motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Maserati: Οι καινοτομίες έφεραν 630 ίππους

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
1 Ιουλίου 2020
in SUPER CARS

Στο δρόμο προς την αποκάλυψη της MC20 η Maserati αποφάσισε να μας συστήσει τον κινητήρα που θα χρησιμοποιήσει.

ADVERTISEMENT

Πρόκειται για διπλά υπερτροφοδοτούμενο V6 σύνολο 3.0 λίτρων. Σύμφωνα με τους Ιταλούς, ο κινητήρας που έχει εξελιχθεί στη Μόντενα χρησιμοποιεί τεχνολογία από τη Formula 1. Έτσι, η απόδοσή του φτάνει τους 630 ίππους και τα 730 Nm ροπής. Παράλληλα, η ζυγαριά σταματάει στα 220 κιλά. Η γωνία που σχηματίζεται ανάμεσα στις δύο τριάδες κυλίνδρων βρίσκεται στις 90 μοίρες, ενώ υπάρχει και ξηρό κάρτερ.

Η MC20 στην οποία θα τοποθετηθεί ο νέος κινητήραςΣημαντική καινοτομία αυτού του κινητήρα είναι η ύπαρξη ενός προθάλαμου, πριν από τον βασικό θάλαμο καύσης. Σε αυτόν το μίγμα καυσίμου – αέρα αναφλέγεται πιο εύκολα με τη βοήθεια ενός μπουζί. Ο προθάλαμος επικοινωνεί με τον κυρίως θάλαμο μέσα από ειδικά σχεδιασμένες οπές. Εκεί ένα δεύτερο μπουζί φροντίζει ώστε η καύση να γίνεται όσο πιο σταθερά γίνεται. Σημειωτέον ότι ο Nettuno, όπως είναι η ονομασία του, χρησιμοποιεί τόσο άμεσο, όσο και έμμεσο ψεκασμό.

Σκοπός όλων των παραπάνω ιδιαιτεροτήτων στον τομέα της καύσης είναι η μείωση των ρύπων και η αύξηση της ισχύος. Επιπλέον, με την υιοθέτηση και των δύο τρόπων ψεκασμού του καυσίμου, μειώνεται ο θόρυβος στις χαμηλές στροφές.

Η σχεδίαση του νέου κινητήρα έγινε αποκλειστικά από τη Maserati, στο Engine Hub που αυτή διατηρεί. Στις ίδιες εγκαταστάσεις θα γίνεται και η κατασκευή του. Ο Nettuno αποτελεί το πρώτο σύνολο που κατασκευάζει μόνη της η Maserati τα τελευταία 20 χρόνια. Μέχρι πρόσφατα σχεδόν όλοι οι κινητήρες προέρχονταν από τη Ferrari.

Αρχικά ο Nettuno θα τοποθετείται μόνο στη νέα MC20, όμως στη συνέχεια θα μπει και σε άλλα μοντέλα των Ιταλών. Η παρουσίαση της MC20 θα γίνει στις 9 Σεπτεμβρίου.

Tags: 3.0630MASERATIMC20NETTUNOSUPERCARV6ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS