motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Νέα πυρά από τον Carlos Tavares: Οι πολιτικοί επέβαλαν την ηλεκτροκίνηση που έχει περιβαλλοντικούς και κοινωνικούς κινδύνους!

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
19 Ιανουαρίου 2022
in E-CARS
Tavares

Για ακόμα μια φορά ο Carlos Tavares ακόνισε τα «βέλη» του και τα έριξε προς τον ίδιο στόχο.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Stellantis (δημιουργήθηκε από το γάμο της FCA με την PSA), κατηγόρησε ευθέως τις κυβερνήσεις των χωρών για τις λανθασμένες, κατά την άποψη του, αποφάσεις που παίρνουν σχετικά με την ηλεκτροκίνηση.

ADVERTISEMENT

Συγκεκριμένα, ο ισχυρός άντρας του Ομίλου Stellantis, σε συνέντευξη που παραχώρησε, δήλωσε ότι η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση είναι μια απόφαση που πήραν οι πολιτικοί και όχι οι αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ στηλίτευσε ειδικά την προσέγγιση που ακολουθεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πάνω στο θέμα αυτό.

Διευκρίνισε ότι ο Όμιλος Stellantis σέβεται τους νόμους και ως εκ τούτου θα παλέψει για να είναι ο καλύτερος με τους παράγοντες που δίνονται ή επιβάλλονται…Παράλληλα θεωρεί ότι υπήρχαν ταχύτεροι και πιο οικονομικοί τρόποι για να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων.

Ο δρόμος που επιλέχτηκε από τα πολιτικά πρόσωπα δεν επιτρέπει στις αυτοκινητοβιομηχανίες να είναι δημιουργικές, ώστε να καταλήξουν σε διαφορετικές ιδέες, ενώ εγκυμονεί περιβαλλοντικούς και κοινωνικούς κινδύνους.

Τόνισε επίσης ότι ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο πρέπει να διανύσει 70.000 χιλιόμετρα για να αντισταθμίσει το αποτύπωμα άνθρακα που δημιουργείται από την κατασκευή της μπαταρίας του. Μόνο τότε αρχίζει να διευρύνει τη διαφορά με ένα ελαφρύ υβριδικό όχημα που κοστίζει τα μισά χρήματα σε σύγκριση με ένα ηλεκτρικό.

Έτσι αναρωτιέται αν τελικά είναι καλύτερο να δεχόμαστε τα υβριδικά αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης υψηλής απόδοσης, ώστε να παραμείνουν προσιτά και να παρέχουν άμεσο όφελος στη μείωση των CO2, ή είναι απαραίτητο να έχουμε αμιγώς ηλεκτροκίνητα που δεν θα μπορούν να αντέξουν οικονομικά οι μεσαίες τάξεις, καθώς αδυνατούν να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο αξίας 30.00 ευρώ.

Δείτε ακόμα

Απασφάλησε ο Carlos Tavares: Οικονομικά ασύμφορα τα ηλεκτρικά οχήματα, σε κίνδυνο η ποιότητα τους και οι θέσεις εργασίας!

Με 57 συμμετοχές η ανάβαση Κύμης

Νέα επιστολή από την 5μελή επιτροπή

Τελικά ο Hamilton ΔΕΝ ακούμπησε τη Red Bull του Perez (pic+vid)

Σε μείωση η αγορά αυτοκινήτων diesel στην Ευρώπη, λόγω έλλειψης μοντέλων σε όλες τις κατηγορίες

Στο τιμόνι του Kia Sportage 1.6Τ 7 DCT GT Line με τον εντυπωσιακό σχεδιασμό

Σημειώνει ακόμα ότι η μάχη που πρέπει τώρα να δώσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι να ελαχιστοποιήσουν τον αντίκτυπο του επιπλέον κόστους 50% των ηλεκτρικών οχημάτων. Επομένως υπάρχει κίνδυνος κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες να μην τα καταφέρουν και έτσι να μην επιβιώσουν, κάτι που θα φανεί σε λίγα χρόνια.

Για το λόγο αυτό θεωρεί ότι οι κυβερνήσεις πρέπει να συνεχίσουν να παρέχουν έως το 2025 οικονομικά κίνητρα/επιδότησες για την απόκτηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου, κάτι που όμως ίσως να μην είναι δημοσιονομικά βιώσιμο.

Σχετικά τώρα με την παγκόσμια έλλειψη των μικροτσίπ θεωρεί ότι δεν τελείωσε το 2021, αλλά ότι θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του 2022. Προβλέπει ότι από το επόμενο καλοκαίρι, η νέα παραγωγική ικανότητα των κατασκευαστών μικροτσίπ θα μπορέσει να αποκαταστήσει την ισορροπία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης. Σύμφωνα με τον Tavares, το πρόβλημα προμήθειας μικροτσίπ έχει κοστίσει στις αυτοκινητοβιομηχανίες μείωση 15-20% στους όγκους παραγωγής.

Τέλος, ανακοίνωσε ότι την 1η Μαρτίου ο Όμιλος Stellantis θα παρουσιάσει το νέο μακροπρόθεσμο στρατηγικό σχέδιο του.

Tags: CARLOS TAVARESSTELLANTISΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΚΙΝΔΥΝΟΙΚΟΣΤΟΣΠΟΛΙΤΙΚΟΙ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS