Η Maserati διευρύνει τη γκάμα της GranCabrio προσθέτοντας έναν ακόμα κινητήρα στη γκάμα της.
Υπενθυμίζουμε ότι μέχρι τώρα υπήρχε, στο εξοπλιστικό επίπεδο Trofeo, ο εξακύλινδρος twin-turbo κινητήρας Nettuno των 3.0 λίτρων, απόδοσης 550 ίππων και 650 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Στη συνέχεια προστέθηκε η αμιγώς ηλεκτροκίνητη GranCabrio Folgore με τρεις ηλεκτροκινητήρες που συνδυαστικά αποδίδουν 830 ίππους. Στο κοσμοπολίτικο χειμερινό θέρετρο του Σεν Μόριτζ η Maserati πραγματοποίησε, στο πλαίσιο της εκδήλωσης “The I.C.E. St. Moritz”, την παγκόσμια πρεμιέρα της GranCabrio με τον V6 Nettuno κινητήρα των 490 ίππων και 600 Nm ροπής, ο οποίος είναι γνωστός από την GranTurismo, ενώ επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4 δευτ.

Όπως και στο εξοπλιστικό επίπεδο Trofeo υπάρχει επίσης τετρακίνηση (AWD) στάνταρ και αερανάρτηση. Mε φόντο τα χιονισμένα βουνά και την παγωμένη λίμνη, η GranCabrio των 490 ίππων ξεχωρίζει με τη νέα πράσινη απόχρωση “Verde Giada“, τις μαύρες δαγκάνες των φρένων, τους μαύρους τροχούς (20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω) με διαμαντένιο φινίρισμα. Στο εσωτερικό της συναντάμε δερμάτινες επενδύσεις στο χρώμα του πάγου, το λογότυπο της Maserati κεντημένο στα προσκέφαλα, ηχοσύστημα με 19 ηχεία και 3D carbon φινιρίσματα.
Σημειώνεται ότι από το Μάρτιο η Maserati θα δέχεται παραγγελίες για το νέο σπορ σύστημα εξάτμισης στις GranTurismo και GranCabrio Trofeo που υπόσχεται εντονότερες μελωδίες και κάθε βύθισμα του δεξιού πεντάλ.

Στην ελβετική πόλη έκανε ντεμπούτο και η μοναδική GranCabrio Trofeo ONE of ONE-THE I.C.E, η οποία σχεδιάστηκε ως μέρος του προγράμματος εξατομίκευσης Fuoriserie της Maserati. Βαμμένη στην αποκλειστική μπλε απόχρωση τριών στρώσεων “Ice Liquid“, ενώ λευκό χρώμα έχουν οι πλευρικές εισαγωγές αέρα και οι ζάντες, πίσω από τις οποίες ξεχωρίζουν οι μπλε δαγκάνες φρένων που ταιριάζουν με την επίσης μπλε υφασμάτινη οροφή.
