motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Κεντρομήχανο και ηλεκτρικό γίνεται; Αν είναι Porsche, ναι

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
5 Οκτωβρίου 2021
in E-CARS
κεντρομήχανο

Κεντρομήχανο λέμε ένα αυτοκίνητο το οποίο έχει τον κινητήρα στο κέντρο βάρους, ή όσο πιο κοντά σε αυτό γίνεται, όμως πρόκειται για ορολογία η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί σύνολο εσωτερικής καύσης. Ή μήπως όχι;

ADVERTISEMENT

Τουλάχιστον αυτό πιστεύαμε μέχρι τώρα καθώς η Porsche χρησιμοποιεί τον όρο ακόμα και για ηλεκτρικά μοντέλα.

Συγκεκριμένα, η επόμενη γενιά της 718, δηλαδή των Cayman και Boxster, πρόκειται να είναι αμιγώς ηλεκτρική. Ναι, αυτή είναι η τελευταία γενιά των δύο μοντέλων που κινείται με βενζίνη, από την επόμενη, μόνο ηλεκτρισμός.

Δεδομένης αυτής της απόφασης, είναι παράξενο το γεγονός ότι η Porsche αναφέρει πως τα δύο μοντέλα θα συνεχίσουν να είναι κεντρομήχανα, όμως οι Γερμανοί εξηγούν και τελικά ίσως να μην έχουν άδικο.

Αυτό το οποίο σκοπεύουν να κάνουν στη Στουτγκάρδη είναι να βάλουν την μπαταρία στην ίδια θέση που σήμερα βρίσκεται ο βενζινοκινητήρας.

Δείτε ακόμα

Πύραυλος με 1.100 ίππους και 300 χλμ./ώρα τελική η νέα ηλεκτρική Porsche Mission R (video)

Φθινοπωρινό ράλι: Αυλαία του πρωταθλήματος – 31 οι συμμετοχές

Τροχαία: Χιλιάδες παραβάσεις σε μια μόνο εβδομάδα – Η Αττική και η παράνομη στάθμευση διατηρούν τις αρνητικές «πρωτιές»

Mercedes GLC: Θηριώδες SUV με Coupe σχεδίαση και 680 ίππους! (εικόνες)

Formula 1: Η Τζέσικα Χόκινς οδήγησε την Aston Martin AMR21 στην πίστα της Ουγγαρίας! (βίντεο)

Jeep: Πόσα Avenger έχει πουλήσει – Ποιες είναι οι προτιμήσεις των αγοραστών

Έχουμε συνηθίσει σχεδόν σε όλα τα μοντέλα της αγοράς η μπαταρία να μπαίνει στο πάτωμα, όμως αυτό δεν πρόκειται να συμβεί με τις Cayman και Boxster.

Μπορεί η επιλογή του πατώματος να κρατάει το κέντρο βάρους πολύ χαμηλά, όμως στην Porsche σκέφτονται εναλλακτικά.

Θέλουν να βάλουν τη συστοιχία μπαταριών πίσω από τον οδηγό, αλλά μπροστά από τον πίσω άξονα, ώστε το βάρος να είναι συγκεντρωμένο ακριβώς στο ίδιο σημείο που είναι και στα βενζινοκίνητα μοντέλα. Έτσι, η αίσθηση που θα φτάνει στον οδηγό τουλάχιστον σε ό,τι αφορά το πώς επηρεάζει η κατανομή του βάρους την κίνηση του αυτοκινήτου, θα είναι η ίδια.

Επιπλέον, η επιλογή να μην τοποθετηθεί η μπαταρία στο πάτωμα οδηγεί σε μια σειρά από πλεονεκτήματα. Ο οδηγός κάθεται σημαντικά πιο χαμηλά οπότε έχει καλύτερη αίσθηση του δρόμου και απολαμβάνει ένα περισσότερο sport περιβάλλον. Η χαμηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης με τη σειρά της επιτρέπει να γίνει όλο το αυτοκίνητο πιο χαμηλό.

Σημαντικός παράγοντας που κάνει ένα όχημα να έχει μειωμένες αεροδυναμικές αντιστάσεις, είναι να σχεδιαστεί με όσο γίνεται μικρότερο ύψος. Άρα όσο πιο χαμηλά κάτσει ο οδηγός, τόσο πιο μικρό μπορεί να είναι το συνολικό ύψος του αυτοκινήτου.

Κεντρομήχανο λοιπόν και το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία των Cayman και Boxster, αλλά με έναν πολύ διαφορετικό τρόπο. Συμφωνείτε με την Porsche ή μήπως είναι ιεροσυλία η χρήση αυτού του όρου για ένα ηλεκτρικό;

Tags: 718BOXSTERCAYMANPORSCHEΗΛΕΚΤΡΙΚΌΚΕΝΤΡΟΜΗΧΑΝΟ
ShareTweet
  • Ποιοι Είμαστε
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS