motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Lotus Evija: Ηλεκτρικό με ήχο από παλιά καλή Formula 1 (και από χέρια Έλληνα)

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
11 Μαρτίου 2021
in E-CARS, FORMULA 1, SUPER CARS
Evija

Η Lotus Evija μπορεί να είναι ένα ηλεκτρικό hypercar, όμως θα ακούγεται και μάλιστα δυνατά και με πάθος, καθώς ο ήχος της παραπέμπει σε μία από τις ενδοξότερες εποχές της Formula 1.

ADVERTISEMENT

Από χέρια Έλληνα

Η Lotus ανέθεσε στον ελληνικής καταγωγής μουσικό παραγωγό Patrick Patrikios (Ουαλή μητέρα και Έλληνας πατέρας) να φτιάξει τους ήχους που θα έχει η Evija. Αυτό που έκανε, λοιπόν, ο Patrikios ήταν να ψάξει να βρει ένα από τα πιο σημαντικά σημεία στην ιστορία της εταιρείας η οποία έχει συνδέσει σε μεγάλο βαθμό το όνομά της με τη Formula 1.

Ψάχνοντας στις διάφορες περιόδους κατέληξε στα τέλη της δεκαετίας του ‘60. Εκείνη την περίοδο το μονοθέσιο των Βρετανών ήταν η Lotus 49. Πρόκειται για ένα μονοθέσιο με το οποίο η ομάδα συμμετείχε στο πρωτάθλημα τέσσερις χρονιές, από το 1967 μέχρι και το 1970. Από το τιμόνι της πέρασαν θρύλοι του αθλήματος όπως οι Graham Hill, Mario Andretti, Jochen Rindt, Jo Siffert, Emerson Fittipaldi και ο Jim Clark. Σύμφωνα με αρκετούς ο καλύτερος οδηγός στην ιστορία της Formula 1.

Lotus: Πλησιάζει το τελευταίο βενζινοκίνητο μοντέλο της

 

H Lotus 49 έπαιρνε κίνηση από τον ατμοσφαιρικό Ford Cosworth DFV. Στα τέσσερα χρόνια που χρησιμοποιήθηκε, η Lotus βρέθηκε στη δεύτερη, την πρώτη, την τρίτη και ξανά την πρώτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών.

Κατευθείαν από τα ’60s

Τον ήχο αυτού του μονοθεσίου διάλεξε ο Patrikios για την Lotus Evija. Ωστόσο, προκειμένου να τον φέρει στο σήμερα και να ταιριάζει με το χαρακτήρα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, έπρεπε να υποστεί αλλαγές. Αυτό που έγινε, λοιπόν, ήταν να επιβραδυνθεί η ταχύτητα αναπαραγωγής του, προκειμένου το αποτέλεσμα να είναι ταιριαστό και όχι αφύσικο.

Σίγουρα η στροφή στην ηλεκτροκίνηση είναι η απαραίτητη κατεύθυνση ώστε η αυτοκίνηση να γίνει πιο φιλική προς το περιβάλλον, όμως είναι ωραίο να μην ξεχνάμε και τα σημαντικά σημεία του παρελθόντος. Στην Evija των 2.000 ίππων συνδυάζονται και τα δύο. Η οδηγική απόλαυση και οι αναφορές στο ένδοξο παρελθόν.

Μαζί με όλα τα παραπάνω, δεν κρύβουμε το γεγονός πως μας αρέσει ότι το χέρι του στο τελικό αποτέλεσμα έχει βάλει ένας Έλληνας.

Tags: CLARKEVIJAHYPERCARJIMLOTUSLOTUS 49ΗΛΕΚΤΡΙΚΌ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS