H Morgan, συνεχίζει την παράδοση να κατασκευάζει ρετρό-σύγχρονα αυτοκίνητα, με το τελευταίο της δημιούργημα να ονομάζεται Supersport.
Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις, με τη Morgan να διατηρεί αναλλοίωτη τη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων της με το ρετρό σχεδιασμό. Θα μπορούσε κάποιος κακεντρεχής να πει πως το το νέο μοντέλο δεν είναι τίποτα άλλο από ένα facelift του απερχόμενου Super Six.

Ωστόσο η πραγματικότητα είναι διαφορετική, καθώς το νέο Supersport είναι εντελώς καινούριο μοντέλο που έχει δανειστεί σχεδιαστικά στοιχεία από το περιορισμένης παραγωγής Midsummer, δια χειρός Pininfarina.
Morgan Superport: Ρετρό δύο σε ένα
Το νέο Supersport είναι ουσιαστικά δύο μοντέλα σε ένα, καθώς είναι και ανοιχτό που μετατρέπεται σε κλειστό με την πολύ ελαφριά οροφή των 20 κιλών από ανθρακονήματα, που είναι βαμμένη στο χρώμα του αυτοκινήτου και διαθέτει κρύσταλλο για βελτίωση της ορατότητας προς τα πίσω.

Στο Supersport δεν είναι μόνο ελαφριά η αποσπώμενη οροφή, αλλά ολόκληρο το αμάξωμα, καθώς το βάρος του δεν ξεπερνά τα 1.200 κιλά (1.169), χάρη ανασχεδιασμένο πλαίσιο από αλουμίνιο, που είναι και κατά 10% πιο άκαμπτο σε σχέση με εκείνο του Super Six.
Με γερμανική «καρδιά»
Κάτω από ρετρό καπό του Superport βρίσκεται ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας της BMW, (B58 για τους γνώστες) που αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm ροπής και χάρη στο πολύ ελαφρύ αμάξωμα (3.4 αναλογία κιλών/ίππο) οι επιδόσεις είναι εκρηκτικές, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να καλύπτονται σε 3.9 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 260 χλμ./ώρα.

Η κίνηση φυσικά μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, μέσω αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων και δεν θα υπάρχει χειροκίνητη έκδοση κάτι που θα δυσαρεστήσει τους οπαδούς της ανόθευτης οδήγησης. Οι τελευταίοι όμως θα μπορούν να τοποθετήσουν διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Επιπροσθέτως, οι (προαιρετικές) ζάντες των 19 ιντσών ζυγίζουν μόλις 10 κιλά και μάλιστα 1 κιλό λιγότερο από τις βασικές των 18 ιντσών.
Ρετρό και το εσωτερικό
Ο ρετρό σχεδιασμός συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου δεσπόζουν τα αναλογικά, κυκλικά όργανα και οι διακόπτες και το μόνο ίσως που θυμίζει σύγχρονο αυτοκίνητο είναι ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου και ένα μικρός ψηφιακός πίνακας οργάνων μπροστά στον οδηγό.

Όπως είναι αναμενόμενο, κυριαρχεί επίσης το δέρμα και το ξύλο με το τελευταίο να διατίθεται σε 11 διαφορετικές αποχρώσεις, ενώ οι χρωματικοί συνδυασμοί εσωτερικού-εξωτερικού είναι… χιλιάδες. Όσον αφορά στο κόστος, το νέο Supersport θα κοστίζει στην Αγγλία περί τα 100.000 ευρώ, καθόλου άσχημα για ένα τόσο ξεχωριστό αυτοκίνητο.
Δείτε τον πολύ γνωστό παρουσιαστή, Richard Hammond να αποκαλύπτει το νέο Morgan Supersport (από το 9:50 και μετά)