Νέα Lotus E-R9: Ηλεκτρικό μαχητικό αεροσκάφος εδάφους

17 Φεβρουαρίου 2021

Lotus

«Φωτιές» ανάβει στο χιονισμένο μας σκηνικό η Lotus, αποκαλύπτοντας το ιδιαίτερα εντυπωσιακό νέο E-R9.

Σύμφωνα με τη βρετανική εταιρεία πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα, το οποίο φιλοδοξεί να συμμετέχει σε αγώνες αντοχής τη σεζόν του 2030. Μπορεί ο στόχος να είναι αρκετά μακροπρόθεσμος ταιριάζει όμως με το άκρως φουτουριστικό σχήμα του πρωτότυπου E-R9.

Παρατηρώντας την πανοραμική του φωτογραφία διακρίνουμε ότι το αμάξωμα του έχει σχήμα “Δ”. Παράλληλα το στενόμακρο κεντρικά τοποθετημένο κόκπιτ με γυάλινο στέγαστρο θυμίζει μαχητικό αεροσκάφος. Όλοι οι τροχοί του είναι ενσωματωμένοι μέσα σε πάνελ. Τα φτερά του είναι αρκετά καμπυλωτά, ενώ τα εμπρός δεν επικοινωνούν με το αμάξωμα, αλλά μόνο με το εμπρός splitter.

Lotus

Καθόλου τυχαίο δεν είναι το χρυσό και μαύρο χρώμα που επέλεξε η Lotus για το E-R9. Προέρχονται από την ιστορική της παλέτα στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Στο σημείο αυτό να θυμίσουμε ότι η Lotus έχει κατακτήσει στο παρελθόν δεκατρία Πρωταθλήματα στη Formula 1.

 

Lotus Elise και Exige: Στη σύνταξη με ένσημα εικοσαετίας

 

Σχετικά με την ονομασία του τώρα, τα αρχικά E-R προέρχονται από τις λέξεις Endurance Racer, δηλαδή αγωνιστικό αντοχής. Ο αριθμός 9 προέρχεται και πάλι από το ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν της Lotus. Το 1955 το αγωνιστικό Mark IX με τον αριθμό 9 έλαβε μέρος στις 24 Ώρες του Λε Μαν, ενώ στα πληρώματα της βρίσκονταν και ο ιδρυτής της Lotus, Κόλιν Τσάπμαν. Αν τελικά καταφέρει το E-R9 να ξεκινήσει την καριέρα του στις πίστες το 2030 θα γιορτάσει με το ντεμπούτο την 75η επέτειο του Mark IX.

Lotus

Ειδική μνεία κάνει η Lotus στην αεροδυναμική του E-R9 και συγκεκριμένα στα «μορφοποιήσιμα» πάνελ του αμαξώματος. Πρόκειται για ενεργές επιφάνειες που μπορούν να αλλάξουν το σχήμα και τη θέση ανάλογα με τη ροή του αέρα. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί χειροκίνητα με το πάτημα ενός κουμπιού από τον οδηγό, είτε αυτόματα μέσω αισθητήρων. Έτσι επιτυγχάνεται η ελάχιστη αεροδυναμική αντίσταση στις ευθείες και η μέγιστη κάθετη δύναμη στις στροφές.

Lotus

Οι κάθετες τώρα πίσω επιφάνειες βοηθούν το E-R9 να αλλάζει κατεύθυνση χωρίς να επηρεάζεται η πρόσφυση των τροχών. Το προηγμένο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης τροφοδοτεί κάθε τροχό ξεχωριστά, όπως συμβαίνει και στην Lotus Evija. Ωστόσο στο E-R9 το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης θα είναι πλήρως ρυθμιζόμενο από τον οδηγό εν κινήσει.

Προς το παρόν η Lotus δεν αποκαλύπτει τεχνικά χαρακτηριστικά για το E-R9 όπως ισχύ, ροπή, επιδόσεις και μπαταρία. Αναφέρει μόνο ότι κατά τη διάρκεια των pit stops θα μπορεί να αλλάζει μπαταρία.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 17 Φεβρουαρίου 2021

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Volkswagen: Νέο μικρό ηλεκτρικό στον ορίζοντα

Volkswagen: Νέο μικρό ηλεκτρικό στον ορίζοντα

Ένα νέο μικρό ηλεκτρικό μοντέλο σκοπεύει να κατασκευάσει τα επόμενα χρόνια η Volkswagen, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Ralf Brandstätter. Η Volkswagen με αυτό το νέο μικρό μοντέλο θέλει να πετύχει δύο στόχους ταυτόχρονα. Από τη μία θα φέρει την...

Διαβάστε Περισσότερα
Skoda Voiturette A-Enyaq iV: Απόσταση 116 ετών και 15 εκατομμυρίων

Skoda Voiturette A-Enyaq iV: Απόσταση 116 ετών και 15 εκατομμυρίων

Το μακρινό 1905 οι ιδρυτές της Skoda, Βάτσλαφ Λάουριν και Βάτσλαφ Κλέμεντ, αποφάσισαν να σταματήσουν την κατασκευή ποδηλάτων. Το επόμενο βήμα τους ήταν η ενασχόληση με τις μοτοσυκλέτες και τα αυτοκίνητα. Την ίδια χρονιά κατασκεύασαν το πρώτο τους όχημα, το Voiturette...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Williams: Η νέα FW43B, το ιδιαίτερο livery και ο hacker

Formula 1-Williams: Η νέα FW43B, το ιδιαίτερο livery και ο hacker

Την FW43B, δηλαδή το μονοθέσιο του 2021 παρουσίασε η Williams όμως επρόκειτο για μια διαφορετική παρουσίαση, για όλους τους λάθος λόγους. Αρχικά το livery είναι αρκετά ιδιαίτερο και θα κάνει το μονοθέσιο αρκετά ξεχωριστό στα μάτια του κοινού. Το μόνο για το οποίο...

Διαβάστε Περισσότερα