Mercedes A 35 Sedan AMG 4Matic: Ένα οικογενειακό για… ρεκόρ πίστας!

30 Δεκεμβρίου 2020

SUV, city-cars, e-cars, οι καθημερινές συζητήσεις γύρω από αυτές τις κατηγορίες περιστρέφονται. Στην αντίπερα όχθη η αυτοκινητοβιομηχανία δείχνει να ξεχνά σιγά σιγά τα άλλοτε αγαπημένα sedan και να στρέφει την προσοχή της αλλού. Όμως όλοι στέκονται προσοχή και παίρνουν μια βαθιά ανάσα στη θέα της Mercedes A- Class με τα logo AMG σε σιλουέτα sedan και με «καρδιά» 306 ίππων.

Πώς να μην πάρεις τα πάνω σου όταν αντικρίζεις ένα τόσο εντυπωσιακό αυτοκίνητο που τα έχει όλα. Εμφάνιση, οικογενειακούς χώρους, 306 ίππους, απίστευτη τεχνολογία  Mercedes, σε ένα πακέτο με τις τιμές να ξεκινούν από τα 59.960  ευρώ το οποίο έρχεται να δείξει πως ότι και να γίνει, ένα καλό sedan πάντα θα είναι ένα εντυπωσιακό και πλήρες αμάξωμα.

Μία οπτασία που δεν χρειάζεται να προκαλέσει για να δειχθεί!

Θα μπορούσαμε να περιγράψουμε το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τα επιφωνήματα των περαστικών που την παρατηρούσαν όπως ένα supercar. Σε κομψό μαύρο χρώμα, το σχετικά μεγάλο αμάξωμα με μήκος που αγγίζει τα 4.549χλστ. και χώρο αποσκευών στα 420λτ. (με κιτ επισκευής) είναι άκρως επιβλητικό με αιχμηρή σχεδίαση και μοντέρνα φωτιστικά σώματα. Παράλληλα κάνει ξεκάθαρες τις άγριες διαθέσεις του, τόσο με τις 19άρες ζάντες (με θέα τις ασημί δαγκάνες της AMG, ελαστικά 235/35) , όσο και με τον μοναδικά όμορφο πίσω διαχύτη που φιλοξενεί από μια εξάτμιση σε κάθε άκρο. Το στήσιμο της, οι μεγάλοι τροχοί και φυσικά το λογότυπο AMG – 4Matic, έκαναν όλους τους μυημένους να αρπάξουν το κινητό και να τραβήξουν μερικές φωτογραφίες, πριν φυσικά μας ζητήσουν με ευγένεια να πατήσουμε λίγο γκάζι να το ακούσουν στην πράξη.

Αυτή η εξαιρετική ισορροπία ανάμεσα σε κομψότητα και σπορτίφ λεπτομέρεια, περνάει και στο εσωτερικό. Τι είναι σπορ; Οι κατακόκκινες ζώνες για όλους τους επιβάτες, το τιμόνι, τα πεντάλ και κόκκινες ραφές σε πολλά σημεία. Τι είναι κομψό; Τα διπλά μόνιτορ του πίνακα οργάνων και της οθόνης infotainment του συστήματος MBUX, τα άκρως ποιοτικά υλικά, ο ατελείωτος ambient φωτισμός και φυσικά τα δεκάδες τεχνολογικά καλούδια.

Με προσωπικό βοηθό

Όλοι οι επιβάτες έχουν κάθε είδους άνεση, ενώ  μεγάλο μέρος της οροφής είναι γυάλινη, κάνοντας αρκετά συχνά τους πίσω καθήμενους να απολαμβάνουν διπλά την κάθε διαδρομή. Τα αρκετά τεχνολογικά καλούδια που συνοδεύουν το μοντέλο, έρχονται αυτούσια από την A-CLass hatchback και απαιτούν λίγο χρόνο εξοικείωσης, καθώς μπορείτε να χειριστείτε την κεντρική οθόνη με 3 διαφορετικούς τρόπους. Σίγουρα όμως τεχνολογικό highligth αποτελεί το γνωστό πλέον σύστημα Hey Mercedes, το οποίο μπορείτε να ενεργοποιήσετε φωνητικά και να δώσετε κάθε είδους εντολή στο σύστημα και αυτό να την πραγματοποιήσει αμέσως.

 

Ένα ετοιμοπόλεμο σύνολο 2.000κ.εκ. και 306 ίππων

Συναντάς τα αρχικά AMG και δίπλα 4Matic. Είσαι σίγουρος πως δεν πρόκειται για ένα συνηθισμένο sedan, παρά το γεγονός πως σχεδιαστικά δεν προκαλεί. Κάτω από το μεγάλο καπό, δεσπόζει ο 2διλιτρος βενζινοκινητήρας απόδοσης 306 ίππων και 400Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το δίπτυχο κινητήρας – κιβώτιο κάνει εξαιρετική δουλειά, ενώ το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται αρκετά από τα διάφορα προγράμματα παραμετροποίησης της οδήγησης, που «βάζουν χέρι» σε απόκριση, τιμόνι και ήχο. Οι επιδόσεις τρομάζουν με το 0-100 να έρχεται σε 4.9 δευτ. ενώ η τελική διαθέτει ηλεκτρονικό κόφτη στα 250χλμ./ώρα. Εντάξει, η κατανάλωση ακουμπάει διψήφια νούμερα, αλλά πραγματικά τα αξίζει.

Το μυστικό της

Η αλήθεια είναι πως το συγκεκριμένο μοντέλο καταφέρνει να προσφέρει στον οδηγό να χαρεί την ίδια διαδρομή με δύο διαφορετικούς τρόπους. Από τη μία μπορεί να κινείται ήρεμα και χαλαρά χωρίς κανένα άγχος και απολαμβάνοντας την επικουρική βοήθεια από τα δεκάδες τεχνολογικά καλούδια. Από την άλλη, μπορεί στον γυρισμό της ίδιας διαδρομής να επιλέξει Sport+, να ακούσει το σύνολο να βρυχάται, το γκάζι να αρπάζει σαν ηλεκτροφόρο καλώδιο και το τιμόνι να είναι ξυραφένιο. Το στήσιμο της στο δρόμο απίθανο, ο οδηγός νιώθει πως το όχημα υπακούει σε κάθε εντολή και το άγχος πάει περίπατο, ακόμα και σε συνθήκες τρομερής πίεσης. Το μόνο σίγουρο είναι πως αυτό το αυτοκίνητο δεν θα το βαρεθείς ποτέ. Ποτέ όμως.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 30 Δεκεμβρίου 2020

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Πρίγκηπες στο Μόντε Κάρλο Οζιέ-Ινγκρασιά με Toyota Yaris WRC

Πρίγκηπες στο Μόντε Κάρλο Οζιέ-Ινγκρασιά με Toyota Yaris WRC

H πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, το ράλι Μόντε Κάρλο, είχε τη σφραγίδα των Οζιέ-Ινγκρασιά, με Toyota Yaris WRC. Ήταν η 8η νίκη του Γαλλικού πληρώματος, 4η με  διαφορετική ομάδα. Με Volkswagen Polo WRC 2013,2014, 2015, 2016, Ford Fiesta WRC 2017, 2018, Citroen...

Διαβάστε Περισσότερα
Yπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας: Νέες οδηγίες για πτήσεις εσωτερικού, οι περιορισμοί συνεχίζονται

Yπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας: Νέες οδηγίες για πτήσεις εσωτερικού, οι περιορισμοί συνεχίζονται

Μέχρι την Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021 συνεχίζονται οι περιορισμοί στις αεροπορικές μετακινήσεις εσωτερικού για λόγους προστασίας επιβατών και πολιτών από την νόσο Covid-19. Ειδικότερα, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ανακοινώνει στο επιβατικό κοινό την παράταση,...

Διαβάστε Περισσότερα
WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Το GR Yaris και σε ρόλο πλοηγού

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Το GR Yaris και σε ρόλο πλοηγού

Η μικρή βόμβα της Toyota, το GR Yaris έχει το ρόλο του τελευταίου πλοηγού αυτοκινήτου για το ράλι Μόντε Κάρλο, πριν τα πληρώματα αρχίσουν τη μάχη με τα χρονόμετρα στις Ειδικές Διαδρομές. Σε αποκλειστικά 2θυρο αμάξωμα, με 3κύλινδρο μοτέρ turbo 1.6 λίτρων, απόδοσης 261...

Διαβάστε Περισσότερα