motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Κia Stonic 1.0T 120PS 7DCT 48V Hybrid: Σε ποια σημεία ανανεώθηκε

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
25 Φεβρουαρίου 2021
in TEST DRIVE
Stonic

Το ανανεωμένο Kia Stonic

Ανανεώθηκε το Κia Stonic , διακριτικά μεν, αλλά ανανεώθηκε δε. Είναι όμως τόσες ώστε το crossover των Κορεατών να παραμένει στο κλίμα της εποχής; Πάμε να δούμε σε ποια σημεία ανανεώθηκε.

ADVERTISEMENT

Όσα βλέπει το μάτι

Στον αισθητικό τομέα τα μόνα διαφορετικά στοιχεία εντοπίζονται στα φωτιστικά σώματα, στα σχέδια που έχουν οι ζάντες και στα διαθέσιμα χρώματα. Εσωτερικά έχει αλλάξει η οθόνη αποκτώντας μία επιπλέον ίντσα, φτάνοντας πλέον στις 8.

Τα ουσιώδη

Εν τούτοις, η μεγαλύτερη διαφορά βρίσκεται στα «μυστικά» σημεία του αυτοκινήτου. Πρόκειται για την προσθήκη ενός ήπια υβριδικού συστήματος στους δύο ισχυρότερους από τους τρεις συνολικά κινητήρες του μοντέλου. Πρόκειται για τα σύνολα 1.0 λίτρου που αποδίδουν 100 και 120 ίππους. Εμείς εξετάζουμε τη δεύτερη περίπτωση.

Το υβριδικό σύστημα λειτουργεί στα 48 Volts. Αποθηκεύει ενέργεια κατά το ρολάρισμα του αυτοκινήτου και τη χρησιμοποιεί ώστε να βοηθήσει το έργο του βενζινοκινητήρα όταν πατήσουμε το γκάζι. Μπορεί η ισχύς να μην αυξάνεται, όμως μειώνεται η κατανάλωση. Από τα 8.1 λίτρα/100 χλμ. που είχαμε δει στην προηγούμενη γενιά, πλέον πέσαμε στην περιοχή των 6.7 λίτρων/100 χλμ. Με τους ρύπους στα 129 γρ./χλμ. CO2, τα τέλη κυκλοφορίας διαμορφώνονται σε 82.56 ευρώ ανά έτος.

Όσον αφορά τις επιδόσεις, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10.4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 185 χλμ./ώρα.

Ο τρόπος που έχει η Kia για να κάνει αισθητή την ύπαρξη του ήπια υβριδικού συνόλου, είναι η προσθήκη του EcoDynamics+ στην ονομασία, αλλά και στην πόρτα του χώρου αποσκευών.

Λιγότερα καλώδια!

Μία ακόμα βελτίωση που παρατηρήσαμε είναι ότι πλέον το Android Auto μπορεί να λειτουργήσει και ασύρματα. Έτσι, δεν είναι απαραίτητο να έχετε μαζί σας κάποιο καλώδιο, ούτε να συνδέσετε οπωσδήποτε το κινητό στη θύρα USB, προκειμένου να το χειρίζεστε από την οθόνη του αυτοκινήτου.

Πίσω από το τιμόνι

Στο οδηγικό κομμάτι το Stonic έχει μείνει πιστό στις αρχές που είχε. Οι αναρτήσεις έχουν μια προτίμηση προς τη σφιχτή ρύθμιση, οπότε το αυτοκίνητο παραμένει αρκετά σταθερό, ακόμα και όταν ανέβει ο ρυθμός. Ταυτόχρονα, το τιμόνι είναι άμεσο και ακριβές.

Το μπλε Stonic των φωτογραφιών χρησιμοποιεί το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της εταιρείας με τις εφτά σχέσεις για να στείλει τη δύναμη από τον κινητήρα, στους τροχούς.

Με το οδηγικό προφίλ Eco επιλεγμένο είναι κάπως ράθυμο στις αλλαγές και στο ανέβασμα στροφών, προς όφελος της οικονομίας. Τα παραπάνω βελτιώνονται όταν μεταβούμε στο Normal, ενώ στο Sport το ζήτημα σχεδόν εξαλείφεται. Οι αλλαγές γίνονται σαφώς πιο γρήγορα και η απόκριση είναι πολύ αμεσότερη στο διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο. Ωστόσο, όταν επιχειρήσουμε να αλλάξουμε σχέση χειροκίνητα η υστέρηση επιστρέφει, ανεξάρτητα από το οδηγικό προφίλ.

Διαστάσεις και χώροι

Μα μην ξεχάσουμε και τις διαστάσεις του ανανεωμένου Stonic που κινούνται στο ίδιο επίπεδο. Δηλαδή 4.140 χλστ./1.760 χλστ./1.520 χλστ. για μήκος/πλάτος/ύψος, αντίστοιχα, ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι στα 183 χλστ. επιτρέποντας την είσοδο σε μη ασφάλτινα μονοπάτια.

Οι χώροι μπροστά είναι αναμενόμενα καλοί. Πίσω θα θέλαμε λίγο ακόμα, όμως δεδομένης της κατηγορίας στην οποία ανήκει δε δημιουργούν παράπονα.

Παράπονο έχουμε από την έλλειψη ρεζέρβας. Βέβαια σε εκείνο το χώρο έχει μπει το υβριδικό σύστημα, όμως όταν έχεις πέμπτο ελαστικό στο αυτοκίνητο νιώθεις περισσότερη ασφάλεια ειδικά όταν πρόκειται για crossover.

Συμπέρασμα

Συνολικά το Kia Stonic κράτησε τα καλά στοιχεία που είχε πριν την ανανέωση και τα συνδύασε με τις αλλαγές, ώστε να γίνει ακόμα πιο σύγχρονο και επίκαιρο.

Και πόσο κάνει;

Το κόστος για την απόκτησή του ξεκινά από τις 14.490 ευρώ Για τον κινητήρα των 120 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο το κόστος ξεκινά από τις 19.990 ευρώ.

 

Δείτε ακόμα

Apple-Kia: Ανατροπή στη συνεργασία τους

Kia: Νέα εταιρική ταυτότητα και νέο ηλεκτρικό με 500χλμ. αυτονομία από 20 λεπτη φόρτιση

 

Stonic
Το ανανεωμένο Kia Stonic
Stonic
Τα φωτιστικά σώματα βρέθηκαν στο επίκεντρο της ανανέωσης

Stonic
Στις αλλαγές της ανανέωσης περιλαμβάνονται και τα νέα σχέδια στις ζάντες
Stonic
Στο πίσω μέρος η εικόνα δεν έχει αλλάξει

Stonic
Η εικόνα του Stonic παραμένει ευχάριστη και δυναμική
Ευχάριστη η σχεδίαση στο εσωτερικό

Στα 6.7 λίτρα/100 χλμ. περιορίστηκε η κατανάλωση
Η οθόνη μεγάλωσε, φτάνοντας τις 8 ίντσες

Ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου
Πλήρως ρυθμιζόμενα, τιμόνι και κάθισμα οδηγού

Ευχάριστο το μοτίβο στα καθίσματα
Ικανοποιητικός ο χώρος για τους πίσω

Το πορτ-παγκάζ δεν προβληματίζει με τα 352 λίτρα του χώρου αποσκευών
Η μπαταρία του ήπια υβριδικού συστήματος

Η επιγραφή δηλώνει αμέσως την έκδοση του Stonic

Tags: 48VKIASTONICΑΝΑΝΕΩΣΗΥΒΡΙΔΙΚΟ
ShareTweet
  • Ποιοι Είμαστε
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS