Νέο Hyundai i10 1.0 67 PS: Ένα μικρό για μεγάλα πράγματα

25 Σεπτεμβρίου 2020

Έχοντας την εμπειρία αλλά και την τεχνογνωσία, οι υπεύθυνοι αποτύπωσαν σε έναν μικρό καμβά μήκους μόλις 3.670 χλστ. και πλάτους 1.680 χλστ. τη λύση σε όλες τις σύγχρονες αστικές μετακινήσεις. Η νέα γενιά του i10 παραμένει compact και ευέλικτη, εμπλουτίζεται όμως με νέες τεχνολογίες και συστήματα που το καθιστούν σε ένα από τα πιο value for money μοντέλα της ελληνικής αγοράς.

Αντικειμενικά όμορφο με αρκετό customization.

Χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες και υπερβολές, καταφέρνει να τραβήξει τα βλέμματα (κυρίως του γυναικείου φύλλου) όντας μοντέρνο και ουσιαστικά όμορφο. Απαλές νευρώσεις στο καπό και στα πλαϊνά του οχήματος, αιχμηρής σχεδίασης φωτιστικά σώματα αλλά και μία μάσκα γεμάτη ακμές, υπογράφουν την σχεδιαστική του υπογραφή που το κάνει να ξεχωρίζει αυτόματα.

Η δυναμική του εμφάνιση είναι μία απόλυτη ισορροπία ανάμεσα σε ρέουσες κομψές γραμμές και μυώδεις αντιθέσεις που εν τέλει θα σε κάνουν να το προσέξεις.

Η μοντέρνα του αίγλη φυσικά περνάει αυτούσια και στο εσωτερικό όπου η καμπίνα σε κάνει γρήγορα να νιώσεις οικεία και να σκεφτείς “μήπως παραείμαι άνετος εδώ μέσα;”. Η αλήθεια είναι πως το νέο i10 είναι πιο ευρύχωρο από όσο θα περίμενε κανείς με μεταξόνιο στα 2.425 χλστ. επιτρέποντας την ιδιαίτερα άνετη μεταφορά 4 ενηλίκων.

Οι high-tech πινελιές έρχονται από την 8άρα οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, η οποία είναι και το κέντρο ελέγχου του συστήματος infotainment, κάνοντας σε να ξεχάσεις την αποκλειστική χρήση σκληρών πλαστικών, και να ασχολείσαι μόνο με αυτή. Ο οδηγός έχει πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα και οι αποστάσεις των διακοπτών και χειριστηρίων είναι στην σωστή απόσταση.

Το μεγαλύτερο ίσως χαρτί του νέου i10 είναι η πληρέστατη λίστα εξοπλισμού που το συνοδεύει ήδη από τη βασική έκδοση των 11.340 ευρώ στην έκδοση με τον 1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα των 67 ίππων. Ανάμεσα σε πολλά ξεχωρίζουν το σύστημα E-call, το σύστημα υποβοήθησης λωρίδας, προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης, αυτόματου φρεναρίσματος και cruise control.

Κάτω από το καπό του γαλάζιου με τη μαύρη οροφή i10 συναντάμε τον 3κύλινδρο 1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα των 67 ίππων, που μπορεί να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο (0-100 σε 15.0 δευτ.), όμως δεν θα βάλει φωτιά ούτε στο πορτοφόλι σας. Με πραγματική κατανάλωση που σπάνια ξεπερνά τα 6 λίτρα/100χλμ. είναι ο απόλυτος σύμμαχος για την κίνηση, την πόλη και τα σταμάτα – ξεκίνα, παραμένοντας μεστός και ιδιαίτερα ήσυχος. Μάλιστα εάν πατήσετε δυνατά το γκάζι θα νιώστε την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση για μία προσπέραση, την ώρα που το χαμηλό κέντρο βάρους αλλά και η μαλακή ανάρτηση προσφέρουν ηρεμία στην καμπίνα (παρά την τραγική κατάσταση των ελληνικών δρόμων). Στον αυτοκινητόδρομο και σε μεγάλες αποστάσεις θα πρέπει να περιοριστείτε στην μεσαία ή δεξιά λωρίδα (μιλώντας πάντα για τον συγκεκριμένο κινητήρα), όμως το ταξίδι σας θα είναι άνετο και ανεπηρέαστο από πλευρικούς ανέμους.

Κάνοντας πολλά παραπάνω από αυτά που υπόσχεται και με σύμμαχο την ευελιξία του, είναι μία άριστη και ασφαλέστατη επιλογή για αστικές και καθημερινές μετακινήσεις.

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 25 Σεπτεμβρίου 2020

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Οδηγούμε το ανανεωμένο Citroen C3 στην έκδοση 1.2 Puretech 83 ίππων

Οδηγούμε το ανανεωμένο Citroen C3 στην έκδοση 1.2 Puretech 83 ίππων

Από το τμήμα σχεδίασης πέρασε το C3 της Citroen όπου δέχτηκε ένα retous κυρίως στο μπροστινό μέρος. Οι αλλαγές εντοπίζονται στο χρώμιο της μάσκας που πλέον επεκτείνεται μέχρι τα LED φώτα, τα πίσω φωτιστικά σώματα με γραφικά 3D, τα airbumps με νέα σχεδίαση (χαμηλά στις...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Γκραν Πρι Πορτογαλίας-FP3: Χατ τρικ από τον Μπότας

Formula 1-Γκραν Πρι Πορτογαλίας-FP3: Χατ τρικ από τον Μπότας

Ο Μπότας ήταν ο οδηγός που βρέθηκε στην κορυφή και της τρίτης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών για το Γκραν Πρι Πορτογαλίας. Μέχρι στιγμής ο Φινλανδός της Mercedes έχει καταφέρει να κάνει τον ταχύτερο γύρο σε όλες τις χρονομετρημένες περιόδους στην πίστα Algarve. Η...

Διαβάστε Περισσότερα
Alfa Romeo Giulia GTA Limited Edition: Από την πίστα στους δρόμους με υπογραφή Sauber Engineering (video)

Alfa Romeo Giulia GTA Limited Edition: Από την πίστα στους δρόμους με υπογραφή Sauber Engineering (video)

O Eλβετικός οίκος Sauber Engineering βρίσκεται τα τελευταία χρόνια πίσω από τη συμμετοχή της Alfa Romeo στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1. Στο πλαίσιο της συνεργασίας «ασχολήθηκε» και με το sport-sedan μοντέλο της θρυλικής εταιρίας από το Μιλάνο τη Giulia. Τα...

Διαβάστε Περισσότερα