Mercedes-Benz Unimog: Η γέννηση και εξημέρωση ενός θηρίου

27 Οκτωβρίου 2020

Όταν αντικρίζεις ένα φορτηγό Mercedes-Benz Unimog αισθάνεσαι δέος, καθώς ο σκληροτράχηλος χαρακτήρας, οι αστείρευτες μεταφορικές και off-road ικανότητες του, είναι κάτι παραπάνω από ορατές.

Ελάτε λοιπόν να μάθουμε την ιστορία των φορτηγών Unimog και πότε απέκτησαν λάμψη από το αστέρι της Mercedes. Το ημερολόγιο έδειχνε 27 Οκτωβρίου του 1950 όταν υπογράφηκε η σύμβαση εξαγοράς της Unimog. Οι συνομιλίες για την εξαγορά της Unimog είχαν ξεκινήσει ήδη από τις 5 Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους. Στις διαπραγματεύσεις συμμετείχαν δυο εκπρόσωποι της Daimler-Benz και έξι μέτοχοι της Boehringer Bros, η οποία από το 1948 κατασκεύαζε τα Unimog στο Γκόπινγκεν της Γερμανίας.

Εν τω μεταξύ η Daimler-Benz με γραπτή δήλωση της είχε γνωστοποιήσει την πρόθεση της να αναλάβει όλα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις της Unimog. Οι ιθύνοντες της Boehringer Bros μετά την άκρως επιτυχημένη παρουσία του Unimog, το καλοκαίρι του 1950 στην Έκθεση Deutschen Landwirtschaftsgesellschaft (DLG) στη Φρανκφούρτη, είχαν συνειδητοποιήσει ότι για να καλύψουν τη μεγάλη ζήτηση θα έπρεπε να κάνουν μια αρκετά μεγάλη επένδυση.

 

 

Πριν την εξαγορά η Daimler-Benz είχε παραχωρήσει τον πετρελαιοκινητήρα OM 636 που αναπτύχθηκε για την Mercedes-Benz 170 D, στο Unimog 70200, ενώ η ισχύς του είχε μειωθεί από τους 38 στους 25 ίππους. Σημειώνεται ότι ο εν λόγω πετρελαιοκινητήρας ήταν ο πρώτος που τοποθετήθηκε μετά τον πόλεμο, από το 1949 μέχρι το 1963, σε επιβατικά οχήματα. Η Daimler-Benz ωστόσο προτιμούσε οι κινητήρες της να τοποθετούνται σε δικά της οχήματα και κάπως έτσι ήρθε η εξέλιξη της εξαγοράς.

Το πρώτο Unimog κατασκευάστηκε από την Daimler-Benz το 1951 στο Γκαγκενάου της Γερμανίας. Το διάσημο αστέρι της Mercedes τώρα, κόσμησε για πρώτη φορά Unimog το 1953. Συνολικά έχουν πουληθεί πάνω από 380.000 Unimog, τα οποία έχουν ανεβάσει το κύρος και τις ικανότητες των επαγγελματικών οχημάτων της Mercedes.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 27 Οκτωβρίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

WRC, ράλι Μόντσα, 2o σκέλος: Προηγείται ο Οζιέ, εκτός ο Έβανς

WRC, ράλι Μόντσα, 2o σκέλος: Προηγείται ο Οζιέ, εκτός ο Έβανς

Το δεύτερο και μεγαλύτερο σκέλος του ράλι Μόντσα «έφαγε» πολύ κόσμο, κυρίως λόγω των γλιστερών Ειδικών Διαδρομών που είχε δημιουργήσει το χιόνι έχοντας καλύψει πολλά χλμ, οδοστρώματος. Μάλιστα οι συνθήκες ήταν τόσο δύσκολες που οι οργανωτές ακύρωσαν καθαρά για λόγους...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Γκραν Πρι Σακχίρ-Κατατακτήριες: Σώθηκε για 0.026 δευτερόλεπτα ο Μπότας

Formula 1-Γκραν Πρι Σακχίρ-Κατατακτήριες: Σώθηκε για 0.026 δευτερόλεπτα ο Μπότας

Με τη θερμοκρασία του αέρα στους 24 βαθμούς Κελσίου και εκείνη τους οδοστρώματος στους 26 ξεκίνησαν οι κατατακτήριες δοκιμές για το Γκραν Πρι Σακχίρ. Εκεί όπου ο Μπότας κατάφερε να πάρει τη 16η pole position της καριέρας του, όμως με τη διαφορά από τον Ράσελ να είναι...

Διαβάστε Περισσότερα
Renault: Μας ξεναγεί στο μέλλον

Renault: Μας ξεναγεί στο μέλλον

Πως μπορεί να είναι το αυτοκίνητα στο μέλλον; Θα φέρουν θερμικούς κινητήρες; Θα είναι μόνο ηλεκτρικά; Με το υδρογόνο τι γίνεται; Θα έρθει πιο γρήγορα απ’ ότι λένε; Η αυτόνομη οδήγηση πως προχωράει; Όλα αυτά σίγουρα θα αλλάξουν το τοπίο πολύ πιο νωρίς απ΄ότι τα...

Διαβάστε Περισσότερα