Λευτέρης Αυγενάκης: Παντού παρών

28 Σεπτεμβρίου, 2020

Δημοσιεύτηκε στις: 28 Σεπτεμβρίου 2020

Η πρώτη του εμφάνιση έγινε στις δοκιμές εξέλιξης της Hyundai Motorsport στην περιοχή της Κινέτας, που μάλιστα πήρε γεύση από WRC ως συνοδηγός του εννέα φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Σεμπάστιαν Λεμπ.

Στη συνέχεια έδωσε παρών στο PICK Πάτρας, οδήγησε και καρτ ενώ παραβρέθηκε στα δοκιμαστικά της ανάβασης Κύμης, που προσμετρά στο αντίστοιχο πρωτάθλημα.

Ο λόγος για τον υφυπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη.

Δεν έχουμε δει ποτέ κάποιο στέλεχος από τις προηγούμενες κυβερνήσεις να έχει τόσο έντονη παρουσία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό της χώρα μας, με μόνη εξαίρεση το Ράλι Ακρόπολις.

Παρών ο υφυπουργός σε μια πολύ δύσκολη εποχή για τους αγώνες στη χώρα μας καθώς το σπορ είναι ακέφαλο. Να θυμηθούμε ότι το προηγούμενο Δ.Σ. είχε κηρυχθεί έκπτωτο από τη Γ.Γ.Α. επί προεδρίας Δημήτρη Μιχελακάκη όπως και το νυν Δ.Σ. με πρόεδρο τον Επαμεινώνδα Φατούρο μετά την έκδοση της υπ’αριθμ. 4486/2020 αποφάσεως του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, (επισυνάπτεται) διατάχθηκε ως ασφαλιστικό μέτρο η αναστολή εκτελέσεως της αποφάσεως που έλαβε η Γ.Σ. της 22.02.2020 για την ανάδειξη μελών του Δ.Σ.

Οι ελληνικοί λοιπόν δείχνουν ένα πολύ δύσκολο σταυρόλεξο που αναζητούν δυνατούς λύτες.

Μόνο εύκολο δεν είναι και να δούμε πως θα ξεκαθαρίσει το θέμα. Εάν δεν μπει το μαχαίρι βαθιά στο κόκκαλο δεν υπάρχει γιατριά.

Μην ξεχνάμε επί προηγούμενης διοίκησης της ΟΜΑΕ (επι προεδρίας Δημήτρη Μιχελακάκη) χάθηκαν όλοι οι διεθνείς αγώνες από τη χώρα μας. Όμως δεν τοποθετείται κανένας. Όλοι σιγή ιχθύος , με ελάχιστες εξαιρέσεις, λες και όλα βαίνουν καλώς.

Βέβαια όταν οι αγωνιζόμενοι δεν έχουν «φωνή» καθώς για το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ ψηφίζουν τα σωματεία, με τους αγωνιζόμενους (που δεν είναι αθλητές, λάθος η έκφραση, καθώς δεν έχουν σχέση με τους ποδοσφαιριστές, τους μπασκετμπολίστες κλπ αθλήματα) θεατές πως το άθλημα θα πάει μπροστά όταν όλο το παιχνίδι στηρίζεται στο δούναι (αγώνες) και λαβείν (ψήφους).

Οι πρώτες μέρες του Οκτωβρίου είναι ιδιαίτερα σημαντικές, καθώς οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα κατατεθεί το πόρισμα της εξελικτικής επιτροπής για το διάστημα 2018/2019 ενώ ετοιμάζεται η διοικούσα επιτροπή να αναλάβει ρόλο.

Ειπώθηκε για ένα νέο μοντέλο σε στυλ Club με πολυμετοχικότητα έχοντας ως στόχο να περάσουν οι ελληνικοί αγώνες στο Club αυτό.

Μπορεί σαν ιδέα να φαντάζει καλή, καθώς τα σωματεία δεν θα ρυθμίζουν καταστάσεις, αλλά στην Ελλάδα πως μπορεί να αναπτυχθεί αυτό καθώς χρειάζεται ισχυρή προσωπικότητα ώστε να πείσει τους μετόχους-χρηματοδότες.

Οι αγώνες βρίσκονται σε μια πολύ κρίσιμη καμπή. Σημαντικό ρόλο στην κατρακύλα και οι κανονισμοί, ενώ δυνατά brands ως χορηγοί απουσιάζουν-δυστυχώς- καθολικά.

Με τέτοια διασπορά αγώνων το οποίο έχει να κάνει αποκλειστικά με τις ψήφους για το κάθε νέο Δ.Σ. επόμενο είναι οι αγώνες να παρουσιάζουν και λίγες συμμετοχές (ελάχιστες εξαιρέσεις που έρχονται κυρίως από τις αναβάσεις).

Το πώς θα περάσει τον ύφαλο είναι το θέμα, ενώ οι ζυμώσεις άρχισαν. Τα μίση και τα πάθη έμειναν πίσω γιατί η καρέκλα είναι ωραία όπως και να το κάνεις.

Θα έχουμε άραγε νέα πρόσωπα, ή ακόμα μια ανακύκλωση από τα ήδη υπάρχοντα πρόσωπα που έχουν παίξει το ρόλο τους.

Οι ανακοινώσεις έρχονται…

 

 

 

 

 

 

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Στο κυνήγι των μαγισσών

'Οχι ακριβώς έτσι, αλλά κάπως έτσι. Τελικά η παρτίδα του σύγχρονου ελληνικού motorsport μπορεί να σωθεί;  Έκπτωτο και το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, σύμφωνα με τις πληροφορίες, που είχε προκύψει από τις εκλογές του Φεβρουαρίου 2020, πριν την πανδημία, όπως και το προηγούμενο...

Διαβάστε Περισσότερα

To ενδιαφέρον επέστρεψε

Τελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο και αυτή η ανατροπή στο Γκραν Πρι της Ιταλίας στην πίστα της Μόντσα όπου τα φαβορί «καταποντίστηκαν» και κέρδισαν τα αουτσάιντερ φέρνει τους οπαδούς των αγώνων και πάλι μπροστά από τις μικρές οθόνες. Μπορεί η διακοπή λόγω του τρομακτικού...

Διαβάστε Περισσότερα

Τα καινούργια αυτοκίνητα και οι πωλητές

Για ακόμα μία φορά οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στη χώρα μας δέχονται ισχυρό πλήγμα, όχι μόνο λόγω της δεκαετούς οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, αλλά και εξαιτίας της πανδημίας, που έχει δημιουργήσει ανασφάλεια για το μέλλον. Με βάση το δύσκολο της περιόδου, θα...

Διαβάστε Περισσότερα