motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Ιστορικό ράλι Μόντε Κάρλο: Εντς-Σιμπέργκερ με Lancia Fulvia οι νικητές

Motori Team by Motori Team
5 Φεβρουαρίου 2023
in CLASSIC CARS
Ιστορικό ράλι Μόντε Κάρλο: Εντς-Σιμπέργκερ με Lancia Fulvia οι νικητές

Το Ιστορικό ράλι Μόντε Κάρλο είναι ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες για τα ιστορικά αυτοκίνητα, που όμως συγκεντρώνει τις περισσότερες συμμετοχές από κάθε άλλο αγώνα.

ADVERTISEMENT

Είναι η ιστορία, είναι η αύρα του πριγκιπάτου, είναι ο ίδιος ο αγώνας.

Φέτος έδωσαν το παρόν 287 πληρώματα

Στις συμμετοχές ήταν και τρία ελληνικά πληρώματα. Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Άρης Γεοργοσόπουλος,  Δημήτρης Καλογεράς-Χρήστος Διαμαντόπουλος, Λυμπέρης Παπάζογλου -Δημήτρης Μπουρνάζος.

Στο πρώτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Ενζ-Σιμπέργκερ με Lancia Fulvia Coupe Rally 1.3 S του 1970, μια από τις 19 Lancia που συμμετείχαν στον αγώνα.

Η Fulvia ήταν η αρχή για να “γράψει” η Lancia 13 νίκες στον αγώνα του πριγκιπάτου με Stratos, 037, S4, Delta.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Κασίν-Κοστίρκο με VW Scirocco του 1982 και στην τρίτη οι Τζιοβάνι και Τιτσιάνα Κιέσα με Alfa Romeo Giulia Ti 1600 του 1965.

Στην 4η θέση μια παλιά δόξα του WRC και πρώην αγωνιστικός διευθυντής της Citroen Racing, Μπρούνο Σαμπί, με τον Σερέ με  Ford Capri 2300 S του 1970.

Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Άρης Γεοργοσόπουλος

Από τα ελληνικά πληρώματα την καλύτερη επίδοση σημείωσαν οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Άρης Γεοργοσόπουλος με το ωραίο Mitsubishi Lancer Turbo του 1981,

Ολοκλήρωσαν στην 20η θέση της γενικής, καθώς στο τελευταίο σκέλος -είχαν ανέβει στην 11η θέση, ένα κλαταρισμένο ελαστικό ήταν η αιτία να χάσουν αρκετό χρόνο και πολλές θέσεις στην τελική κατάταξη.

Το δεύτερο ελληνικό πλήρωμα, οι Δημήτρης Καλογεράς-Χρήστος Διαμαντόπουλος με το Renault 5 Alpine Turbo του 1982, έχοντας χάσει πολύτιμο χρόνο στην αρχή του αγώνα κατάφεραν να αναρριχηθούν στις 117η θέση, ενώ ο Λυμπέρης Παπάζογλου συμμετέχοντας για πρώτη φορά στο Ιστορικό ράλι Μόντε Κάρλο με τον Δημήτρη Μπουρνάζο με την προσεγμένη Alfa Romeo Alfasud του 1977, ένιωσαν τη χαρά του τερματισμού σε αυτόν τον ξεχωριστό αγώνα.

 

 

 

Tags: ALFA ROMEOFORDLANCIARENAULT
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS