Mazda MX-5 184 PS RF: Αντίο σκοτούρες

5 Οκτωβρίου 2020

Όλοι έχουμε έγνοιες και προβλήματα. Όλοι τρέχουμε στην καθημερινότητα να προλάβουμε και πολλές φορές σταματημένοι στο φανάρι πιάνουμε το κεφάλι μας και ξεφυσάμε. Πιστέψτε μας, αυτό δεν πρόκειται να σας συμβεί ούτε μια φορά όσο βρίσκεστε πίσω από το τιμόνι του εντυπωσιακού Mazda MX-5, και ο λόγος… ακολουθεί!

Ήδη τα πρώτα συναισθήματα αρχίζουν να αναβλύζουν αμέσως μόλις αντικρίσεις το εντυπωσιακό βαθύ κόκκινο χρώμα του, που η Mazda έχει πολύ εύστοχα έχει βαφτίσει Soul Red Crystal.

Τα πρώτα 5 λεπτά που βολεύεσαι στην θέση του οδηγού, τα χρειάζεσαι για να επεξεργαστείς και να απολαύσεις την αρχηγική θέση που σου προσφέρει το αυτοκίνητο

Ένα Old school σύνολο με hitech πινελιές

Ένα απόλυτα fun to drive roadster που σε κάνει να νιώθεις ένα με τον δρόμο και να έχεις τον απόλυτο έλεγχο ακόμα και στην παραμικρή μανούβρα. Είναι φτιαγμένο για καθαρή οδήγηση και φροντίζει να στο κάνει κατανοητό με κάθε τρόπο. Αφενός σου επιτρέπει να έχεις μαζί σου μόνο το κινητό, το πορτοφόλι και τα κλειδιά στο μοναδικό ντουλαπάκι ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό. Από την άλλη διαθέτει ένα old school μεγάλο χειρόφρενο, αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο και φυσικά ένα από τα πιο κοφτερά τιμόνια στην αγορά. Σαν να σου ψιθυρίζει στο αυτί και να σου λέει, τώρα είναι η ώρα να οδηγήσεις, οπότε άστα όλα στην άκρη και απόλαυσε.

Φτιάχνει την δική του.. ατμόσφαιρα

Μόλις πατήσεις το μπουτόν εκκίνησης κινητήρα, η πρώτη γκαζιά είναι αυτόματη και… δώρο από τον δίλιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα με το 6άρι κιβώτιο και την πολύ καλή αίσθηση του επιλογέα.

Η απόδοση 184 άλογα στις 7.000σ.α.λ. με την ροπή να φτάνει τα 205 Nm. Ναι, μέχρι τις 7.000σ.α.λ. ο κινητήρας ξεδιπλώνει γραμμικά και ομοιόμορφα την δύναμη του, με την ηχητική ακολουθία να σε αναγκάζει να σβήσεις το ραδιόφωνο για να την απολαύσεις. Η κίνηση φυσικά στους πίσω τροχούς, η κατανάλωση σε μικτές συνθήκες κοντά στα 8.5 λίτρα/100χλμ. και το χαμόγελο του οδηγού… διάπλατο.

Από ένα μικρό κουμπάκι κάτω από τα χειριστήρια του a/c η οροφή ανοίγει μέσα σε 10δευτ. και τότε είναι που ξεχνάς δουλειές, άγχη και καταναλώσεις. Εσύ, 184 άλογα και ο ελληνικός αέρας με την μοναδική του αύρα να σε κάνει να νιώθεις νεότερος και ακμαιότερος από ποτέ. Και επειδή η εποχή το επιβάλλει, μία οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό είναι πλήρως εξοπλισμένη με όλη τη τελευταία λέξη τεχνολογίας και συνδεσιμότητας για να είσαι μέσα σ΄όλα.

Κρατήστε πατημένο αυτό το κουμπί για σχεδόν 10δευτ. και είστε ένα με τον ουρανό.

ΑΖΔΑ Fun to drive σαν ένα kart

Το μήκους μόλις 3.915χλστ. αμάξωμα είναι εντυπωσιακά χαμηλό, όμως οι σχεδιαστικές του λεπτομέρειες, κυρίως στην πρόσοψη, τραβούν τα βλέμματα σαν μαγνήτης. Φωτιστικά σώματα έτοιμα να σου μιλήσουν, ζάντες αλουμινίου αλλά και πίσω διπλές «μπούκες» θα κάνουν γνώστες και μη, να γυρίσουν με θαυμασμό και να κουνήσουν καταφατικά το κεφάλι τους. Εσύ σαν οδηγός, αυτό που έχεις να κάνεις είναι να απολαύσεις ένα καλοστημένο σύνολο που εάν το λέει η καρδιά σου, είναι έτοιμο να ζωγραφίσει στον δρόμο με την ουρά του και να σου προσφέρει τόσο άμεσες αντιδράσεις που μπορούν να συγκριθούν μόνο με αυτές ενός kart.

Εν κατακλείδι

Με τιμή εκκίνησης τις 26.987 ευρώ, μπορείτε να αγοράσετε το εισιτήριο σας για μία καθημερινή οδηγική απόλαυση που θα σας καθαρίζει το μυαλό, εντός και εκτός των τειχών.

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 5 Οκτωβρίου 2020

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Οδηγούμε το ανανεωμένο Citroen C3 στην έκδοση 1.2 Puretech 83 ίππων

Οδηγούμε το ανανεωμένο Citroen C3 στην έκδοση 1.2 Puretech 83 ίππων

Από το τμήμα σχεδίασης πέρασε το C3 της Citroen όπου δέχτηκε ένα retous κυρίως στο μπροστινό μέρος. Οι αλλαγές εντοπίζονται στο χρώμιο της μάσκας που πλέον επεκτείνεται μέχρι τα LED φώτα, τα πίσω φωτιστικά σώματα με γραφικά 3D, τα airbumps με νέα σχεδίαση (χαμηλά στις...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Γκραν Πρι Πορτογαλίας-FP3: Χατ τρικ από τον Μπότας

Formula 1-Γκραν Πρι Πορτογαλίας-FP3: Χατ τρικ από τον Μπότας

Ο Μπότας ήταν ο οδηγός που βρέθηκε στην κορυφή και της τρίτης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών για το Γκραν Πρι Πορτογαλίας. Μέχρι στιγμής ο Φινλανδός της Mercedes έχει καταφέρει να κάνει τον ταχύτερο γύρο σε όλες τις χρονομετρημένες περιόδους στην πίστα Algarve. Η...

Διαβάστε Περισσότερα
Alfa Romeo Giulia GTA Limited Edition: Από την πίστα στους δρόμους με υπογραφή Sauber Engineering (video)

Alfa Romeo Giulia GTA Limited Edition: Από την πίστα στους δρόμους με υπογραφή Sauber Engineering (video)

O Eλβετικός οίκος Sauber Engineering βρίσκεται τα τελευταία χρόνια πίσω από τη συμμετοχή της Alfa Romeo στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1. Στο πλαίσιο της συνεργασίας «ασχολήθηκε» και με το sport-sedan μοντέλο της θρυλικής εταιρίας από το Μιλάνο τη Giulia. Τα...

Διαβάστε Περισσότερα