Mercedes-Benz F 100: Ότι «προέβλεψε» πριν 30 χρόνια έγινε πραγματικότητα!

14 Ιανουαρίου 2021

Σε ένα αβέβαιο μέλλον η Mercedes αισθάνεται σιγουριά και αισιοδοξία κοιτώντας το ένδοξο παρελθόν της.

Το διάσημο αστέρι της γερμανικής εταιρείας πάντα ξεχώριζε για την καινοτομία και την τεχνολογική του υπεροχή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Mercedes-Benz F 100, ένα πρωτότυπο-ερευνητικό όχημα, το οποίο έκανε πρεμιέρα στις 12 Ιανουαρίου του 1991 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ.

Μπορεί να ακουστεί κλισέ η φράση, αλλά η F 100 ήταν αρκετά μπροστά από την εποχή της, καθώς πριν από 30 χρόνια ενσωμάτωνε πολλές τεχνολογίες που χρησιμοποιούν τα σύγχρονα αυτοκίνητα.

Mercedes AAVision: Ποιο SUV κυοφόρησε το 1996;

Ποιες ήταν αυτές; Ενδεικτικά αναφέρουμε τη χρήση του κινητού τηλεφώνου με κουμπιά ενσωματωμένα στο τιμόνι που είδαμε το 1998 στην S-Class, τους xenon προβολείς που εγκαινίασε η E-Class το  1995, την αναγνώριση φωνής μέσω κινητού τηλεφώνου που έκανε πρεμιέρα το 1996 ως LINGUATRONIC στην S-Class, την ηλεκτρονική παρακολούθηση της πίεσης του αέρα στα ελαστικά που έκανε ντεμπούτο το 1999 στην CL, το σύστημα εισόδου χωρίς το παραδοσιακό κλειδί που απέκτησε πρώτη η S-Class το 1999 και τους αισθητήρες βροχής για τους υαλοκαθαριστήρες που χρησιμοποίησε η CL Coupe το 1996.

Η σχετική λίστα περιλαμβάνει επίσης τον έλεγχο απόστασης ασφαλείας (DISTRONIC) που έφερε αργότερα η S-Class το 1998, την κάμερα οπισθοπορείας που πρωτοείδαμε το 2005 στην S-Class και τον έλεγχο «νεκρής» γωνίας που τοποθετήθηκε το 2007 πάλι στην ναυαρχίδα S-Class.

Σημειώστε ότι η φουτουριστική F 100 διέθετε φορητό φαξ, έναν μόνιμα εγκατεστημένο προσωπικό ηλεκτρονικό υπολογιστή και δυο ηλικιακά πάνελ που καταλάμβαναν δύο τετραγωνικά μέτρα της οροφής.

Η θέση οδήγησης στην F 100 ήταν τοποθετημένη στο κέντρο της καμπίνας για να επιτευχθεί μεγαλύτερη ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης, ενώ αριστερά και δεξιά από πίσω της υπήρχαν ακόμα δυο καθίσματα για τους συνεπιβάτες.

Η απουσία μεσαία κολόνας διευκόλυνε την επιβίβαση-αποβίβαση των πίσω επιβατών. Η απόσταση του ταμπλό από τον οδηγό έπαιζε και αυτή ρόλο στην ασφάλεια, ενώ πρωτοποριακή σίγουρα ήταν η οθόνη πίσω από το τιμόνι για την προβολή σημαντικών πληροφοριών. Τμήματα του δαπέδου και της οροφής ήταν κινούμενα, καθώς αποτελούσαν μέρος των μεγάλων πίσω συρόμενων θυρών.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 14 Ιανουαρίου 2021

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Toyota: Άντεξε ο ιαπωνικός κολοσσός στις δυσκολίες του 2020;

Toyota: Άντεξε ο ιαπωνικός κολοσσός στις δυσκολίες του 2020;

Ήρθε και η σειρά της Toyota να ανακοινώσει πόσο οχήματα πούλησε το 2020, επομένως θα δούμε κατά πόσο επηρεάστηκε ο ιαπωνικός κολοσσός από την πανδημία του Covid-19. Αρχικά να πούμε ότι η Toyota Motor Ευρώπης είναι υπεύθυνη για όλες τις χώρες της Δυτικής, Κεντρικής και...

Διαβάστε Περισσότερα
Audi A1 35 TFSI S tronic citycarver: Tι συμβαίνει με την απόσταση από το έδαφος

Audi A1 35 TFSI S tronic citycarver: Tι συμβαίνει με την απόσταση από το έδαφος

Σας φαίνεται διαφορετικό σε σχέση με τα άλλα Α1; Δεν έχετε κάνει λάθος. Αυτή η έκδοση με το logo citycarver φέρει σχεδιαστικές λεπτομέρειες που το κάνουν πιο επιθετικό από τις απλές εκδόσεις του Α1. Ο κύριος λόγος είναι η κατά τέσσερα εκ. μεγαλύτερη  απόσταση του...

Διαβάστε Περισσότερα
Ποια νεαρή «σοφερίνα» θα συνεχίσει την ιστορία των Λέλα Λομπάρτι, Ντεζιρέ Γουϊλσον, Τζιοβάνα Αμάτι στη Formula 1

Ποια νεαρή «σοφερίνα» θα συνεχίσει την ιστορία των Λέλα Λομπάρτι, Ντεζιρέ Γουϊλσον, Τζιοβάνα Αμάτι στη Formula 1

Aυτές οι τρείς «σοφερίνες» είναι οι περισσότερες γνωστές στον πολύχρωμο κόσμο της Formula 1. Δύο Ιταλίδες, οι Λομπάρτι, Αμάτι, μια Νοτιαφρικάνα η Γουίλσον μαζί με την Βρετανία Ντιβίνα Γκαλίκα (1976-1978 Surtees, Hesketh) και την επίσης Ιταλίδα Μαρία Τερέζα Ντε Φίλιπς,...

Διαβάστε Περισσότερα