Άνεμος ανανέωσης πνέει στη Mazda, ωστόσο αυτός δεν κατευθύνεται προς κάποιο μοντέλο της, αλλά προς το λογότυπο της μάρκας.
Η ιαπωνική εταιρεία αποφάσισε να τροποποιήσει ελαφρώς το λογότυπό της, το οποίο πλέον έχει πιο επίπεδη σχεδίαση, χωρίς μεταλλική επίστρωση, λιγότερες καμπύλες, πιο κυκλικό περίγραμμα, λεπτότερες γραμμές, χωρίς τρισδιάστατη αποτύπωση και γενικότερα με πιο απλοποιημένη μορφή. Πάντως σίγουρα παραμένει αναγνωρίσιμο, καθώς ακολουθήθηκε η εξελικτική οδός.

Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε ότι οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες επιλέγουν να αναμορφώσουν τα λογότυπα τους με την ίδια λογική της απλούστευσης, στοχεύοντας αποτελεσματικότερα στα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας. Το ανανεωμένο λογότυπο της Mazda διέρρευσε πρώτη φορά τον περασμένο Ιούλιο, όταν κατοχυρώθηκε στο Ιαπωνικό Γραφείο Ευρεσιτεχνιών.
Για την ιστορία να πούμε ότι η τελευταία φορά που η Mazda άλλαξε το λογότυπό της ήταν το 1997, αντλώντας τότε έμπνευση από τα φτερά των γλάρων στο σχήμα «Μ». Έπειτα από σχεδόν τρεις δεκαετίες αποφασίστηκε ότι το λογότυπο πρέπει να εναρμονιστεί με τις ανάγκες της ψηφιακής εποχής, ώστε να προβάλλεται καλύτερα στα smartphones, στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και στις οθόνες γενικότερα.

Προς το παρόν η Mazda δεν έχει παρουσιάσει ακόμα επίσημα το νέο της λογότυπο, κάτι που ίσως συμβεί στις 30 Ιανουαρίου, με αφορμή την 105η επέτειό της. Εκτιμάται πάντως ότι το υφιστάμενο λογότυπο μάλλον δε θα εξαφανιστεί, καθώς ίσως να συνυπάρχει με το ανανεωμένο, και το εκάστοτε να χρησιμοποιείται ανάλογα με το πεδίο εφαρμογής. Μένει να δούμε αν θα εφαρμοστεί στα επόμενα μοντέλα της Mazda και ποιο θα επιλεγεί για να το εγκαινιάσει.