Eλάχιστες είναι πλέον οι εταιρίες που συνεχίζουν να δίνουν το «παρών», όπως η Kia, στην κατηγορία πόλης με το Picanto να είναι ο πρεσβευτής.
Η εξωτερική σχεδίαση, ειδικά το μπροστινό, συνάδει με τη σχεδιαστική γλώσσα που η Kia αποκαλεί Opposites United.
Το ασημί των φωτογραφιών είναι η έκδοση GT-Line. Το τελευταίο διακρίνεται από το διαφορετικό μπροστινό του άκρο (οι προφυλακτήρες και οι προβολείς έχουν αλλάξει, με LED για όλες τις λειτουργίες), μια φωτιζόμενη λωρίδα από τον έναν προβολέα στο άλλον και μια άλλη φωτιζόμενο λωρίδα στο πίσω μέρος μεταξύ των πίσω φώτων και τροχούς 16 ιντσών με ελαστικά 195/45.

Στο εσωτερικό, αλλαγές υπάρχουν στον πίνακα οργάνων που έχει αντικαταστήσει τον παραδοσιακό πίνακα με τα αναλογικά όργανα.
Το σύστημα πολυμέσων, είναι συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay και η διαχείριση του γίνεται μέσω οθόνης αφής 8 ιντσών. Η καινοτομία σε αυτή την περίπτωση προέρχεται από την ικανότητά του να λαμβάνει online ενημερώσεις (OTA). Επιπλέον, από το κινητό σας τηλέφωνο και χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Kia Connect, μπορείτε να στείλετε τη διαδρομή στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου, να ελέγξετε τη θέση του ή να δείτε κάποια δεδομένα σχετικά με την κατάστασή του.
Όπως και με το προηγούμενο μοντέλο, το νέο Picanto δίνει καλή εντύπωση ποιότητας, χωρίς να είναι πολυτελές αυτοκίνητο. Τα υλικά φαίνονται καλά τοποθετημένα και είναι ευχάριστα στην αφή. Η αίσθηση που μεταφέρει είναι ότι είναι σχεδιασμένο για να είναι εύκολο στη χρήση. Η Kia έχει διατηρήσει τα φυσικά χειριστήρια για τον έλεγχο του κλιματισμού.
Δίπλα στην οθόνη αφής υπάρχει μια άλλη σειρά κουμπιών για τον έλεγχο κάποιων λειτουργιών του ηχοσυστήματος.

Οδηγός και συνοδηγός αισθάνονται πολύ ευρύχωρα (σε σχέση με το εξωτερικό μέγεθος του Picanto, 3.605/1.595/1.485 χλστ. με μεταξόνιο 2.400 χλστ.), ειδικά επειδή η οροφή είναι μακριά και ίσια και οι κολόνες του παρμπρίζ δεν είναι πολύ χοντρές. Ο χώρος των πίσω καθισμάτων εξαρτάται από τον σωματότυπο οδηγού-συνοδηγού, με χαρακτηριστικό ο αρκετός χώρος για το κεφάλι.
Kia Picanto: Με στάνταρ τη ρεζέρβα
Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 255 λίτρων συμπεριλαμβανομένου του κινητού διπλού πάτου (το οποίο μπορεί να αφαιρεθεί εάν το επιθυμείτε) ενώ η ύπαρξης ρεζέρβας μόνο θετικά αντιμετωπίζεται, καθώς όλοι γνωρίζουμε ότι οι δρόμοι στον αστικό ιστό στην πλειονότητα θυμίζουν βομβαρδισμένο τοπίο καθώς κάθε ημέρα όλο και κάποιος σκάβει…

Ο κινητήρας είναι 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.200 κ.εκ. απόδοσης 79 ίππων με ροπή 113 Nm που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων.
Σε ένα αυτοκίνητο πόλης, όπως το Picanto που χρησιμοποιείται καθημερινώς, πρέπει να είναι ευέλικτο στο κυκλοφοριακό, να παρκάρει εύκολα, να προσφέρει καλή περιμετρική ορατότητα, με καλή αναλογία απόδοσης- κατανάλωσης, με μικρό κύκλο στροφής (9.4 μ.) και να αισθάνεσαι άνετα σε ένα φροντισμένο περιβάλλον.

Το Picanto καλύπτει αυτές τις παραμέτρους με την κατανάλωση από τα 7,4 λίτρα/100 χλμ. που σημειώθηκε κατά το διάστημα που το οδηγούσαμε, κάλλιστα μπορεί να κατέβει κατά ένα λίτρο, καθώς εμείς δεν το οδήγησαμε στο πλαίσιο της οικονομίας, αλλά πάντα με βαθιά το πόδι στο γκάζι, ιδίως κατά τις εκκινήσεις για να «τρυπώσουμε» και να εκμεταλλευτούμε κάθε μέτρο στο κυκλοφοριακό χάος.
Να σημειώσουμε επίσης ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 159 χλμ./ώρα, ο χρόνος για τα 0-100 είναι 13,1 δευτ. και οι εκπομπές ρύπων 124 γρ./χλμ. σύμφωνα με το WLTP.
Κia Picanto λοιπόν, ένας πραγματικός φίλος της πόλης, με πολύ φροντισμένο εσωτερικό που κάνει τα χλμ. να περνούν ευχάριστα.
Oι τιμές από 18.590 ευρώ για την έκδοση GT Line.
Περισσότερες φωτογραφίες:

