Jaguar I-Pace: Πάντα φορτισμένη, χωρίς φορτιστή

26 Ιουνίου, 2020

Θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι κυρίαρχα στην επόμενη μέρα της αυτοκίνησης. Ωστόσο, ένα από τα βασικότερα εμπόδια για να φτάσουμε μέχρι εκεί είναι το θέμα της φόρτισης. Απάντηση σε αυτό το πρόβλημα θα μπορούσε να είναι η ασύρματη φόρτιση, κάτι που μελετά ενδελεχώς η Jaguar.

Σίγουρα η τοποθέτηση πληθώρας φορτιστών σε κοντινές μεταξύ τους αποστάσεις είναι μια λύση. Παρ’ όλα αυτά, ακόμα και έτσι είναι πολύ πιθανό το αυτοκίνητο να παρκάρει σε σχετικά μεγάλη απόσταση από το σπίτι του κατόχου. Επιπλέον, θα πρέπει να παραμείνει αρκετές ώρες στο ίδιο σημείο. Έτσι, χάνεται ένα μέρος από την ευκολία που προσφέρει γενικά το αυτοκίνητο ως μέσο, στις μετακινήσεις.

Η ασύρματη φόρτιση θα μπορούσε να κάνει την καθημερινότητα πιο εύκολη, καθώς τα αυτοκίνητα θα μπορούν να φορτίζουν όπου και αν βρίσκονται σταθμευμένα. Έτσι, δε θα υπάρχει άγχος σχετικά με την αυτονομία. Επιπλέον, οι οδηγοί δε θα αναγκάζονται να αφήνουν το αυτοκίνητό τους στο σταθμό φόρτισης και να συνεχίζουν με τα πόδια μέχρι το σπίτι.

Η Jaguar μελετά στο Όσλο, πρωτεύουσα της Νορβηγίας, την εφαρμογή ασύρματης φόρτισης υψηλής ισχύος, η οποία θα κυμαίνεται στα 50kW με 75 kW. Τα τελευταία χρόνια έχουμε δει και άλλες υλοποιήσεις ασύρματης φόρτισης, όμως στις περισσότερες υπήρχε ένα κοινό πρόβλημα. Η ταχύτητα φόρτισης ήταν μικρή.

Προκειμένου να κάνει τις δοκιμές η Jaguar θα διαθέσει 25 μονάδες του αμιγώς ηλεκτρικού SUV της, I-Pace. Αυτά τα αυτοκίνητα θα λειτουργήσουν ως ταξί. Ακόμα, θα συνεργαστεί με τις εταιρείες Cabonline, Fortum Recharge και Momentum Dynamics. Οι τέσσερις εταιρείες μαζί θα δημιουργήσουν ένα δίκτυο ασύρματης φόρτισης υψηλής ισχύος. Στόχος είναι να καλύπτονται πλήρως οι ανάγκες των επαγγελματιών οδηγών.

Οι επιφάνειες φόρτισης θα μπουν σε “πιάτσες”. Η ιδέα είναι ότι όσο ο οδηγός θα μένει εκεί, μέχρι να έρθει ο επόμενος πελάτης, το αυτοκίνητο θα φορτίζει. Δεδομένου ότι μέσα στη μέρα ένα ταξί περνάει αρκετό χρόνο σε “πιάτσες”, η μπαταρία θα είναι πάντα επαρκώς φορτισμένη.

Με την ασύρματη φόρτιση υπάρχει ακόμα ένα όφελος. Το αυτοκίνητο θα μπορεί να λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως, απλά αλλάζοντας οδηγό, καθώς δεν υπάρχει πλέον η ανάγκη να μείνει συνδεδεμένο σε φορτιστή για κάποιες ώρες.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 26 Ιουνίου 2020

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Maserati: To ρεύμα χτύπησε την ανανεωμένη Ghibli

Maserati: To ρεύμα χτύπησε την ανανεωμένη Ghibli

Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για την παγκόσμια διαδικτυακή πρεμιέρα της υβριδικής Maserati Ghibli, η οποία έχει προγραμματιστεί για τις 16 Ιουλίου. Στο αρχικό πρόγραμμα της Maserati η αποκάλυψη της υβριδικής Ghibli θα πραγματοποιούνταν μια μέρα νωρίτερα, ωστόσο...

Διαβάστε Περισσότερα
Ford Kuga 1.5 150 PS: Άνεση, χώροι και οδηγική ευχαρίστηση

Ford Kuga 1.5 150 PS: Άνεση, χώροι και οδηγική ευχαρίστηση

Το νέο Kuga είναι ένα εντελώς νέο μοντέλο σε σχέση με το απερχόμενο. Αναλύοντας τις διαστάσεις το μήκος πλέον φτάνει τα 4.614 χλστ. (+89 χλστ. σε σχέση με το προηγούμενο). Το πλάτος τα 1.882 χλστ. (+44 χλστ.) και το ύψος τα 1.666 χλστ. (-47 χλστ.). Μεγαλύτερο είναι...

Διαβάστε Περισσότερα
Aston Martin: Η κατασκευή της πρώτης DBX αποτελεί γεγονός

Aston Martin: Η κατασκευή της πρώτης DBX αποτελεί γεγονός

Ένας σημαντικός σταθμός στην ιστορία της Aston Martin είναι η κατασκευή της πρώτης DBX. Υπενθυμίζουμε ότι με την DBX η πολυτελής βρετανική εταιρεία εισέρχεται στην κατηγορία των SUV. Η DBX τροφοδοτείται από V8 twin-turbo κινητήρα 4.0 λίτρων, απόδοσης 550 ίππων και 700...

Διαβάστε Περισσότερα