Νέα Mercedes C-Class: Ήπια Υβριδική με hi-tech πινελιές αυτούσιες από την S-Class!

23 Φεβρουαρίου 2021

Μπορεί χθες να διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες της ολοκαίνουργιας Mercedes C-Class, όμως σήμερα πραγματοποιήθηκε η επίσημη (διαδικτυακή) παρουσίαση του μοντέλου σε ταυτόχρονη μετάδοση παγκοσμίως. Τόσο η sedan εκδοχή όσο και η Wagon. Η C-Class αποτελεί με διαφορά το δημοφιλέστερο σεντάν της εταιρίας με πάνω από 10.500.000 πωλήσεις, και έχει καταφέρει να είναι συνώνυμο της λέξης premium. Η νέα 5η γενιά της σειράς έρχεται να ανεβάσει για μία ακόμη φορά τον πήχη, αφού ουσιαστικά πρόκειται για μία… μίνι μορφή της κορυφαίας S-Class.

Σχεδιαστικά μικρές οι αλλαγές αλλά αρκετές για να την ξεχωρίσουν

Το ρητό συνταγή που κερδίζει (και αρέσει θα προσθέσουμε εμείς) δεν αλλάζει, επιβεβαιώνεται και στην συγκεκριμένη περίπτωση. Οι θελκτικές καμπύλες παραμένουν στο έπακρο και αποτελούν την σχεδιαστική υπογραφή του μοντέλου, το οποίο οι ίδιοι οι σχεδιαστές χαρακτηρίζουν πιο σπορτίφ από ποτέ. Λεπτή δουλειά ακόμα και μέσα στα φωτιστικά σώματα τα οποία είναι ακόμα πιο λεπτά, απαλές νευρώσεις στο αμάξωμα και νέες ζάντες δείχνουν πως έχει γίνει εκλεπτυσμένη δουλειά. Αξίζει να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά το ένα μέρος των πίσω φωτιστικών σωμάτων βρίσκεται πάνω στο πορτ παγκάζ. Αρκετές βέβαια είναι οι διαφοροποιήσεις στο αμάξωμα ανάλογα την έκδοση εξοπλισμού.

Εσωτερικό άκρως hi-tech με τη δεύτερη γενιά του MBUX και κεκλιμένη οθόνη

Δεν είπαμε τυχαία πως πρόκειται για μία μίνι S-Class καθώς υιοθετεί την ίδια διάταξη στο ταμπλό, έχοντας τη δεύτερη γενιά του Mercedes-Benz User Experience. Με πιο απλά λόγια, η οθόνη στο κέντρο του ταμπλό (9.5 ή 11.9 ίντσες) είναι τοποθετημένη κεκλιμένα κοιτάζοντας τον οδηγό, και όχι σαν συνέχεια του ψηφιακού πίνακα οργάνων (10.25 ή 12.3 ίντσες) όπως στα περισσότερα νέα μοντέλα της Mercedes. Ακριβά υλικά, ambient φωτισμός και καινούργιο τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι δίνουν το παρών και αναβαθμίζουν την ατμόσφαιρα της καμπίνας στη νέα C-Class. Και εδώ, ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει από επένδυση στα καθίσματα μέχρι και τρόπο ελέγχου λειτουργίας του αυτοκινήτου. Οι οθόνες έχουν 3 διαφορετικές επιλογές παρουσίασης των στοιχείων τους (Discreet – Sporty – Classic).

Διαστάσεις – χώροι: Μεγαλύτερη και πιο άνετη

Η νέα C-Class έχει ελαφρώς μικρότερο ύψος στα 1.438χλστ. είναι κατά 65χλστ. μεγαλύτερη σε μήκος ενώ πλάτος και μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 10χλστ.  Βέβαια παρόλη την αύξηση των διαστάσεων, ο συντελεστής οπισθέλκουσας παραμένεις στα Cd 0,24 ενώ ο χώρος αποσκευών είναι στα 445 λτ. για την sedan έκδοση και από 490 έως 1.510λτ. για την Estate.

Γκάμα κινητήρων: Ήπια υβριδικά σύνολα και στο άμεσο μέλλον plug-in εκδόσεις με 100χλμ. ηλεκτρική αυτονομία

Η γκάμα κινητήρων της νέας Mercedes C-Class αποτελείται από ήπια υβριδικά σύνολα. Στο τερέν της βενζίνης υπάρχουν ο 1.500άρης των 170 ίππων και ο 2λιτρος των 258 ίππων, αμφότεροι ενισχύονται με επιπλέον 20 άλογα από το ηλεκτρικό 48V σύστημα. Στο τερέν του πετρελαίου στην έκδοση 220d οι ίπποι είναι 200 και στην 300d φτάνουν τους 265,αμφότερες με τον δίλιτρο κινητήρα. ( και εδώ με +20 άλογα από το υβριδικό σύστημα στη λειτουργία boost). Όχι σε μεγάλο χρονικό διάστημα από τώρα, θα παρουσιαστούν και οι plug-in υβριδικές εκδόσεις όπου το δίλιτρο μοτέρ θα παρέχει ηλεκτρική αυτονομία  μέχρι 100 χιλιόμετρα. 

 

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 23 Φεβρουαρίου 2021

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Νέο Kia K8: Αφήνει στόματα ανοιχτά το εσωτερικό του

Νέο Kia K8: Αφήνει στόματα ανοιχτά το εσωτερικό του

Πριν από μερικές μέρες η Kia πραγματικά μας εντυπωσίασε παρουσιάζοντας τη σιλουέτα του νέου Κ8. Ένα sedan μοντέλο της κορεάτικης εταιρείας, το οποίο δεν πωλείται στην Ελλάδα, αλλά σίγουρα έχει ιδιαίτερο σχεδιαστικό ενδιαφέρον. Η ευχάριστη έκπληξη του K8 συνεχίστηκε...

Διαβάστε Περισσότερα
Αλλαγή ιμάντα χρονισμού: Με τα χιλιόμετρα ή τα χρόνια; Τί συμβαίνει άμα κοπεί;

Αλλαγή ιμάντα χρονισμού: Με τα χιλιόμετρα ή τα χρόνια; Τί συμβαίνει άμα κοπεί;

Χωρίς αυτόν, το αυτοκίνητο μας δεν θα προχωρούσε ούτε ένα μέτρο. Όσοι έχουν στην κατοχή τους όχημα που χρησιμοποιεί αλυσίδα (λεγόμενη καδένα χρονισμού) μπορούν να απαλλαγούν από το άγχος του συγκεκριμένου εξαρτήματος. Η πλειοψηφία όμως των ι.χ. διαθέτουν ιμάντα ο...

Διαβάστε Περισσότερα
Ίδρυμα StAr: Συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Ίδρυμα StAr: Συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Οδική Ασφάλεια, η Πρόεδρος και ο Γενικός Διευθυντής του Ιδρύματος Άρη Σταθάκη για την Οδική Ασφάλεια, είχαν σήμερα συνάντηση με τον Υφυπουργό Μεταφορών κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη, τον Διευθυντή του Γραφείου του Υφυπουργού κ....

Διαβάστε Περισσότερα