motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Mercedes-AMG One: Ξανά στην πίστα η βολίδα του δρόμου

Γιάννης Σταυρόπουλος by Γιάννης Σταυρόπουλος
20 Αυγούστου 2020
in SUPER CARS
Mercedes-AMG One: Ξανά στην πίστα η βολίδα του δρόμου

«Από την πίστα προς το δρόμο»,  «μια Formula 1 με καλυμμένους τροχούς». Πόσες φορές έχετε διαβάσει αυτές τις προτάσεις που αναφέρονται σε ένα hypercar, με ισχύ 1.000 και πλέον ίππους που ακόμα δεν έχει κυκλοφορήσει με σήμα το πιο γνωστό αστέρι του κόσμου.

ADVERTISEMENT

Ο λόγος για το υπεραυτοκίνητο της Mercedes, όντως μια Formula 1 μ καλυμμένους τροχούς.

Γιατί όμως δεν έχει κυκλοφορήσει και που οφείλεται η καθυστέρηση.

Η ιστορία της Mercedes-AMG One έχει ως εξής.

Αποκαλύφθηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2017, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται σε 18 μήνες. Αλλά τα πράγματα δεν πήγαν σύμφωνα με το σχέδιο, επειδή το Power Unit (το μηχανικό σύνολο δηλαδή) που τοποθετήθηκε το 2016 στο μονοθέσιο της Mercedes W07 με την οποία ο Νίκο Ρόσμπεργκ κατέκτησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1,αντιμετώπισε πολλά προβλήματα τα οποία έπρεπε να επιλυθούν  αυτό του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος που κέρδισε η Rosberg και το 19 νίκες πάνω από 21 GP για να το προσαρμόσετε στη χρήση του δρόμου, να θέσει τους τεχνικούς του Affalterbach μπροστά σε πολλές προκλήσεις και προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν. Ήρθε και η πανδημία και όλο το project πήγε πίσω.

Οι Γερμανοί, ωστόσο, δεν τα παρατήρησαν. Ξεπεράστηκαν στο δυναμόμετρο τα προβλήματα που γεννήθηκαν κατά την κατασκευή του V6 1.6 turbo με πάνω από 1000 ίππους, με το MGU-H (το σύστημα που ανακτά ενέργεια από τη θερμότητα των καυσαερίων) και το MGU-K (η συσκευή που ανακτά την ενέργεια στο φρενάρισμα), και σεβόμενοι τους κανονισμούς περί ρύπανσης και θορύβου, αλλά και από το γεγονός ότι η Mercedes δεν ήθελε το AMG-One να οδηγείται μόνο από ένα οδηγό της Formula 1, επιστρέφει στο προσκήνιο με μια νέα σειρά δοκιμών, με στόχο να ολοκληρωθεί η όλη διαδικασία και να αρχίσουν να παραδίδονται τα 275 αυτοκίνητα που ήδη έχουν παραγγελθεί.

Τώρα το τελευταίο βήμα δοκιμής που έχει προγραμματιστεί στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ και μετά, μετά από μια φαινομενικά ατελείωτη αναμονή, η πραγματική Formula 1 με καλυμμένους τροχούς θα είναι σε θέση να φτάσει στο δρόμο στην τελική του μορφή.

 

Tags: MERCEDESMERCEDES-AMG ONE
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS