόλυτο αυτοκίνητο βόλτας!

Αυτό θα πει οδήγηση! Το MX-5 είναι το απόλυτο αυτοκίνητο βόλτας!

Η ιαπωνική φίρμα έκλεισε το περασμένο έτος 100 χρόνια ζωής και επέλεξε τον καλύτερο τρόπο να το γιορτάσει! Μία επετειακή έκδοση για το πιο fun to drive roadster που πέρασε ποτέ, το MX-5. Χρώμα: Λευκό Snowflake Εσωτερικό: Μπορντό Κινητήρας: Skyactiv-G 1.5 απόδοσης 132...

Διαβάστε Περισσότερα
Το Dacia Duster έκανε μια γρήγορη επίσκεψη στο Design Center και ανανεώθηκε

Το Dacia Duster έκανε μια γρήγορη επίσκεψη στο Design Center και ανανεώθηκε

O καιρός στο Παρίσι ήταν κλασικός φθινοπωρινός. Το πρωί ψιλόβροχο και προς το μεσημέρι ήλιος «Ελληνικός». Αυτό όμως δεν είχε επηρεάσει την off-road διαδρομή καθώς όπως τόνισε ο Olivier (υπεύθυνος στην off-road δοκιμασία) καλύτερα να ήταν βρεγμένα για να βλέπατε και...

Διαβάστε Περισσότερα
Οδηγούμε στην πίστα των Μεγάρων τα Hyundai i30 N, i20 N, Kona N και συναντάμε από κοντά τον Neuville!

Οδηγούμε στην πίστα των Μεγάρων τα Hyundai i30 N, i20 N, Kona N και συναντάμε από κοντά τον Neuville!

Οι παλμοί ήταν ακόμα ανεβασμένοι, ενώ ιδρώτας κυλούσε ποτάμι από το κεφάλι μας όταν βγάλαμε το κράνος και έπειτα την μπαλακλάβα. Τα δάχτυλα στα χέρια παρέμεναν σφιγμένα, καθώς μέχρι πριν από λίγα δευτερόλεπτα κρατούσαν σφιχτά το τιμόνι. Δε βρισκόμασταν σε κάποιο...

Διαβάστε Περισσότερα