motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Jaguar C-Type: Ανασταίνεται μετά από 70 χρόνια

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
29 Ιανουαρίου 2021
in CLASSIC CARS
Jaguar C-Type: Ανασταίνεται μετά από 70 χρόνια

ProEXR File Description =Attributes= cameraAperture (float): 36 cameraFNumber (float): 8 cameraFarClip (float): 1e+030 cameraFarRange (float): 1e+018 cameraFocalLength (float): 31.8489 cameraFov (float): 58.7158 cameraNearClip (float): 0 cameraNearRange (float): 0 cameraProjection (int): 0 cameraTargetDistance (float): 675.476 cameraTransform (m44f): [{0.867746, -0.486808, -0.100175, -214.729}, {-0.496924, -0.846077, -0.192926, -825.09}, {0.00916244, 0.21719, -0.976086, 131.421}, {0, 0, 0, 1}] channels (chlist) compression (compression): DWAA dataWindow (box2i): [0, 0, 3390, 5086] displayWindow (box2i): [0, 0, 3390, 5086] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1 screenWindowCenter (v2f): [0, 0] screenWindowWidth (float): 1 type (string): "scanlineimage" vrayInfo/camera (string): "renderCam" vrayInfo/computername (string): "nodev091" vrayInfo/cpu (string): "INTEL/Model:15,Family:6,Stepping:1,Cache:0" vrayInfo/date (string): "2021/Jan/4" vrayInfo/filename (string): "K:/DigitalAssets/content_creation/01_image_production/01_projects/classic/CTYPE/21MY/01_3d/01_scenes/ctype_21my_track/ctype_21m" vrayInfo/frame (string): "00004" vrayInfo/h (string): "5087" vrayInfo/mhz (string): "0MHz" vrayInfo/os (string): "Linux" vrayInfo/primitives (string): "0" vrayInfo/ram (string): "257824MB" vrayInfo/renderlayer (string): "rs_id_matte_rl" vrayInfo/rendertime (string): " 0h 0m 29.8s" vrayInfo/scenename (string): "ctype_21my_track_v002_mv" vrayInfo/time (string): "19:45:57" vrayInfo/vmem (string): "651056MB" vrayInfo/vraycore (string): "3.60.04" vrayInfo/vrayversion (string): "Version of V-Ray for Maya 3.60.05" vrayInfo/w (string): "3391" =Channels= A (float) B (float) G (float) R (float)

Η C-Type ανασύρεται από το χρονοντούλαπο της ένδοξης ιστορίας που έχει γράψει η Jaguar στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.

ADVERTISEMENT

Η βρετανική εταιρεία λοιπόν ανακοίνωσε ότι θα επαναφέρει στη ζωή την αγωνιστική C-Type. Προφανώς δε μιλάμε για μαζική παραγωγή, αλλά για μόλις οχτώ αντίτυπα της C-Type. Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που το Τμήμα Κλασσικών Οχημάτων της Jaguar ανασταίνει κάποιο μοντέλο από το παρελθόν.

Το ίδιο είχε συμβεί επίσης με τις E-Type, XKSS και D-Type. Πριν από 70 χρόνια έκανε την εμφάνιση της στις πίστες η C-Type. Παράγονταν από το 1951 έως το 1953. Από τις συνολικά 53 C-Type που κατασκευάστηκαν τη δεκαετία του 1950, οι 43 πωλήθηκαν σε ιδιώτες. Το «ρευστό» της σχήμα έφερε την υπογραφή του σχεδιαστή Μάλκον Σέαρ και ορισμένων άλλων μηχανικών της Jaguar.

 

Jaguar-Land Rover: Αλλάζουν «διατροφή» για να αδυνατίσουν

 

Περίοπτη θέση στο βιογραφικό της C-Type έχει η νίκη που σημείωσε με το ντεμπούτο της το 1951 στις 24 Ώρες του Λε Μαν. Ήταν η πρώτη από τις συνολικά επτά νίκες της Jaguar στο θρυλικό γαλλικό αγώνα αντοχής.

Το 1952 η C-Type έφερε μια επανάσταση στους αγώνες με την, καινοτόμα τότε, τεχνολογία των δισκόφρενων, η οποία είχε αναπτυχθεί σε συνεργασία της Jaguar με την Dunlop. Τη συγκεκριμένη τεχνολογία είχε στη φαρέτρα του ο Στέρλινγκ Μος όταν κέρδισε το Γκραν Πρι του Ρενς, καθώς και τον ιταλικό αγώνα “Mille Miglia”. Το ημερολόγιο δείχνει 1953 και η C-Type με τα καινοτόμα της δισκόφρενα κατακτά και πάλι το ψηλότερο βάθρο στις 24 Ώρες του Λε Μαν.

Οι σύγχρονες C-Type θα κατασκευαστούν χειροποίητα στο Κόβεντρι της Βρετανίας. Όλες του θα πληρούν τις προδιαγραφές που είχε η νικήτρια C-Type το 1953 στις 24 Ώρες του Λε Μαν. Σε αυτές περιλαμβάνεται ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 3.4 λίτρων με τριπλά καρμπυρατέρ Weber 40DCO3, ισχύ 223 ίππων και φυσικά τα περίφημα δισκόφρενα.

Η απαραίτητή τεχνογνωσία θα προέρχεται από τα ιστορικά αρχεία της Jaguar, από τα δεδομένα σάρωσης μιας αυθεντικής C-Type και από την τεχνολογία τρισδιάστατης σχεδίασης μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή.

Ποιος είπε ότι οι σύγχρονες C-Type δε θα ακολουθήσουν τη μόδα της εξατομίκευσης; Οι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 12 χρώματα αμαξώματος και σε 8 χρωματικές επενδύσεις για το εσωτερικό.



Tags: C-TYPEΑΝΤΙΤΥΠΑΙΣΤΟΡΙΚΗΠΑΡΑΓΩΓΗΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS